Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
21 september 2011 kl. 22:14
Tour Kille, 38 år

Citat från u_suck_tbh


såvida man inte kirrar en mod som ger snowballs damage :3
Det är ju bara att ändra i ett värde typ



eller om Notch själv tänkt på det och kirrar det i samband med snömannens ankomst! TADAAA ::D:D::D:D

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
21 september 2011 kl. 22:19
u_suck_tbh 34 år

MEJBI

IsItMedicine Tjej, 34 år

5 351 forumsinlägg

Skrivet:
21 september 2011 kl. 22:22
IsItMedicine Tjej, 34 år

Citat från RaggeKan


Bara jag eller är det en jääääävla massa mer iron i 1.8?

Ganska mycket mer, ja!

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
21 september 2011 kl. 22:25
u_suck_tbh 34 år

ganska sinnessjukt mycket mer osv osv!!

Lalala1234 Tjej, 31 år

2 254 forumsinlägg

Skrivet:
21 september 2011 kl. 22:27
Lalala1234 Tjej, 31 år

Vill inte att snöbollar ska skada. Vill att snöbollar ska typ knockbacka och bedöva, så man ser suddigt och går lite vingligt någon sekund. Mycket lättare att ha snöbollskrig då.

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
21 september 2011 kl. 22:28
Tour Kille, 38 år

tänkte väl mer att snögubbens snöbollar skadar, medans vi vanliga spelares snöbollar är casual.

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
21 september 2011 kl. 22:29
u_suck_tbh 34 år

Citat från Tour


tänkte väl mer att snögubbens snöbollar skadar, medans vi vanliga spelares snöbollar är casual.


"spiked snowballs"

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
21 september 2011 kl. 22:30
Tour Kille, 38 år

Citat från u_suck_tbh


Citat från Tour

tänkte väl mer att snögubbens snöbollar skadar, medans vi vanliga spelares snöbollar är casual.


"spiked snowballs"



snöbollar med krossat glas i!

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
21 september 2011 kl. 22:30
Pansartax Kille, 33 år

Snowballs made of fury, not snow.

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
21 september 2011 kl. 22:39
ex Kille, 33 år

Tycker han kan spara snögubben tills i vinter, och koncentrera sig på annat nu. :P
Men jag skulle nog också leka runt om jag var han. ;)

Lalala1234 Tjej, 31 år

2 254 forumsinlägg

Skrivet:
21 september 2011 kl. 22:41
Lalala1234 Tjej, 31 år

Hade varit intressant om man kunde släcka eldar/paja redstone o.dyl. med snöbollar. Makes sense också.

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
21 september 2011 kl. 22:44
ex Kille, 33 år

Tycker iof som tidigare nämnt, någon typ av disort på skärmen om man blir träffad, lite FOV effekter och snö typ. :P

Vore dock fränast om dom kirrade hit-box's. Så att individuella kroppsdelar kan bli träffade. (Ansiktet/huvudet^.)

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
21 september 2011 kl. 22:46
u_suck_tbh 34 år

That would make sense om man skulle ha FOV-effekter
liksom, träffad på foten blurs your vision?

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 00:35
u_suck_tbh 34 år

Man känner något mjukt träffa foten och bara "oh... oh my...." och svimmar.
Liksom WHAT

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2011 kl. 02:24
ex Kille, 33 år

Citat från u_suck_tbh


That would make sense om man skulle ha FOV-effekter
liksom, träffad på foten blurs your vision?


Vore dock fränast om dom kirrade hit-box's. Så att individuella kroppsdelar kan bli träffade. (Ansiktet/huvudet^.)
:P


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet