Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Desinika Kille, 33 år

352 forumsinlägg

Skrivet:
21 september 2011 kl. 18:42
Desinika Kille, 33 år

Less Minecraft, more study!

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
21 september 2011 kl. 18:53
Pansartax Kille, 33 år

LOL, vad är det för mening med Endermen då?

DAMNIT NOTCH!

Haust 36 år

1 199 forumsinlägg

Skrivet:
21 september 2011 kl. 18:59
Haust 36 år

lägg till att endermen skjutar eldbollar istället, pew pew

Superhjelte Kille, 35 år

8 455 forumsinlägg

Skrivet:
21 september 2011 kl. 19:00
Superhjelte Kille, 35 år

Han kommer ändra så att endermen äter blocks, och spyr ut frätande slem.

Haust 36 år

1 199 forumsinlägg

Skrivet:
21 september 2011 kl. 19:02
Haust 36 år

sedan i 1.9 kommer det finnas små endermen "spindlar" som lägger ägg ner i ens mun varpå "larverna" gräver sig ut genom din bröstkorg

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
21 september 2011 kl. 19:04
ex Kille, 33 år

That plox^

Superhjelte Kille, 35 år

8 455 forumsinlägg

Skrivet:
21 september 2011 kl. 19:05
Superhjelte Kille, 35 år

Precis!

Melvin Kille, 31 år

8 210 forumsinlägg

Skrivet:
21 september 2011 kl. 20:57
Melvin Kille, 31 år

<3 idd

albin Kille, 34 år

5 685 forumsinlägg

Skrivet:
21 september 2011 kl. 20:59
albin Kille, 34 år

Två nya mobs i The Nether i 1.8

http://twitter.com/#!/jeb_/status/116549786051682304

Haust 36 år

1 199 forumsinlägg

Skrivet:
21 september 2011 kl. 21:30
Haust 36 år

Natsukashi går afk och bakar

Superhjelte Kille, 35 år

8 455 forumsinlägg

Skrivet:
21 september 2011 kl. 21:31
Superhjelte Kille, 35 år

<3

RaggeKan Kille, 30 år

2 993 forumsinlägg

Skrivet:
21 september 2011 kl. 21:51
RaggeKan Kille, 30 år

Bara jag eller är det en jääääävla massa mer iron i 1.8?

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
21 september 2011 kl. 22:02
u_suck_tbh 34 år

Citat från Pansartax


Hoppas inte snögubben är på riktigt. Förmodligen är det bara 2 dagars jobb-tid som Notch har slösat bort för han vill.

MEN, om den är på riktigt så:

Hoppas man kan göra så den står still, sen.
>Ladda ner texture pack som gör om snögubben till en kanon eller något
>Ladda ner texture pack (eller gör det själv) så att snöbollarna blir svarta
>Sätt snögubbekanonerna runt huset
>COME AT ME BRO


Citat från Tour

haha om snögubben är sann så är den rätt ball, skönt att den fixar creepers runt huset konstant så man slipper oroa sig för att få höra PSCCHHHHHH

kunde vart nåt annat än en snögubbe kan jag tycka dock :P




Förutom att snöbollar inte skadar något

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
21 september 2011 kl. 22:04
Pansartax Kille, 33 år

Insåg det sen, så därför (imo) är snögubben helt jävla värdelös

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
21 september 2011 kl. 22:12
u_suck_tbh 34 år

såvida man inte kirrar en mod som ger snowballs damage :3
Det är ju bara att ändra i ett värde typ


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet