Minecraft
esgil_
Kille, 29 år
hahahaha :(
TrollKarl
Kille, 34 år
^det är building mod va? riktigt snyggt vilket som!
Bloodbath
33 år
Använder du några mods som hjälpmedel, eller kör du manuellt? .___________________.
RejectedReality
Kille, 32 år
Mes, man bygger ju allt i Survival mode. o.o
Bloodbath
33 år
Citat från Hagrid
Citat från BloodBath
Använder du några mods som hjälpmedel, eller kör du manuellt? .___________________.
mods
Ok, inte lika imponerad... men får mig fortfarande att känna att mina byggen är... medelmåttiga som bäst... Fyfan vad du just sänkte mitt självförtroende xD
esgil_
Kille, 29 år
Citat från RejectedReality
Mes, man bygger ju allt i Survival mode. o.o
i did. men har invedit hhohoh
esgil_
Kille, 29 år
Citat från BloodBath
Citat från Hagrid
Citat från BloodBath
Använder du några mods som hjälpmedel, eller kör du manuellt? .___________________.
mods
Ok, inte lika imponerad... men får mig fortfarande att känna att mina byggen är... medelmåttiga som bäst... Fyfan vad du just sänkte mitt självförtroende xD
förlåt :(
Pansartax
Kille, 33 år
Kan du länka modden?
esgil_
Kille, 29 år
INVedit har jagggg
Pansartax
Kille, 33 år
Och vad är denna building mod?
RejectedReality
Kille, 32 år
Citat från Hagrid
Citat från RejectedReality
Mes, man bygger ju allt i Survival mode. o.o
i did. men har invedit hhohoh
Man ska samla alla resources SJÄLV!
Kör min stil. Har en 150x150 mobspawner, 3 plan stort. Alla resources är självskaffade.
Samt en helt del annat skojsigt, med bara självinförskaffade resources. INVEDIT ÄR FUSK! ):
Tetris
Kille, 36 år
Citat från RejectedReality
Citat från Pansartax
Och vad är denna building mod?
Creative Mode?
han sa ju att han körde i survival?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet