Minecraft
Meh
inga bilder tyvärr!
Var ju i chocktillstånd och
VILLE JU INTE STÖRA HONOM.
Edit: Hälsade på honom, i alla fall.
Jag såg honom föra veckan på tunnelbanan, men var då osäker på om det verkligen var han och så var jag svinförsenad.
Citat från Melvin
Meh
inga bilder tyvärr!
Var ju i chocktillstånd och
VILLE JU INTE STÖRA HONOM.
Edit: Hälsade på honom, i alla fall.
Jag såg honom föra veckan på tunnelbanan, men var då osäker på om det verkligen var han och så var svinförsenad.
du skulle smygit dig upp bakom honom och låtit pkschhhhhhhhhh (som en creeper)
nästa gång!
dvs om det blir en gång till.
Melvin: Gör inget Creeper-ljud! Smyg upp bakom honom och sedan låt som en Slime och en Zombie.
eller som en enderman
Man hälsar på Notch, oavsett om man är försenad.
ALL HEIL NOTCH!
förutom att hälsa på honom idag, som jag faktiskt gjorde hm! ^ så framförde jag också min synpunkt på Minecraft i tre enkla ord; ''Jag älskar Minecraft!''
snille man är.
ska fan släpa med mig min handgjorda creeper papperskorg varje dag tills jag ser honom och skänka gåvan.
eller inte. Nåja.
Tate: lol
ska jag stöna?
Lätt som en plätt.
Briljant!
han kommer byta gångväg till T-banan.
källa?
meh
Jeb_'s Twitter
http://twitter.com/#!/jeb_/status/115736801347506176
angående breezes server:
http://breezecraft.swedishforum.net/t18-status-for-breezecraft-just-nu
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
