Minecraft
alla e vänliga typ. dom strunta i det där med att kolla på dom typ
^
Det tror jag dock inte riktigt på då de attackerar en i pre-releasen bland annat.
det mest komplicerade jag gjort med redstone är en kodad dörr där bara en viss kombination med 6st spakar kan öppna dörren :P
Hatar fan min skolas datorer. domhar blockat minecraft
Nä det har varit dom med lilarosa glitter som anfallit mig också. Det är säkert bara buggar att det inte alltid fungerar att man pekar på dom.
Citat från IsItMedicine
Nä det har varit dom med lilarosa glitter som anfallit mig också. Det är säkert bara buggar att det inte alltid fungerar att man pekar på dom.
De kanske inte attackerar mig för att jag har creeper-skin ;ppPpPpPPPpp
Haha, men en av killarna jag körde med igår hade faktiskt också det! Han blev dock attackerad mer än mig hehu
wtf spelar du alpha;O jag spelar beta ^^ 1.8.1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :3333333
Citat från xXcookie_boyXx
wtf spelar du alpha;O jag spelar beta ^^ 1.8.1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :3333333
Använd "Citera" när du skriver till folk.
Citat från Tate
Citat från xXcookie_boyXx
wtf spelar du alpha;O jag spelar beta ^^ 1.8.1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :3333333
Använd "Citera" när du skriver till folk.
ganska säker att han citerade något utav de första inläggen i tråden.
awesome! bästa spelet ever! Jag kör mest på min egna server på 1.8, men joinar lätt eran sen.
träffade Notch på vägen till plugget idag.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet