Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
BlackenedDeath Kille, 31 år

5 530 forumsinlägg

Skrivet:
18 september 2011 kl. 22:02
BlackenedDeath Kille, 31 år

Citat från BlackenedDeath


blöööö kan inte en recomended build av craftbukkit komma snart..? :c

Theexmines kör bukkit lol.


Inte RB :(
Tänker vänta tills det kommer.. inte värt risken imo :(

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
18 september 2011 kl. 23:41
ex Kille, 33 år

Vad för risk? :P

Also: ganska awesome builds.

IsItMedicine Tjej, 34 år

5 351 forumsinlägg

Skrivet:
18 september 2011 kl. 23:46
IsItMedicine Tjej, 34 år

Alltså enderman äger.

TrollKarl Kille, 34 år

2 172 forumsinlägg

Skrivet:
18 september 2011 kl. 23:54
TrollKarl Kille, 34 år

min railroad tar 2 och en halv minut att åka med , från en stad till en annan ^^

Jotohananen Kille, 35 år

1 236 forumsinlägg

Skrivet:
19 september 2011 kl. 08:31
Jotohananen Kille, 35 år

Spelat nästan hela natten nu, har beslutat mig för att äntligen ta tag i det hela och lära mig mer om hur man använder redstone. Så byggde ett mysigt litet tillhåll åt min testverksamhet. Någon som har några pointers? :)

Tetris Kille, 36 år

1 643 forumsinlägg

Skrivet:
19 september 2011 kl. 09:01
Tetris Kille, 36 år

Citat från Jotohananen


Spelat nästan hela natten nu, har beslutat mig för att äntligen ta tag i det hela och lära mig mer om hur man använder redstone. Så byggde ett mysigt litet tillhåll åt min testverksamhet. Någon som har några pointers? :)

går 2-3 våningar med 2 högt i tak, utom på översta våningen där du har minst 3 i tak^^

Jotohananen Kille, 35 år

1 236 forumsinlägg

Skrivet:
19 september 2011 kl. 09:38
Jotohananen Kille, 35 år

Citat från Tetris


Citat från Jotohananen

Spelat nästan hela natten nu, har beslutat mig för att äntligen ta tag i det hela och lära mig mer om hur man använder redstone. Så byggde ett mysigt litet tillhåll åt min testverksamhet. Någon som har några pointers? :)

går 2-3 våningar med 2 högt i tak, utom på översta våningen där du har minst 3 i tak^^


Tackar :D

Lyckades precis med att göra en dörr av pistons, känner mig fett hightech.

Tetris Kille, 36 år

1 643 forumsinlägg

Skrivet:
19 september 2011 kl. 10:06
Tetris Kille, 36 år

haha:D behöver du hjälp med något så dra iväg ett GB så förklarar jag så gott jag kan:]

IsItMedicine Tjej, 34 år

5 351 forumsinlägg

Skrivet:
19 september 2011 kl. 12:33
IsItMedicine Tjej, 34 år

Alltså nu har jag också hittat massa grottgångar i 1.8. Så himla coola. Jag har dock itne hittat en enda by.

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
19 september 2011 kl. 12:37
Peppar Kille, 33 år

Citat från IsItMedicine


Alltså nu har jag också hittat massa grottgångar i 1.8. Så himla coola. Jag har dock itne hittat en enda by.

Jag har heller inte hittat någon by. Och jag har exploreat nästan en hel karta

IsItMedicine Tjej, 34 år

5 351 forumsinlägg

Skrivet:
19 september 2011 kl. 12:45
IsItMedicine Tjej, 34 år

Har inte heller hittat några strongholds :( Har dock märkt att enderman är jättelätt att döda.

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
19 september 2011 kl. 12:46
Peppar Kille, 33 år

Är det bara jag som endast har stött på fredliga endermans?

Strongholds har vi hittat några stycken av.

Haifisch Kille, 32 år

529 forumsinlägg

Skrivet:
19 september 2011 kl. 12:46
Haifisch Kille, 32 år

Citat från Breeze


Jag har hittat allt utom dessa jävla strongholds :(((((((((
--------------------------------------------------------------------------

IsItMedicine Tjej, 34 år

5 351 forumsinlägg

Skrivet:
19 september 2011 kl. 13:04
IsItMedicine Tjej, 34 år

Jag har stött på en eller två nere i en grotta som inte var fredliga. Men alltså jag fattar inte hur dom fungerar. Det där med att om man pekar på dom med musen så ska dom komma fram till en stämmer ju inte på alla.

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
19 september 2011 kl. 13:08
Peppar Kille, 33 år

Citat från IsItMedicine


Jag har stött på en eller två nere i en grotta som inte var fredliga. Men alltså jag fattar inte hur dom fungerar. Det där med att om man pekar på dom med musen så ska dom komma fram till en stämmer ju inte på alla.

VI har stött på massvis.
Jag har märkt att de fredliga har typ lila/rosa flingor som flyger omkring dem. Det är ia f de enda vi har mött.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet