Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
TheOskar Kille, 32 år

2 848 forumsinlägg

Skrivet:
18 september 2011 kl. 15:40
TheOskar Kille, 32 år

Citat från Exone


FYI: för er som inte tycker 1.8 är "äventyr" nog.

Adventure Update är inte "Adventure Mode."
Folk brukar blanda ihop det lite.


Öy, är Theexmines uppe?!

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
18 september 2011 kl. 15:40
Peppar Kille, 33 år

Igår blev jag sprängd av en creeper. Mitt ute i ingenstans. Tappade alla mina saker </3
Well, guess I have to start over again.

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
18 september 2011 kl. 15:45
ex Kille, 33 år

Citat från TheOskar


Jadå! :)
bara joina ^^
smp.theexmines.com

Ska ner och röka sen ska jag spela!


Citat från PapaEmeritus
-------------------------------------------------------------------------
Failade igår och skulle sprinta över en okänd kant, "I CAN FLYY" men det kunde jag inte. Och det var lava.
Sååå jag ska också mer eller mindre börja om igen :(

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
18 september 2011 kl. 15:49
ex Kille, 33 år

Inte för att vara den Breeze, men ni kommer behöva göra ny map vid 1.9. Om Jeb har rätt. :(

BlackenedDeath Kille, 31 år

5 530 forumsinlägg

Skrivet:
18 september 2011 kl. 16:07
BlackenedDeath Kille, 31 år

blöööö kan inte en recomended build av craftbukkit komma snart..? :c

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
18 september 2011 kl. 16:10
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Exone


FYI: för er som inte tycker 1.8 är "äventyr" nog.

Adventure Update är inte "Adventure Mode."
Folk brukar blanda ihop det lite.


det är dock ADVENTURE TIME

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
18 september 2011 kl. 17:30
Pansartax Kille, 33 år

Fucking endermen griefing everything!

Tetris Kille, 36 år

1 643 forumsinlägg

Skrivet:
18 september 2011 kl. 17:45
Tetris Kille, 36 år

han mörda min "skog" D:

BigSmoke Kille, 31 år

980 forumsinlägg

Skrivet:
18 september 2011 kl. 19:41
BigSmoke Kille, 31 år

Ny map och det är Beta 1,8!

Ansök nu:
http://sm-server.tk/

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
18 september 2011 kl. 21:04
ex Kille, 33 år

Citat från natsukashi


Citat från Exone

FYI: för er som inte tycker 1.8 är "äventyr" nog.

Adventure Update är inte "Adventure Mode."
Folk brukar blanda ihop det lite.

det är dock ADVENTURE TIME


DET ÄR DET.

Citat från BlackenedDeath

blöööö kan inte en recomended build av craftbukkit komma snart..? :c

Theexmines kör bukkit lol.

FrokenNormal Tjej, 35 år

1 019 forumsinlägg

Skrivet:
18 september 2011 kl. 21:08
FrokenNormal Tjej, 35 år

Jag blir som ett litet barn i en godisaffär varje gång en ny uppdatering med roliga grejer har släppts typ. <3

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
18 september 2011 kl. 21:09
Peppar Kille, 33 år

Citat från sarabraceface


Jag blir som ett litet barn i en godisaffär varje gång en ny uppdatering med roliga grejer har släppts typ. <3
--------------------------------------------------------------------------

TheOskar Kille, 32 år

2 848 forumsinlägg

Skrivet:
18 september 2011 kl. 21:20
TheOskar Kille, 32 år

Jag kan inte ansluta till Theexmines :(

Gandhi Kille, 33 år

2 342 forumsinlägg

Skrivet:
18 september 2011 kl. 21:27
Gandhi Kille, 33 år

Citat från TheOskar


Jag kan inte ansluta till Theexmines :(

Du borde kunna :o
smp.theexmines.com

TheOskar Kille, 32 år

2 848 forumsinlägg

Skrivet:
18 september 2011 kl. 21:36
TheOskar Kille, 32 år

Citat från Deimos


Citat från TheOskar

Jag kan inte ansluta till Theexmines :(

Du borde kunna :o
smp.theexmines.com


Jag får "Bad Login" :(


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet