Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
16 september 2011 kl. 15:23
Tour Kille, 38 år

stronghold ligger högt på min önskelista att hitta också, verkar awesome!

RobzInadEz Kille, 34 år

2 511 forumsinlägg

Skrivet:
16 september 2011 kl. 15:24
RobzInadEz Kille, 34 år

JAG VILL OCKSÅ HITTA STRONHOLD D:

albin Kille, 34 år

5 685 forumsinlägg

Skrivet:
16 september 2011 kl. 15:25
albin Kille, 34 år

Har inte heller hittat något :(

DanneVafan Kille, 35 år

4 143 forumsinlägg

Skrivet:
16 september 2011 kl. 15:26
DanneVafan Kille, 35 år

Letade i flera timmar, fortfarande inget stronghold :(

IsItMedicine Tjej, 34 år

5 351 forumsinlägg

Skrivet:
16 september 2011 kl. 15:26
IsItMedicine Tjej, 34 år

Jag har inte hittat någon village än! :(

albin Kille, 34 år

5 685 forumsinlägg

Skrivet:
16 september 2011 kl. 15:29
albin Kille, 34 år

Btw, blev riktigt förvånad (och glad) när min gamla värld från patch 1.1.2_01 (aplha) innehöll villages, abonded mines etc :D

lirat 100% seriöst (utan cheats) på den, så det var skönt att jag slapp göra ny för att få allt det :)

TrollKarl Kille, 34 år

2 172 forumsinlägg

Skrivet:
16 september 2011 kl. 15:33
TrollKarl Kille, 34 år

ryktet går ju iaf att strongholds finns nära byar :S spenderat ett par timmar på att leta men snart så måste det komma ett fan! :D

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
16 september 2011 kl. 15:46
Peppar Kille, 33 år

Citat från TrollKarl


ryktet går ju iaf att strongholds finns nära byar :S spenderat ett par timmar på att leta men snart så måste det komma ett fan! :D

Nja, vi hittade en mitt under vårt hus som vi byggde. Och vi hawr inte hittat några byar än.

Haust 36 år

1 199 forumsinlägg

Skrivet:
16 september 2011 kl. 17:01
Haust 36 år

någon som har en multiplayerserver att spela på?

Vaniteux Kille, 35 år

2 565 forumsinlägg

Skrivet:
16 september 2011 kl. 17:03
Vaniteux Kille, 35 år

mcnsa.com har 1.8 server

dannyscott Kille, 37 år

1 151 forumsinlägg

Skrivet:
16 september 2011 kl. 17:05
dannyscott Kille, 37 år

hittade stronghold nyss :( fett läbbigt med cave spiders

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
16 september 2011 kl. 17:13
Tour Kille, 38 år

Citat från Haust


någon som har en multiplayerserver att spela på?


breezes kommer upp inom en vecka, håller på att bygga för fullt där nu. kommer vara en riktig adventureserver!

IsItMedicine Tjej, 34 år

5 351 forumsinlägg

Skrivet:
16 september 2011 kl. 17:20
IsItMedicine Tjej, 34 år

Någon som träffat på enderman än? Jag letar efter en village atm, så jag har på peaceful haha.

Haust 36 år

1 199 forumsinlägg

Skrivet:
16 september 2011 kl. 17:21
Haust 36 år

Citat från Tour


Citat från Haust

någon som har en multiplayerserver att spela på?


breezes kommer upp inom en vecka, håller på att bygga för fullt där nu. kommer vara en riktig adventureserver!


härligt! har fö sprungit vilse i ett stronghold nu hah

utan Kille, 31 år

4 951 forumsinlägg

Skrivet:
16 september 2011 kl. 17:28
utan Kille, 31 år

Citat från IsItMedicine


Någon som träffat på enderman än? Jag letar efter en village atm, så jag har på peaceful haha.

Lol, dem var inte så sällsynta som jag trodde. Träffar på dem all the time. :(


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet