Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
16 september 2011 kl. 17:34
Tour Kille, 38 år

Citat från Akur


Citat från IsItMedicine

Någon som träffat på enderman än? Jag letar efter en village atm, så jag har på peaceful haha.

Lol, dem var inte så sällsynta som jag trodde. Träffar på dem all the time. :(



japp. dom är överallt. inte särskilt farliga alls, tycker bara dom är trevliga att ha där, ganska roliga.
man slår ihjäl dom ganska lätt, samtidigt är dom ganska starka också.

fisksnopp Tjej, 34 år

3 876 forumsinlägg

Skrivet:
16 september 2011 kl. 17:36
fisksnopp Tjej, 34 år

Jag är för feg för att spela på annat än peaceful :$

dannyscott Kille, 37 år

1 151 forumsinlägg

Skrivet:
16 september 2011 kl. 17:40
dannyscott Kille, 37 år

jag har en enderman vid mitt hus atm, han är en riktigt friendly chap! står och håller ett gravel block. yay.

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
16 september 2011 kl. 18:00
Peppar Kille, 33 år

Vi har bara stött på Enderman i mines. Det flyger runt typ rosalila snöflinger omkring dem. De har ögon i samma färg och är friendly. Rätt söta är dem tycker jag. De bar runt på block.
Sen kom en douche o snodde ett block ur Eddis hus :D
Eddi blev skitlack o slog ihjäl honom.
Correction; Eddi försökte och blev ihjälslagen av enderman.

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
16 september 2011 kl. 18:33
ex Kille, 33 år

" You need to generate new areas. As it looks now, beta 1.9 will also require new generation" -Jeb
Olololol.

Bara så folk vet så är texm uppe, med 1.8 bukkit.
Ingen whitelist.

TrollKarl Kille, 34 år

2 172 forumsinlägg

Skrivet:
16 september 2011 kl. 19:23
TrollKarl Kille, 34 år

Citat från PapaEmeritus


Citat från TrollKarl

ryktet går ju iaf att strongholds finns nära byar :S spenderat ett par timmar på att leta men snart så måste det komma ett fan! :D

Nja, vi hittade en mitt under vårt hus som vi byggde. Och vi hawr inte hittat några byar än.


jag är avis på dig :(:( men var den cool?

albin Kille, 34 år

5 685 forumsinlägg

Skrivet:
16 september 2011 kl. 19:26
albin Kille, 34 år

The fuck, varför är det fences? :o var bara wooden planks förut :s




Och fett nice, två villages brevid varandra :)




Märkte även att MC versionen står in game igen

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
17 september 2011 kl. 00:08
ex Kille, 33 år

Tycker det är skönt att det står in-game faktiskt, då ser man vart prints kommer ifrån osv.

Strongholds kommer ju bli målet med varje game :@ (atm.)

Dock tråkigt med SMP när man hittat alla tre ><' (Kanske tar ett tag men ja.)

albin Kille, 34 år

5 685 forumsinlägg

Skrivet:
17 september 2011 kl. 00:12
albin Kille, 34 år

Citat från Exone


Tycker det är skönt att det står in-game faktiskt, då ser man vart prints kommer ifrån osv.

Strongholds kommer ju bli målet med varje game :@ (atm.)

Dock tråkigt med SMP när man hittat alla tre ><' (Kanske tar ett tag men ja.)


har inte hittat ett enda >.<

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
17 september 2011 kl. 03:50
u_suck_tbh 34 år

men asdflkjsdfklg har notch inte fixat så att mines inte GENNAR MITT I LUFTEN I RAVINER?!??! OMG NOTCH

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
17 september 2011 kl. 03:53
u_suck_tbh 34 år

Citat från PapaEmeritus


Ett stronghold alltså.


No, you blabbering idiot!


THIS

is a stronghold


u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
17 september 2011 kl. 03:59
u_suck_tbh 34 år

WE IN DA' RAGE

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
17 september 2011 kl. 11:41
Peppar Kille, 33 år

^
Eh... ja?
Och från vad jag såg så såg den bilden han la upp ungefär ut som en av vägarna som fanns i strongholden vi hittade.

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
17 september 2011 kl. 11:56
u_suck_tbh 34 år

Citat från PapaEmeritus


^
Eh... ja?
Och från vad jag såg så såg den bilden han la upp ungefär ut som en av vägarna som fanns i strongholden vi hittade.



Det han postade var en bild på en abandoned mine.
Strongholds och abandoned mines har inget med varandra att göra. Abandoned mines korsar ALLTING

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
17 september 2011 kl. 11:59
Peppar Kille, 33 år

^
Alright, my bad. Är inte så värst insatt faktiskt.

Jag diggar AWESOME-seeden för övrigt.
Förutom att jag har gått vilse i grottan hahaha.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet