Minecraft
Citat från Akur
Citat från IsItMedicine
Någon som träffat på enderman än? Jag letar efter en village atm, så jag har på peaceful haha.
Lol, dem var inte så sällsynta som jag trodde. Träffar på dem all the time. :(
japp. dom är överallt. inte särskilt farliga alls, tycker bara dom är trevliga att ha där, ganska roliga.
man slår ihjäl dom ganska lätt, samtidigt är dom ganska starka också.
Jag är för feg för att spela på annat än peaceful :$
jag har en enderman vid mitt hus atm, han är en riktigt friendly chap! står och håller ett gravel block. yay.
Vi har bara stött på Enderman i mines. Det flyger runt typ rosalila snöflinger omkring dem. De har ögon i samma färg och är friendly. Rätt söta är dem tycker jag. De bar runt på block.
Sen kom en douche o snodde ett block ur Eddis hus :D
Eddi blev skitlack o slog ihjäl honom.
Correction; Eddi försökte och blev ihjälslagen av enderman.
" You need to generate new areas. As it looks now, beta 1.9 will also require new generation" -Jeb
Olololol.
Bara så folk vet så är texm uppe, med 1.8 bukkit.
Ingen whitelist.
Citat från PapaEmeritus
Citat från TrollKarl
ryktet går ju iaf att strongholds finns nära byar :S spenderat ett par timmar på att leta men snart så måste det komma ett fan! :D
Nja, vi hittade en mitt under vårt hus som vi byggde. Och vi hawr inte hittat några byar än.
jag är avis på dig :(:( men var den cool?
The fuck, varför är det fences? :o var bara wooden planks förut :s
Och fett nice, två villages brevid varandra :)
Märkte även att MC versionen står in game igen

Tycker det är skönt att det står in-game faktiskt, då ser man vart prints kommer ifrån osv.
Strongholds kommer ju bli målet med varje game :@ (atm.)
Dock tråkigt med SMP när man hittat alla tre ><' (Kanske tar ett tag men ja.)
men asdflkjsdfklg har notch inte fixat så att mines inte GENNAR MITT I LUFTEN I RAVINER?!??! OMG NOTCH
Citat från PapaEmeritus
Ett stronghold alltså.
No, you blabbering idiot!
THIS
is a stronghold
WE IN DA' RAGE
^
Eh... ja?
Och från vad jag såg så såg den bilden han la upp ungefär ut som en av vägarna som fanns i strongholden vi hittade.
Citat från PapaEmeritus
^
Eh... ja?
Och från vad jag såg så såg den bilden han la upp ungefär ut som en av vägarna som fanns i strongholden vi hittade.
Det han postade var en bild på en abandoned mine.
Strongholds och abandoned mines har inget med varandra att göra. Abandoned mines korsar ALLTING
^
Alright, my bad. Är inte så värst insatt faktiskt.
Jag diggar AWESOME-seeden för övrigt.
Förutom att jag har gått vilse i grottan hahaha.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet