Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
15 september 2011 kl. 19:51
Bloodbath 33 år

Testade den seeden och spawnade mitt i en skog .__.

GlitterNeko Kille, 36 år

24 forumsinlägg

Skrivet:
15 september 2011 kl. 19:53
GlitterNeko Kille, 36 år

Citat från natsukashi




The seed: 7985184283261812401
One island, one tree, and one pretty big cavern. I've seen bigger (that's what she said) but it's still pretty impressive.



vill spela den här online med någon!!


Prova att skriva i seeden : AWESOME

:D då kommer man dit med (testat flera gånger och alltid funkat)

TheOskar Kille, 32 år

2 848 forumsinlägg

Skrivet:
15 september 2011 kl. 19:54
TheOskar Kille, 32 år

Citat från natsukashi


NÄ!

TheOskar: Först och främst så behöver vi någon som kan hosta, det är typ det som saknas lol!


Åhå, jag kan inte hosta i alla fall!

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
15 september 2011 kl. 19:55
natsukashi Kille, 60 år

Citat från TheOskar


Citat från natsukashi

NÄ!

TheOskar: Först och främst så behöver vi någon som kan hosta, det är typ det som saknas lol!

Åhå, jag kan inte hosta i alla fall!


inte jag heller, snor grannens nät så det går assakta lol :DD

Bloodbath: ska undersökas :@

Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
15 september 2011 kl. 19:58
Bloodbath 33 år

Nu funkade det! Måste ha kopierat över ett mellanslag eller så :3

TheOskar Kille, 32 år

2 848 forumsinlägg

Skrivet:
15 september 2011 kl. 20:04
TheOskar Kille, 32 år

Citat från natsukashi


inte jag heller, snor grannens nät så det går assakta lol :DD

Bloodbath: ska undersökas :@


Haha lol :D

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
16 september 2011 kl. 02:46
ex Kille, 33 år

Jag kan hosta. *hosthost*

Haft en händelserik dag.
Har multitaskat installera OS (6 stycken faktiskt, på samm burk.)/uppdatera server (mellan installationerna/undra vad faan felet är med mitt grafikkort i ett par timmar.

Men nu äre klart.


(Och ja, jag är trött och postar orelevant skit, so?)

IsItMedicine Tjej, 34 år

5 351 forumsinlägg

Skrivet:
16 september 2011 kl. 11:51
IsItMedicine Tjej, 34 år

FInt och vackert osv. Ignorera den vita kanten hahha, orkade ej fixa.

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
16 september 2011 kl. 11:54
Peppar Kille, 33 år

Citat från Exone


Jag kan hosta. *hosthost*

Haft en händelserik dag.
Har multitaskat installera OS (6 stycken faktiskt, på samm burk.)/uppdatera server (mellan installationerna/undra vad faan felet är med mitt grafikkort i ett par timmar.

Men nu äre klart.


(Och ja, jag är trött och postar orelevant skit, so?)


Ge fan i att resetta mappen 4 gånger på ett halvår då :C

esgil_ Kille, 29 år

498 forumsinlägg

Skrivet:
16 september 2011 kl. 13:55
esgil_ Kille, 29 år

I'M A DWARF AND I'M DIGGING A HOLE, DIGGY DIGGY HOLE

Haust 36 år

1 199 forumsinlägg

Skrivet:
16 september 2011 kl. 14:57
Haust 36 år



hittade en gruva när jag grävde runt, ascool med typ järnvägsspår och grejjer

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
16 september 2011 kl. 15:06
Tour Kille, 38 år

gå inte vilse haust, dom är stora utav helvete

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
16 september 2011 kl. 15:17
Peppar Kille, 33 år

Citat från Haust




hittade en gruva när jag grävde runt, ascool med typ järnvägsspår och grejjer


Ett stronghold alltså.

Citat från Tour

gå inte vilse haust, dom är stora utav helvete

Jag gjorde det. Grävde mig ut.

Haust 36 år

1 199 forumsinlägg

Skrivet:
16 september 2011 kl. 15:19
Haust 36 år

Citat från Tour


gå inte vilse haust, dom är stora utav helvete

jo jag märkte det haha, virrade runt tills jag hittade utgången igen! försöker hitta en npc village nu!

TrollKarl Kille, 34 år

2 172 forumsinlägg

Skrivet:
16 september 2011 kl. 15:20
TrollKarl Kille, 34 år

jag har hittat en village! tonvis men gruvor som jag virrat runt i men söker fortfarande efter strongholdet :(


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet