Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
11 september 2011 kl. 23:49
ex Kille, 33 år

Väntar också tills "release" :)
Mest taggad är jag nog på ljuset, och hoppas verkligen att "brightness" inställningarna försvinner i officiella.
Ganska gay om vissa ser bättre än andra osv :( (Typ pvp osv.)

(exp kan jag vänta med att bli taggad på fram tills 1.9 :P)

Sprinkz Kille, 34 år

21 forumsinlägg

Skrivet:
11 september 2011 kl. 23:49
Sprinkz Kille, 34 år

Citat från Sis


Det är bara imponerande om allting till bygget är mine:at.

Jo det är sant, hade ju bara tråkigt en dag liksom, höh.

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
11 september 2011 kl. 23:50
Tour Kille, 38 år

Citat från Tetris


de kanske kommer imorgon ju:O jag hoppas verkligen de gör de! har dom sagt någonting annat btw?

jag kollade innan idag då hade de inte kommit med något nytt, vet ej om det dykt upp något sen dess, har gipsat rum hela dagen och lackat skåp så :O

Sis Tjej, 35 år

1 673 forumsinlägg

Skrivet:
11 september 2011 kl. 23:52
Sis Tjej, 35 år

Citat från Sprinkz


Citat från Sis

Det är bara imponerande om allting till bygget är mine:at.

Jo det är sant, hade ju bara tråkigt en dag liksom, höh.


Kul grej. Säger inte emot det. Nästan uttjatat men inte riktigt ännu. Gör ett skeleton så blir det lite mer unikt (Y)

MEN! Gör den helt i Ironblocks om du vill imponera :)

Sprinkz Kille, 34 år

21 forumsinlägg

Skrivet:
11 september 2011 kl. 23:53
Sprinkz Kille, 34 år

Citat från Sis


Citat från Sprinkz

Citat från Sis

Det är bara imponerande om allting till bygget är mine:at.

Jo det är sant, hade ju bara tråkigt en dag liksom, höh.

Kul grej. Säger inte emot det. Nästan uttjatat men inte riktigt ännu. Gör ett skeleton så blir det lite mer unikt (Y)

MEN! Gör den helt i Ironblocks om du vill imponera :)


Hmm, haha. Man kan ju alltid försöka nån gång när man inte har nåt att göra! (;

Tetris Kille, 36 år

1 643 forumsinlägg

Skrivet:
11 september 2011 kl. 23:55
Tetris Kille, 36 år

Citat från Tour


Citat från Tetris

de kanske kommer imorgon ju:O jag hoppas verkligen de gör de! har dom sagt någonting annat btw?

jag kollade innan idag då hade de inte kommit med något nytt, vet ej om det dykt upp något sen dess, har gipsat rum hela dagen och lackat skåp så :O


fan vad händig du är då:O

Sis Tjej, 35 år

1 673 forumsinlägg

Skrivet:
11 september 2011 kl. 23:57
Sis Tjej, 35 år

Citat från Sprinkz


Citat från Sis

Citat från Sprinkz

Citat från Sis

Det är bara imponerande om allting till bygget är mine:at.

Jo det är sant, hade ju bara tråkigt en dag liksom, höh.

Kul grej. Säger inte emot det. Nästan uttjatat men inte riktigt ännu. Gör ett skeleton så blir det lite mer unikt (Y)

MEN! Gör den helt i Ironblocks om du vill imponera :)

Hmm, haha. Man kan ju alltid försöka nån gång när man inte har nåt att göra! (;


Tips är att göra allting i typ.... dirt först och sedan byta ut allting till iron. Kan vara jobbigt att göra fel när man satt ut Ironblocks.

Sprinkz Kille, 34 år

21 forumsinlägg

Skrivet:
11 september 2011 kl. 23:59
Sprinkz Kille, 34 år

Citat från Sis


Citat från Sprinkz

Citat från Sis

Citat från Sprinkz

Citat från Sis

Det är bara imponerande om allting till bygget är mine:at.

Jo det är sant, hade ju bara tråkigt en dag liksom, höh.

Kul grej. Säger inte emot det. Nästan uttjatat men inte riktigt ännu. Gör ett skeleton så blir det lite mer unikt (Y)

MEN! Gör den helt i Ironblocks om du vill imponera :)

Hmm, haha. Man kan ju alltid försöka nån gång när man inte har nåt att göra! (;

Tips är att göra allting i typ.... dirt först och sedan byta ut allting till iron. Kan vara jobbigt att göra fel när man satt ut Ironblocks.


Jo, det är ju det O.o haha. Kommer ta ganska lång tid dock att bygga (om man inte kör med flying, men det är för noobs! xO)

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
12 september 2011 kl. 00:00
Tour Kille, 38 år

Citat från Tetris


Citat från Tour

Citat från Tetris

de kanske kommer imorgon ju:O jag hoppas verkligen de gör de! har dom sagt någonting annat btw?

jag kollade innan idag då hade de inte kommit med något nytt, vet ej om det dykt upp något sen dess, har gipsat rum hela dagen och lackat skåp så :O

fan vad händig du är då:O


ahvisst! jag kan detmesta jag! har ju såklart lärt mig allt från minecraft!

Tetris Kille, 36 år

1 643 forumsinlägg

Skrivet:
12 september 2011 kl. 00:04
Tetris Kille, 36 år

Citat från Tour


Citat från Tetris

Citat från Tour

Citat från Tetris

de kanske kommer imorgon ju:O jag hoppas verkligen de gör de! har dom sagt någonting annat btw?

jag kollade innan idag då hade de inte kommit med något nytt, vet ej om det dykt upp något sen dess, har gipsat rum hela dagen och lackat skåp så :O

fan vad händig du är då:O

ahvisst! jag kan detmesta jag! har ju såklart lärt mig allt från minecraft!


wow, nice save from going off-topic:p

Sis Tjej, 35 år

1 673 forumsinlägg

Skrivet:
12 september 2011 kl. 00:04
Sis Tjej, 35 år

Citat från Sprinkz


Jo, det är ju det O.o haha. Kommer ta ganska lång tid dock att bygga (om man inte kör med flying, men det är för noobs! xO)

Precis! Ingen flyingmod! Spela som det är menat!

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
12 september 2011 kl. 00:14
Sharon Tjej, 34 år

Citat från Sis


Citat från Sprinkz

Jo, det är ju det O.o haha. Kommer ta ganska lång tid dock att bygga (om man inte kör med flying, men det är för noobs! xO)

Precis! Ingen flyingmod! Spela som det är menat!


Fast om han han kör pre-release av 1.8 så spelar han som det är menat.

Sis Tjej, 35 år

1 673 forumsinlägg

Skrivet:
12 september 2011 kl. 00:17
Sis Tjej, 35 år

Citat från Tate


Citat från Sis

Citat från Sprinkz

Jo, det är ju det O.o haha. Kommer ta ganska lång tid dock att bygga (om man inte kör med flying, men det är för noobs! xO)

Precis! Ingen flyingmod! Spela som det är menat!

Fast om han han kör pre-release av 1.8 så spelar han som det är menat.


Vadå? Kommer man kunna flyga när 1.8 släpps?

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
12 september 2011 kl. 00:19
Sharon Tjej, 34 år

Citat från Sis


Citat från Tate

Citat från Sis

Citat från Sprinkz

Jo, det är ju det O.o haha. Kommer ta ganska lång tid dock att bygga (om man inte kör med flying, men det är för noobs! xO)

Precis! Ingen flyingmod! Spela som det är menat!

Fast om han han kör pre-release av 1.8 så spelar han som det är menat.

Vadå? Kommer man kunna flyga när 1.8 släpps?


Om man väljer Creative, ja.
Det är två game modes.

Sis Tjej, 35 år

1 673 forumsinlägg

Skrivet:
12 september 2011 kl. 00:21
Sis Tjej, 35 år

Citat från Tate


Citat från Sis

Citat från Tate

Citat från Sis

Citat från Sprinkz

Jo, det är ju det O.o haha. Kommer ta ganska lång tid dock att bygga (om man inte kör med flying, men det är för noobs! xO)

Precis! Ingen flyingmod! Spela som det är menat!

Fast om han han kör pre-release av 1.8 så spelar han som det är menat.

Vadå? Kommer man kunna flyga när 1.8 släpps?

Om man väljer Creative, ja.
Det är två game modes.


Aha! Jag pratar om och menar old-school. Som gamla alphan.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet