Minecraft
ex
Kille, 33 år
Väntar också tills "release" :)
Mest taggad är jag nog på ljuset, och hoppas verkligen att "brightness" inställningarna försvinner i officiella.
Ganska gay om vissa ser bättre än andra osv :( (Typ pvp osv.)
(exp kan jag vänta med att bli taggad på fram tills 1.9 :P)
Sis
Tjej, 35 år
Citat från Sprinkz
Citat från Sis
Det är bara imponerande om allting till bygget är mine:at.
Jo det är sant, hade ju bara tråkigt en dag liksom, höh.
Kul grej. Säger inte emot det. Nästan uttjatat men inte riktigt ännu. Gör ett skeleton så blir det lite mer unikt (Y)
MEN! Gör den helt i Ironblocks om du vill imponera :)
Sprinkz
Kille, 34 år
Citat från Sis
Citat från Sprinkz
Citat från Sis
Det är bara imponerande om allting till bygget är mine:at.
Jo det är sant, hade ju bara tråkigt en dag liksom, höh.
Kul grej. Säger inte emot det. Nästan uttjatat men inte riktigt ännu. Gör ett skeleton så blir det lite mer unikt (Y)
MEN! Gör den helt i Ironblocks om du vill imponera :)
Hmm, haha. Man kan ju alltid försöka nån gång när man inte har nåt att göra! (;
Tetris
Kille, 36 år
Citat från Tour
Citat från Tetris
de kanske kommer imorgon ju:O jag hoppas verkligen de gör de! har dom sagt någonting annat btw?
jag kollade innan idag då hade de inte kommit med något nytt, vet ej om det dykt upp något sen dess, har gipsat rum hela dagen och lackat skåp så :O
fan vad händig du är då:O
Sis
Tjej, 35 år
Citat från Sprinkz
Citat från Sis
Citat från Sprinkz
Citat från Sis
Det är bara imponerande om allting till bygget är mine:at.
Jo det är sant, hade ju bara tråkigt en dag liksom, höh.
Kul grej. Säger inte emot det. Nästan uttjatat men inte riktigt ännu. Gör ett skeleton så blir det lite mer unikt (Y)
MEN! Gör den helt i Ironblocks om du vill imponera :)
Hmm, haha. Man kan ju alltid försöka nån gång när man inte har nåt att göra! (;
Tips är att göra allting i typ.... dirt först och sedan byta ut allting till iron. Kan vara jobbigt att göra fel när man satt ut Ironblocks.
Sprinkz
Kille, 34 år
Citat från Sis
Citat från Sprinkz
Citat från Sis
Citat från Sprinkz
Citat från Sis
Det är bara imponerande om allting till bygget är mine:at.
Jo det är sant, hade ju bara tråkigt en dag liksom, höh.
Kul grej. Säger inte emot det. Nästan uttjatat men inte riktigt ännu. Gör ett skeleton så blir det lite mer unikt (Y)
MEN! Gör den helt i Ironblocks om du vill imponera :)
Hmm, haha. Man kan ju alltid försöka nån gång när man inte har nåt att göra! (;
Tips är att göra allting i typ.... dirt först och sedan byta ut allting till iron. Kan vara jobbigt att göra fel när man satt ut Ironblocks.
Jo, det är ju det O.o haha. Kommer ta ganska lång tid dock att bygga (om man inte kör med flying, men det är för noobs! xO)
Tour
Kille, 38 år
Citat från Tetris
Citat från Tour
Citat från Tetris
de kanske kommer imorgon ju:O jag hoppas verkligen de gör de! har dom sagt någonting annat btw?
jag kollade innan idag då hade de inte kommit med något nytt, vet ej om det dykt upp något sen dess, har gipsat rum hela dagen och lackat skåp så :O
fan vad händig du är då:O
ahvisst! jag kan detmesta jag! har ju såklart lärt mig allt från minecraft!
Tetris
Kille, 36 år
Citat från Tour
Citat från Tetris
Citat från Tour
Citat från Tetris
de kanske kommer imorgon ju:O jag hoppas verkligen de gör de! har dom sagt någonting annat btw?
jag kollade innan idag då hade de inte kommit med något nytt, vet ej om det dykt upp något sen dess, har gipsat rum hela dagen och lackat skåp så :O
fan vad händig du är då:O
ahvisst! jag kan detmesta jag! har ju såklart lärt mig allt från minecraft!
wow, nice save from going off-topic:p
Sis
Tjej, 35 år
Citat från Tate
Citat från Sis
Citat från Sprinkz
Jo, det är ju det O.o haha. Kommer ta ganska lång tid dock att bygga (om man inte kör med flying, men det är för noobs! xO)
Precis! Ingen flyingmod! Spela som det är menat!
Fast om han han kör pre-release av 1.8 så spelar han som det är menat.
Vadå? Kommer man kunna flyga när 1.8 släpps?
Sharon
Tjej, 34 år
Citat från Sis
Citat från Tate
Citat från Sis
Citat från Sprinkz
Jo, det är ju det O.o haha. Kommer ta ganska lång tid dock att bygga (om man inte kör med flying, men det är för noobs! xO)
Precis! Ingen flyingmod! Spela som det är menat!
Fast om han han kör pre-release av 1.8 så spelar han som det är menat.
Vadå? Kommer man kunna flyga när 1.8 släpps?
Om man väljer Creative, ja.
Det är två game modes.
Sis
Tjej, 35 år
Citat från Tate
Citat från Sis
Citat från Tate
Citat från Sis
Citat från Sprinkz
Jo, det är ju det O.o haha. Kommer ta ganska lång tid dock att bygga (om man inte kör med flying, men det är för noobs! xO)
Precis! Ingen flyingmod! Spela som det är menat!
Fast om han han kör pre-release av 1.8 så spelar han som det är menat.
Vadå? Kommer man kunna flyga när 1.8 släpps?
Om man väljer Creative, ja.
Det är två game modes.
Aha! Jag pratar om och menar old-school. Som gamla alphan.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet