Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
11 september 2011 kl. 20:42
Bloodbath 33 år

Citat från Tate


Silverfiskarna är läskigare än något annat mob i Minecrafts historia.

Havent seen them yet :(

IMO: Hitills är Venom Spider hemskast :(

fisksnopp Tjej, 34 år

3 876 forumsinlägg

Skrivet:
11 september 2011 kl. 20:43
fisksnopp Tjej, 34 år

ehm.
finns det någon sida man kan se dem på? Jag personligen hittar ingen.

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
11 september 2011 kl. 20:43
Sharon Tjej, 34 år

Citat från BloodBath


Citat från Tate

Silverfiskarna är läskigare än något annat mob i Minecrafts historia.

Havent seen them yet :(

IMO: Hitills är Venom Spider hemskast :(


Kolla videos, det är horribelt..

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
11 september 2011 kl. 21:44
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Tate


Silverfiskarna är läskigare än något annat mob i Minecrafts historia.

oh god ja de verkar jävligt jobbiga

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
11 september 2011 kl. 21:47
Sharon Tjej, 34 år

Citat från natsukashi


Citat från Tate

Silverfiskarna är läskigare än något annat mob i Minecrafts historia.

oh god ja de verkar jävligt jobbiga


Jag har inte vågat sätta på mobs sedan jag såg att de existerade i Yogscast-videon.. :(
Seriöst, när han fick på sig en svärm på typ 30 stycken så ville jag begå självmord.

esgil_ Kille, 29 år

498 forumsinlägg

Skrivet:
11 september 2011 kl. 22:24
esgil_ Kille, 29 år



lol... gjorde på typ 3 min :(

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
11 september 2011 kl. 22:54
ex Kille, 33 år


Ni bara förstör 1.8 för mig. Fuck u guys. </////3

SnappleBapple Kille, 32 år

6 461 forumsinlägg

Skrivet:
11 september 2011 kl. 22:55
SnappleBapple Kille, 32 år

Man ska ju vänta till den officiella releasen kommer :(

Tetris Kille, 36 år

1 643 forumsinlägg

Skrivet:
11 september 2011 kl. 22:59
Tetris Kille, 36 år

Citat från SnappleBapple


Man ska ju vänta till den officiella releasen kommer :(

this!

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
11 september 2011 kl. 23:18
Tour Kille, 38 år

japp, jag väntar fan också, känns inte så jävla lönt att lira en pre-release.

ward Tjej, 36 år

2 331 forumsinlägg

Skrivet:
11 september 2011 kl. 23:19
ward Tjej, 36 år

Nej usch.. Har jag väntat 3 år kan jag vänta en vecka till.. ^^

Tetris Kille, 36 år

1 643 forumsinlägg

Skrivet:
11 september 2011 kl. 23:21
Tetris Kille, 36 år

de kanske kommer imorgon ju:O jag hoppas verkligen de gör de! har dom sagt någonting annat btw?

Sprinkz Kille, 34 år

21 forumsinlägg

Skrivet:
11 september 2011 kl. 23:23
Sprinkz Kille, 34 år



Kul grej.

Sis Tjej, 35 år

1 673 forumsinlägg

Skrivet:
11 september 2011 kl. 23:37
Sis Tjej, 35 år

Det är bara imponerande om allting till bygget är mine:at.

Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
11 september 2011 kl. 23:39
Bloodbath 33 år

Citat från Sis


Det är bara imponerande om allting till bygget är mine:at.

Då är det inte bara imponerande, då är det SINNESSJUKT!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet