Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
12 september 2011 kl. 00:22
Sharon Tjej, 34 år

Citat från Sis


Aha! Jag pratar om och menar old-school. Som gamla alphan.[/i]

Fast då blir inte pistons heller att spela spelet som det är menat!

Sis Tjej, 35 år

1 673 forumsinlägg

Skrivet:
12 september 2011 kl. 00:39
Sis Tjej, 35 år

Citat från Tate


Citat från Sis

Aha! Jag pratar om och menar old-school. Som gamla alphan.

Fast då blir inte pistons heller att spela spelet som det är menat!


Se det som du vill. Jag anser iallafall att man inte ska kunna flyga i minecraft. Blocken kan levitera, men det är så långt anti-gravity jag anser är ok i ett spel.

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
12 september 2011 kl. 00:43
Sharon Tjej, 34 år

Citat från Sis


Citat från Tate

Citat från Sis

Aha! Jag pratar om och menar old-school. Som gamla alphan.

Fast då blir inte pistons heller att spela spelet som det är menat!

Se det som du vill. Jag anser iallafall att man inte ska kunna flyga i minecraft. Blocken kan levitera, men det är så långt anti-gravity jag anser är ok i ett spel.


Själv ser jag tanken bakom ett sandboxspel som att man har frihet att kunna göra exakt vad man vill.

Sis Tjej, 35 år

1 673 forumsinlägg

Skrivet:
12 september 2011 kl. 00:48
Sis Tjej, 35 år

Citat från Tate


Citat från Sis

Citat från Tate

Citat från Sis

Aha! Jag pratar om och menar old-school. Som gamla alphan.

Fast då blir inte pistons heller att spela spelet som det är menat!

Se det som du vill. Jag anser iallafall att man inte ska kunna flyga i minecraft. Blocken kan levitera, men det är så långt anti-gravity jag anser är ok i ett spel.

Själv ser jag tanken bakom ett sandboxspel som att man har frihet att kunna göra exakt vad man vill.


Självklart! Men just flyga? Jag är nog för van att inte vara OP eller använda mig av hax....

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
12 september 2011 kl. 00:50
Sharon Tjej, 34 år

Citat från Sis


Självklart! Men just flyga? Jag är nog för van att inte vara OP eller använda mig av hax....[/i]

Spelar man spelet bara för att bygga så ser jag det som fullt 'normalt' att flygning ingår. Om man just kör för den kreativa delen!

Sis Tjej, 35 år

1 673 forumsinlägg

Skrivet:
12 september 2011 kl. 00:53
Sis Tjej, 35 år

Citat från Tate


Citat från Sis

Självklart! Men just flyga? Jag är nog för van att inte vara OP eller använda mig av hax....

Spelar man spelet bara för att bygga så ser jag det som fullt 'normalt' att flygning ingår. Om man just kör för den kreativa delen!


Du vinner även denna argumentation!
Jag ger upp :)

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
12 september 2011 kl. 00:55
Sharon Tjej, 34 år

Citat från Sis


Citat från Tate

Citat från Sis

Självklart! Men just flyga? Jag är nog för van att inte vara OP eller använda mig av hax....

Spelar man spelet bara för att bygga så ser jag det som fullt 'normalt' att flygning ingår. Om man just kör för den kreativa delen!

Du vinner även denna argumentation!
Jag ger upp :)


Det tycker jag inte! Jag förstod din poäng, att spela adventure ger ju mycket mer spelmöjlighet och även ett större spel!

Sis Tjej, 35 år

1 673 forumsinlägg

Skrivet:
12 september 2011 kl. 01:05
Sis Tjej, 35 år

Citat från Tate


Citat från Sis

Citat från Tate

Citat från Sis

Självklart! Men just flyga? Jag är nog för van att inte vara OP eller använda mig av hax....

Spelar man spelet bara för att bygga så ser jag det som fullt 'normalt' att flygning ingår. Om man just kör för den kreativa delen!

Du vinner även denna argumentation!
Jag ger upp :)

Det tycker jag inte! Jag förstod din poäng, att spela adventure ger ju mycket mer spelmöjlighet och även ett större spel!


Tack!

Joo... Man kan nog se Minecraft som två olika spel..... egentligen...

montie Kille, 29 år

26 forumsinlägg

Skrivet:
12 september 2011 kl. 13:55
montie Kille, 29 år

när kommer 1.8 ut? är det idag?

Sis Tjej, 35 år

1 673 forumsinlägg

Skrivet:
12 september 2011 kl. 14:02
Sis Tjej, 35 år

Citat från montie


när kommer 1.8 ut? är det idag?

Folk tror det kommer idag. Ingen vet. Jag tror inte de har sagt något exakt datum.

montie Kille, 29 år

26 forumsinlägg

Skrivet:
12 september 2011 kl. 14:05
montie Kille, 29 år

i denna tråd har det snackats ganska mycket om i dag :O

Sis Tjej, 35 år

1 673 forumsinlägg

Skrivet:
12 september 2011 kl. 14:11
Sis Tjej, 35 år

Citat från montie


i denna tråd har det snackats ganska mycket om i dag :O

Det stämmer. Om de har rätt eller inte återstår att se. Lycka till!

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
12 september 2011 kl. 14:57
Tour Kille, 38 år

de sa förra veckan att det preliminärt kommer komma ut idag. så vi får se.

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
12 september 2011 kl. 15:57
Tour Kille, 38 år

det senaste jag hittade på twitter:

jeb_
"Ok the current status of 1.8 is that I'm trying to fix the reported bugs of pre-1.8. It's hard to say how long time this will take"

Melvin Kille, 31 år

8 210 forumsinlägg

Skrivet:
12 september 2011 kl. 18:09
Melvin Kille, 31 år

ah


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet