Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 22:41
u_suck_tbh 34 år

Kommer nog ta minst en månad innan 1.8 är fully playable multiplayer dock :$

Men vem vet, MOJANG KANSKE ÖVERRASKAR

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 22:42
ex Kille, 33 år

Citat från Breeze


Att forumet inte fungerar? :p



Citat från Tate

[i]Det känns lite som att Breeze och Exone är varandras nemesis. :(

Lol^

Varenda jävel ska ju ha en server numera så det är ingen idé att bry sig :p

Diggar dock alla p12 som ska köra servrar via hamachi "JOINA MIN MAJNCRAFFT SURVER LOLOLOL ALLA OP INGEN WHITELIST 24/7".

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 22:47
ex Kille, 33 år

Antingen har du låst ute min IP eller så är din länk fel. För det fungerar då inte för mig, :)

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 22:48
u_suck_tbh 34 år

Citat från Exone


Varenda jävel ska ju ha en server numera så det är ingen idé att bry sig :p

Diggar dock alla p12 som ska köra servrar via hamachi "JOINA MIN MAJNCRAFFT SURVER LOLOLOL ALLA OP INGEN WHITELIST 24/7".



Precis!
Lol @tate som målar upp värsta fiendeskapet!

Rycker i mig när jag ser såna haha. Usch.

Btw, forumen funkar för mig!

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 22:48
ex Kille, 33 år

Om 40 dagar fyller theexmines ett år. :p

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 22:50
ex Kille, 33 år

Fungerar fortfarande inte för mig, lol.

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 22:52
ex Kille, 33 år

Citat från u_suck_tbh


Precis!
Lol @tate som målar upp värsta fiendeskapet!

Rycker i mig när jag ser såna haha. Usch.

Btw, forumen funkar för mig![/i]


Ja usch. :@
Fy Tate!
Har dessutom redan en minecraft-nemesis, som griefade vår server. (Tar ju dock 1 sekund att återställa men ändå.)
Det han inte vet är att jag har kontroll över hans server MOHAHAHAHA :3

Jo, jag med. :@@@@@@@@

Kanske bara är tillfälligt för mig, dunno.

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 23:00
u_suck_tbh 34 år

Citat från Exone


Ja usch. :@
Fy Tate!
Har dessutom redan en minecraft-nemesis, som griefade vår server. (Tar ju dock 1 sekund att återställa men ändå.)
Det han inte vet är att jag har kontroll över hans server MOHAHAHAHA :3

Jo, jag med. :@@@@@@@@

Kanske bara är tillfälligt för mig, dunno.



Haha, fan vad nice!!! Man känner sig så jävla manipulativ!!! >:DDD

Seriöst, typ alla stora minecraft-communities har alltid en stor andel "12-åringar" som kommer med aslöjliga förslag och backar upp varandra och som ALLA ska ha egna servrar där man kan göra ALLT
Seriöst, detta hittade jag idag (angående att endermen droppade diamanter i PAX-betan för att uppmuntra att folk jagade efter endermen):




SERIÖST.

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 23:00
ex Kille, 33 år

Jo, jag med. Skulle väll kunna vara min router som är lite trälig (t.ex fungerar inte alltid YouTube atm.)
Men känns lite långsökt.
Antar att du kör Lamp/wamp eller liknande?

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 23:00
u_suck_tbh 34 år

Citat från Breeze


Konstigt, undrar varför det inte fungerar :(
Jag och Exone är faktiskt ganska goda vänner och har inga problem att komma överens, så tro inget annat!



Jävla tate alltså :p

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 23:00
u_suck_tbh 34 år

Citat från Exone


Jo, jag med. Skulle väll kunna vara min router som är lite trälig (t.ex fungerar inte alltid YouTube atm.)
Men känns lite långsökt.
Antar att du kör Lamp/wamp eller liknande?



Forumet hostas på swedishforum.net om jag inte misstar mig. Har du något otalt med dom? :pPpp

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 23:04
ex Kille, 33 år

Citat från u_suck_tbh


Ska ha så mycket kul med hans server någon dag, men inte ännu. Jag väntar. Tills skithögen minst anar det.
(Det är alltså en griefers server vi snackar om här, och jag tänker inte förstöra slitade spelares byggen... tror jag.)


Aldrig fattat det roliga med minecraft när man är odödlig, får alla material, osvosv.
Lek med klossar istället lol.


Also; öh, vill inte att dom droppar diamond, men det där verkar bara gay :@

Tetris Kille, 36 år

1 643 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 23:04
Tetris Kille, 36 år

http://breezecraft.swedishforum.net/ är URLen inte dydns som breeze skrev:p

Edit: NVM! kom till samma sida med breeze länk ändå:o

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 23:06
u_suck_tbh 34 år

Citat från Exone


Ska ha så mycket kul med hans server någon dag, men inte ännu. Jag väntar. Tills skithögen minst anar det.
(Det är alltså en griefers server vi snackar om här, och jag tänker inte förstöra slitade spelares byggen... tror jag.)


Aldrig fattat det roliga med minecraft när man är odödlig, får alla material, osvosv.
Lek med klossar istället lol.


Also; öh, vill inte att dom droppar diamond, men det där verkar bara gay :@



Hohohoho sounds sweet!


Nej, det är helt värdelöst!! Därför jag har tendens till att gilla anarchy-servrar. Där är det INGEN som är odödlig och INGEN kan fuska till sig block för sin egen vinning.


Diamond-droppet är bara tillfälligt! Men teleport-bajset var ju ännu löjligare!!!!

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 23:07
ex Kille, 33 år

Citat från u_suck_tbh


Lol.
Hoppas inte det där är en lame kopia: http://www.forumotion.com (Vilket det verkar vara, tror knappast dom har något med varandra att göra.)


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet