Minecraft
Kommer nog ta minst en månad innan 1.8 är fully playable multiplayer dock :$
Men vem vet, MOJANG KANSKE ÖVERRASKAR
Citat från Breeze
Att forumet inte fungerar? :p
Citat från Tate
[i]Det känns lite som att Breeze och Exone är varandras nemesis. :(
Lol^
Varenda jävel ska ju ha en server numera så det är ingen idé att bry sig :p
Diggar dock alla p12 som ska köra servrar via hamachi "JOINA MIN MAJNCRAFFT SURVER LOLOLOL ALLA OP INGEN WHITELIST 24/7".
Antingen har du låst ute min IP eller så är din länk fel. För det fungerar då inte för mig, :)
Citat från Exone
Varenda jävel ska ju ha en server numera så det är ingen idé att bry sig :p
Diggar dock alla p12 som ska köra servrar via hamachi "JOINA MIN MAJNCRAFFT SURVER LOLOLOL ALLA OP INGEN WHITELIST 24/7".
Precis!
Lol @tate som målar upp värsta fiendeskapet!
Rycker i mig när jag ser såna haha. Usch.
Btw, forumen funkar för mig!
Om 40 dagar fyller theexmines ett år. :p
Fungerar fortfarande inte för mig, lol.
Citat från u_suck_tbh
Precis!
Lol @tate som målar upp värsta fiendeskapet!
Rycker i mig när jag ser såna haha. Usch.
Btw, forumen funkar för mig![/i]
Ja usch. :@
Fy Tate!
Har dessutom redan en minecraft-nemesis, som griefade vår server. (Tar ju dock 1 sekund att återställa men ändå.)
Det han inte vet är att jag har kontroll över hans server MOHAHAHAHA :3
Jo, jag med. :@@@@@@@@
Kanske bara är tillfälligt för mig, dunno.
Citat från Exone
Ja usch. :@
Fy Tate!
Har dessutom redan en minecraft-nemesis, som griefade vår server. (Tar ju dock 1 sekund att återställa men ändå.)
Det han inte vet är att jag har kontroll över hans server MOHAHAHAHA :3
Jo, jag med. :@@@@@@@@
Kanske bara är tillfälligt för mig, dunno.
Haha, fan vad nice!!! Man känner sig så jävla manipulativ!!! >:DDD
Seriöst, typ alla stora minecraft-communities har alltid en stor andel "12-åringar" som kommer med aslöjliga förslag och backar upp varandra och som ALLA ska ha egna servrar där man kan göra ALLT
Seriöst, detta hittade jag idag (angående att endermen droppade diamanter i PAX-betan för att uppmuntra att folk jagade efter endermen):
SERIÖST.
Jo, jag med. Skulle väll kunna vara min router som är lite trälig (t.ex fungerar inte alltid YouTube atm.)
Men känns lite långsökt.
Antar att du kör Lamp/wamp eller liknande?
Citat från Breeze
Konstigt, undrar varför det inte fungerar :(
Jag och Exone är faktiskt ganska goda vänner och har inga problem att komma överens, så tro inget annat!
Jävla tate alltså :p
Citat från Exone
Jo, jag med. Skulle väll kunna vara min router som är lite trälig (t.ex fungerar inte alltid YouTube atm.)
Men känns lite långsökt.
Antar att du kör Lamp/wamp eller liknande?
Forumet hostas på swedishforum.net om jag inte misstar mig. Har du något otalt med dom? :pPpp
Citat från u_suck_tbh
Ska ha så mycket kul med hans server någon dag, men inte ännu. Jag väntar. Tills skithögen minst anar det.
(Det är alltså en griefers server vi snackar om här, och jag tänker inte förstöra slitade spelares byggen... tror jag.)
Aldrig fattat det roliga med minecraft när man är odödlig, får alla material, osvosv.
Lek med klossar istället lol.
Also; öh, vill inte att dom droppar diamond, men det där verkar bara gay :@
http://breezecraft.swedishforum.net/ är URLen inte dydns som breeze skrev:p
Edit: NVM! kom till samma sida med breeze länk ändå:o
Citat från Exone
Ska ha så mycket kul med hans server någon dag, men inte ännu. Jag väntar. Tills skithögen minst anar det.
(Det är alltså en griefers server vi snackar om här, och jag tänker inte förstöra slitade spelares byggen... tror jag.)
Aldrig fattat det roliga med minecraft när man är odödlig, får alla material, osvosv.
Lek med klossar istället lol.
Also; öh, vill inte att dom droppar diamond, men det där verkar bara gay :@
Hohohoho sounds sweet!
Nej, det är helt värdelöst!! Därför jag har tendens till att gilla anarchy-servrar. Där är det INGEN som är odödlig och INGEN kan fuska till sig block för sin egen vinning.
Diamond-droppet är bara tillfälligt! Men teleport-bajset var ju ännu löjligare!!!!
Citat från u_suck_tbh
Lol.
Hoppas inte det där är en lame kopia: http://www.forumotion.com (Vilket det verkar vara, tror knappast dom har något med varandra att göra.)
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet