Minecraft
Simpan
Kille, 31 år
ngn av dom värdelösaaste spelen ever o.o
Superhjelte
Kille, 35 år
Sås, ansökte om whitelist på breezecraft.
Godkänn mig nu :(((
u_suck_tbh
34 år
Citat från NiNTENDOHC
Sås, ansökte om whitelist på breezecraft.
Godkänn mig nu :(((
CHILLA
han ser väl det när han ser det, omfg.
Superhjelte
Kille, 35 år
JAG VILL SPELA HURR DURR :-(
sluta mensa
Superhjelte
Kille, 35 år
Förresten, vet någon när 1.8 kommer? för lat för att googla atm
Sharon
Tjej, 34 år
Det känns lite som att Breeze och Exone är varandras nemesis. :(
Någon dag så vill jag gå på en festival där det enbart är Minecraft-kompositörer.
Superhjelte
Kille, 35 år
aha! verkar jävligt fett iaf!
u_suck_tbh
34 år
Citat från Breeze
Högre spawnrate på monsters, giants, endermen kommer inte vara rare, wolves kommer sällan vara tama, dem kommer spawna "angry" osv.
:D
Låter fett!!
Funkar servern nu eller? Med tanke på att du nämnde endermen osv!
PVP är inte tillåtet eller? Cooperation-based shit va? Är det strikt PVE eller GÅR det att döda andra?
u_suck_tbh
34 år
Citat från Breeze
Citat från NiNTENDOHC
Förresten, vet någon när 1.8 kommer? för lat för att googla atm
Finns inget datum, det finns bara spekulationer. Dem har bara sagt att det kommer någon gång i September.
https://twitter.com/#!/JahKob/status/108533046390685696
@JahKob Do you Release 1.8 this Week?
in reply to @Joooshi_ ↑
@Joooshi_ Most likely no. We will probably need 2-3 weeks
https://twitter.com/#!/jeb_/statuses/108812676288884736
The plan right now is to release the "PAX version" of Minecraft ASAP, but there is some crucial work remaining.
Sep 8th is a good guess
Superhjelte
Kille, 35 år
Kungligt! tack!
u_suck_tbh
34 år
Citat från Breeze
Den är igång, vi vill inte börja bygga förrns 1.8 är released, med tanke på allt nytt som generatas när man gör nya maps som kommer med 1.8!
Det går att döda andra, men det gillas inte, haha.
Aha! Då förstår jag! Trodde den var up'n'running redan nu!
Haha, aight! Undrade bara! Kommer inte springa runt och döda folk rent spontant! Tycker bara det känns artificiellt med pvp-off i en survival-server :D
Tour
Kille, 38 år
kommer bli jävligt skoj med "nya" servern, helt klart! 1.8 är ju som gjort för survival, med hungermeter and shit!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet