Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 19:05
Tour Kille, 38 år

hc shit

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 19:07
u_suck_tbh 34 år

skoja inte!!!

Superhjelte Kille, 35 år

8 455 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 19:13
Superhjelte Kille, 35 år

Fan, har varit utan internet ett par dagar. Har nötat minecraft i stort sett konstant under 3 dagar. Nästan bud på att göra en fin liten film på min world!

Superhjelte Kille, 35 år

8 455 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 19:15
Superhjelte Kille, 35 år

För övrigt blir man ju fan gråhårig av att vänta på att gräset ska växa ner sådär 60layers....

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 19:18
u_suck_tbh 34 år

Citat från NiNTENDOHC


För övrigt blir man ju fan gråhårig av att vänta på att gräset ska växa ner sådär 60layers....


PISTONS

Superhjelte Kille, 35 år

8 455 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 19:22
Superhjelte Kille, 35 år

Förvisso, varför tänkte jag inte på det :((((

Fast kräver dom inte en del iron? All min iron gick åt till att göra mina jävla järnvägar haha.

Tetris Kille, 36 år

1 643 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 19:30
Tetris Kille, 36 år

du kan ju återanvända samma piston 12083612348612307 gånger :D

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 19:32
Sharon Tjej, 34 år

Citat från Tetris


Jag har kommit på en idé om vad du kan göra åt Jimmys server! En stor klocka över marknadsplatsen, på berget! :D
Vad jag har förstått så funkar faktiskt klockorna och jag antar att det borde gå att synka dem med den riktiga tiden?

Tetris Kille, 36 år

1 643 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 19:36
Tetris Kille, 36 år

de är inte omöjligt, problemet är ifall servern krashar så måste jag ställa om klockan igen :< fast jag vet faktiskt hur man gör och de är inte överdrivet svårt:p tar inte särskilt stor plats heller:]
problemet är bara ifall servern klarar de eller inte x]

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 19:39
Sharon Tjej, 34 år

Citat från Tetris


de är inte omöjligt, problemet är ifall servern krashar så måste jag ställa om klockan igen :< fast jag vet faktiskt hur man gör och de är inte överdrivet svårt:p tar inte särskilt stor plats heller:]
problemet är bara ifall servern klarar de eller inte x]


Ni borde prova iallafall!

Superhjelte Kille, 35 år

8 455 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 19:55
Superhjelte Kille, 35 år

Citat från Tetris


du kan ju återanvända samma piston 12083612348612307 gånger :D

ooops.

Nu vet jag iaf det tills nästa gång, känns dock ovärt att mitt orginal hus nu är helt onödigt, när jag har alla djur och träd nere i grottan. Men men!

Tetris Kille, 36 år

1 643 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 19:59
Tetris Kille, 36 år

Citat från NiNTENDOHC


Citat från Tetris

du kan ju återanvända samma piston 12083612348612307 gånger :D

ooops.

Nu vet jag iaf det tills nästa gång, känns dock ovärt att mitt orginal hus nu är helt onödigt, när jag har alla djur och träd nere i grottan. Men men!


haha blir lätt så xD

obama_official 27 år

5 898 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 21:27

^brb leta ny server

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 21:45
u_suck_tbh 34 år

Vad menas med "stenhård survival"?

Superhjelte Kille, 35 år

8 455 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 21:50
Superhjelte Kille, 35 år

Citat från Breeze


http://breezecraftforum.dyndns.org/

Nytt serverforum. Håll utkik!

Ni som lirar eller är intresserade av att lira kan ju regga er. :D

Förövrigt så lutar det åt att servern blir STENHÅRD survival, så vill ni ha utmaning så är detta servern ni ska vara på efter 1.8!


soft, reggar mig dirr!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet