Minecraft
hc shit
skoja inte!!!
Fan, har varit utan internet ett par dagar. Har nötat minecraft i stort sett konstant under 3 dagar. Nästan bud på att göra en fin liten film på min world!
För övrigt blir man ju fan gråhårig av att vänta på att gräset ska växa ner sådär 60layers....
Citat från NiNTENDOHC
För övrigt blir man ju fan gråhårig av att vänta på att gräset ska växa ner sådär 60layers....
PISTONS
Förvisso, varför tänkte jag inte på det :((((
Fast kräver dom inte en del iron? All min iron gick åt till att göra mina jävla järnvägar haha.
du kan ju återanvända samma piston 12083612348612307 gånger :D
de är inte omöjligt, problemet är ifall servern krashar så måste jag ställa om klockan igen :< fast jag vet faktiskt hur man gör och de är inte överdrivet svårt:p tar inte särskilt stor plats heller:]
problemet är bara ifall servern klarar de eller inte x]
Citat från Tetris
de är inte omöjligt, problemet är ifall servern krashar så måste jag ställa om klockan igen :< fast jag vet faktiskt hur man gör och de är inte överdrivet svårt:p tar inte särskilt stor plats heller:]
problemet är bara ifall servern klarar de eller inte x]
Ni borde prova iallafall!
Citat från Tetris
du kan ju återanvända samma piston 12083612348612307 gånger :D
ooops.
Nu vet jag iaf det tills nästa gång, känns dock ovärt att mitt orginal hus nu är helt onödigt, när jag har alla djur och träd nere i grottan. Men men!
Citat från NiNTENDOHC
Citat från Tetris
du kan ju återanvända samma piston 12083612348612307 gånger :D
ooops.
Nu vet jag iaf det tills nästa gång, känns dock ovärt att mitt orginal hus nu är helt onödigt, när jag har alla djur och träd nere i grottan. Men men!
haha blir lätt så xD
^brb leta ny server
Vad menas med "stenhård survival"?
Citat från Breeze
http://breezecraftforum.dyndns.org/
Nytt serverforum. Håll utkik!
Ni som lirar eller är intresserade av att lira kan ju regga er. :D
Förövrigt så lutar det åt att servern blir STENHÅRD survival, så vill ni ha utmaning så är detta servern ni ska vara på efter 1.8!
soft, reggar mig dirr!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet