Minecraft
Tänk hur mycket Steve bär på när han har inventoryt fullt med stenblock .. finns säkert någon uträkning någonstans.
Klart de är. Om pyramiderna byggdes av stenblock på mindre än 1x1m skulle de ju se skittöntiga ut. Pygmépyramider. Omvärlden skulle skratta åt dem.
Tror att det här med att 1.8 ska komma denna vecka osv kom ur "1.8 will be released after PAX" eller vad Notch nu sagt, det folk inte verkar fatta är att två år från nu, också är efter PAX. durrhurr.
Jag skulle faktiskt inte ha något emot "fri" dualwielding. Två pickaxes mf.
Har tidigare hört om datumet 17/11 men det var ett tag sen
Du, jag tror inte det är så stor risk att dem släpper det 17e november.
Är det inte releasedagen för minecraft, btw?
finns inget datum än
Citat från Pansartax
Du, jag tror inte det är så stor risk att dem släpper det 17e november.
Är det inte releasedagen för minecraft, btw?
Det var det efter att dom sköt upp det från den 11/11, men det är inte aktuellt längre såah.
Nu regnar det :<
Jag och en kompis håller på att experimentera med en mobtrap (den är basically färdigbyggd, men väntar på att han ska vakna så vi kan testa den tillsammans :D) baserad på fallhöjd och dispensers om inte fallet är nog.
(Snapshoten är inte tagen från toppen av den, bara halvvägs upp typ)
HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHI
Fett snyggt gjord ju!
Fast en av killarna var asdålig skådis osv
http://www.reddit.com/r/minecraftcirclejerk
nya favoritstället
Feta.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet

