Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 21:13
Pansartax Kille, 33 år

Tänk hur mycket Steve bär på när han har inventoryt fullt med stenblock .. finns säkert någon uträkning någonstans.

Hippie Kille, 32 år

2 713 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 21:15
Hippie Kille, 32 år

Klart de är. Om pyramiderna byggdes av stenblock på mindre än 1x1m skulle de ju se skittöntiga ut. Pygmépyramider. Omvärlden skulle skratta åt dem.

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 21:49
ex Kille, 33 år

Tror att det här med att 1.8 ska komma denna vecka osv kom ur "1.8 will be released after PAX" eller vad Notch nu sagt, det folk inte verkar fatta är att två år från nu, också är efter PAX. durrhurr.

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 21:50
ex Kille, 33 år

Jag skulle faktiskt inte ha något emot "fri" dualwielding. Två pickaxes mf.

Sarutobi Kille, 31 år

266 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 21:51
Sarutobi Kille, 31 år

Har tidigare hört om datumet 17/11 men det var ett tag sen

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 21:56
Pansartax Kille, 33 år

Du, jag tror inte det är så stor risk att dem släpper det 17e november.

Är det inte releasedagen för minecraft, btw?

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 21:56
Tour Kille, 38 år

finns inget datum än

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 22:18
u_suck_tbh 34 år

Citat från Pansartax


Du, jag tror inte det är så stor risk att dem släpper det 17e november.

Är det inte releasedagen för minecraft, btw?



Det var det efter att dom sköt upp det från den 11/11, men det är inte aktuellt längre såah.

Jotohananen Kille, 35 år

1 236 forumsinlägg

Skrivet:
30 augusti 2011 kl. 10:40
Jotohananen Kille, 35 år

Nu regnar det :<

Jag och en kompis håller på att experimentera med en mobtrap (den är basically färdigbyggd, men väntar på att han ska vakna så vi kan testa den tillsammans :D) baserad på fallhöjd och dispensers om inte fallet är nog.


(Snapshoten är inte tagen från toppen av den, bara halvvägs upp typ)

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
30 augusti 2011 kl. 12:46
u_suck_tbh 34 år

HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHI

Lalala1234 Tjej, 31 år

2 254 forumsinlägg

Skrivet:
30 augusti 2011 kl. 12:55
Lalala1234 Tjej, 31 år

Citat från u_suck_tbh


[i]HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHI

lol'd

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
30 augusti 2011 kl. 12:55
u_suck_tbh 34 år

Fett snyggt gjord ju!
Fast en av killarna var asdålig skådis osv

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
30 augusti 2011 kl. 12:56
natsukashi Kille, 60 år

http://www.reddit.com/r/minecraftcirclejerk

nya favoritstället

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 19:02
u_suck_tbh 34 år





Melvin Kille, 31 år

8 210 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 19:04
Melvin Kille, 31 år

Feta.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet