Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 23:15
u_suck_tbh 34 år

Citat från Exone


Lol.
Hoppas inte det där är en lame kopia: http://www.forumotion.com (Vilket det verkar vara, tror knappast dom har något med varandra att göra.)



What is?

Ta inte bort vad du citerar :@ Asjobbigt

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 23:20
ex Kille, 33 år

Citat från Tetris


Fungerade bättre. :p


Citat från u_suck_tbh

Ganska 8D

Ja precis.
Vill att minecraft ska gå att balansera på ett vettigt sätt, så att något som tog 123134 timmar att bygga, inte tar 5 minuter att riva.
Att en ordentlig mur av stone och logs osv håller bättre än 23 lager ren cobble.
Att servern optimeras.
Att det blir bättre som ett mmo.
Att alla äckliga små pojkar ska sluta tjata om items :@

Men lär aldrig bli så.

Näe, full-pvp, survival med RP element. Det är min drömserver.

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 23:22
ex Kille, 33 år

Citat från u_suck_tbh


Tycker det är jobbigt att läsa när det är br00000t-citering :(

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 23:24
u_suck_tbh 34 år

Citat från Exone


Ja precis.
Vill att minecraft ska gå att balansera på ett vettigt sätt, så att något som tog 123134 timmar att bygga, inte tar 5 minuter att riva.
Att en ordentlig mur av stone och logs osv håller bättre än 23 lager ren cobble.
Att servern optimeras.
Att det blir bättre som ett mmo.
Att alla äckliga små pojkar ska sluta tjata om items :@

Men lär aldrig bli så.

Näe, full-pvp, survival med RP element. Det är min drömserver.



"Att en ordentlig mur av stone och logs osv håller bättre än 23 lager ren cobble."
omg you have no idea how badly I want this

Vore också nice om det var svårare / mer utmanande att mine:a. Känns lite för lätt och lite för tråkigt (vad ska man med cobblestone till liksom?)
Skulle även vara trevligt med ett alternativ till cobble eller stone. Cobble ser fult ut, och stone ser ut som berg.
ETT SLOTT I STONE SKA INTE SE UT SOM ETT BERG.

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 23:25
ex Kille, 33 år

Citat från Breeze


Verkar vara en CMS. :P
(Inte sammarbete alltså.)

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 23:29
ex Kille, 33 år

Citat från u_suck_tbh


Citat från Exone

Ja precis.
Vill att minecraft ska gå att balansera på ett vettigt sätt, så att något som tog 123134 timmar att bygga, inte tar 5 minuter att riva.
Att en ordentlig mur av stone och logs osv håller bättre än 23 lager ren cobble.
Att servern optimeras.
Att det blir bättre som ett mmo.
Att alla äckliga små pojkar ska sluta tjata om items :@

Men lär aldrig bli så.

Näe, full-pvp, survival med RP element. Det är min drömserver.


"Att en ordentlig mur av stone och logs osv håller bättre än 23 lager ren cobble."
omg you have no idea how badly I want this

Vore också nice om det var svårare / mer utmanande att mine:a. Känns lite för lätt och lite för tråkigt (vad ska man med cobblestone till liksom?)
Skulle även vara trevligt med ett alternativ till cobble eller stone. Cobble ser fult ut, och stone ser ut som berg.
ETT SLOTT I STONE SKA INTE SE UT SOM ETT BERG.



Material har knappt någon betydelse mer än "de ser lite bättre ut".
Och sen är hela spelet för statiskt :(
Och korkad jävla AI som inte ens kan öppna dörrar, eller gå runt hörn ordentligt :@
Den enda moben som är lite spännande är creepern, som faktiskt har en någorlunda AI.
(Gömmer sig bakom hörn som det tror du kan gå förbi inom en viss tid ~ish)


+1@DET DÄR SISTA. :@

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 23:30
ex Kille, 33 år

Snart renderat klart introt till ...minecraft-relaterad video! 65/91!

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 23:32
ex Kille, 33 år

Citat från extrEMO


ngn av dom värdelösaaste spelen ever o.o



Edit: Ja, jag dubbelpostar. Problem? :@

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 23:34
Sharon Tjej, 34 år

Citat från u_suck_tbh


Lol @tate som målar upp värsta fiendeskapet!

Rycker i mig när jag ser såna haha. Usch.



:$

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 23:41
u_suck_tbh 34 år

Citat från Exone


Material har knappt någon betydelse mer än "de ser lite bättre ut".
Och sen är hela spelet för statiskt :(
Och korkad jävla AI som inte ens kan öppna dörrar, eller gå runt hörn ordentligt :@
Den enda moben som är lite spännande är creepern, som faktiskt har en någorlunda AI.
(Gömmer sig bakom hörn som det tror du kan gå förbi inom en viss tid ~ish)


+1@DET DÄR SISTA. :@



BLOCK SOM BLOCK, WHERE'S THE CHALLENGE?
Hatar AI:n. Dö typ.

YES I KNOW



Citat från Tate

[img]http://hbdchick.files.wordpress.com/2010/11/aspie-sm.jpg?w=207&h=126/img]
:$



Andra biten av det du citerade var inte riktat till dig om du tror det :@
Och ja, fattade väl att du inte var seriös, men det du skrev skapande fortfarande lite spänning i tråden. Fett onödigt :@

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 23:45
Sharon Tjej, 34 år

Citat från u_suck_tbh


Andra biten av det du citerade var inte riktat till dig om du tror det :@
Och ja, fattade väl att du inte var seriös, men det du skrev skapande fortfarande lite spänning i tråden. Fett onödigt :@[/i]

Då missuppfattade jag det då!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Känner mig själv som en aspie nu. :'(

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 23:49
u_suck_tbh 34 år





hehehehehehe

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 23:52
Sharon Tjej, 34 år

Vad kan man behöva i ett hus, piston- redstone- switchmässigt?
Jag har lönndörrar, dusch, toalett, fällor, handfat och dörrklocka hittills!

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 23:56
u_suck_tbh 34 år

Lightswitches

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
31 augusti 2011 kl. 23:57
Sharon Tjej, 34 år

Hmm, ska nog försöka göra det! Har mitt hus inuti ett berg, så jag slipper massa extra lagar av tak!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet