Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 21:47
u_suck_tbh 34 år

inorite? :D
Men coolaste är ju lätt bigger biomes och HUGE OCEANS, SERIÖÖÖÖÖÖÖST <3<3<3
och abandoned mineshafts

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 21:47
Pansartax Kille, 33 år

Nya bågen verkar vara asnice! Har hört att byarna inte kommer ha NPCer förrän typ i 1.8.2 :<

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 21:48
u_suck_tbh 34 år

Va? Vart har du hört det?

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 21:49
Pansartax Kille, 33 år

Rykten på forumet, att huvudgrejerna kommer komma i 1.8 och sen smågrejer i patcherna.
Det och det faktum att byarna är tomma i videon!

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 21:51
u_suck_tbh 34 år

Videon visar ju bara en preview av 1.8! Dom är inte klara med 1.8 ännu!
Forumen är ju för det mesta dumma i huvudet när det gäller att förutspå och tolka grejer >:/

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 21:57
Pansartax Kille, 33 år

http://www.youtube.com/watch?v=X33dxpD4kk0
Videon på youtube
bord @ 19:55!

BlackenedDeath Kille, 31 år

5 530 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 21:59
BlackenedDeath Kille, 31 år

Citat från u_suck_tbh


Videon visar ju bara en preview av 1.8! Dom är inte klara med 1.8 ännu!
Forumen är ju för det mesta dumma i huvudet när det gäller att förutspå och tolka grejer >:/


1.8 ska väl släppas 28:e eller lite senare..?
låter någorlunda klart då D:

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 22:02
u_suck_tbh 34 år

Citat från Pansartax


http://www.youtube.com/watch?v=X33dxpD4kk0
Videon på youtube
bord @ 19:55!



Fett!!!! Missade det första gången, folk skrev typ "ÖÖH DERP BORD OCHG REJER" men folk ba "nää alla andra hus var tomma lol" så jag typ kollade inte upp det.
MEN FAN VAD NICE!
Hoppas stolarna inte bara är vanliga wooden stairs :(



Citat från BlackenedDeath

1.8 ska väl släppas 28:e eller lite senare..?
låter någorlunda klart då D:



Det ska släppas tidigast efter PAX, vilket är grejen dom är på i videon. Men det har inget releasedatum ännu.

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 22:05
u_suck_tbh 34 år

MEN AH, dom överväger att släppa det "bitvis", så det blir nog flera kompletterande shit-grejer i 1.8.01 och 1.8.02 osv osv osv

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 22:06
Pansartax Kille, 33 år

Jag tror att 1.8 släpps snart, men INTE på söndag eller måndag som ryktena stämmer. Men kanske typ mellan mitten och början av september?

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 22:07
u_suck_tbh 34 år

Gissar på det också
typ tidigast nästa vecka, typ torsdag

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 22:08
Pansartax Kille, 33 år

Yes, de lär ju vilja få lite feedback och fixa lite buggar innan de släpper det liksom. Förövrigt så dör Endermen i vatten!

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 22:12
Sharon Tjej, 34 år

Vad tråkigt. :(

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 22:15
u_suck_tbh 34 år

Citat från Pansartax


Yes, de lär ju vilja få lite feedback och fixa lite buggar innan de släpper det liksom. Förövrigt så dör Endermen i vatten!


Dom har ju kört på torsdagar några gånger förut tror jag, så dom hinner få in skit och fixa på fredagen innan helgen! :D

Yes, jag såg! Men såg du om dom droppade någonting? Skrivs det något på forumen?

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 22:17
Sharon Tjej, 34 år

Jag tappade allt hopp om Enderman..
De borde göra så att han nästan är omöjlig att döda och han ska kunna flytta alla block förutom Bedrock juuuuuuuuuuuu......... :(


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet