Minecraft
inorite? :D
Men coolaste är ju lätt bigger biomes och HUGE OCEANS, SERIÖÖÖÖÖÖÖST <3<3<3
och abandoned mineshafts
Nya bågen verkar vara asnice! Har hört att byarna inte kommer ha NPCer förrän typ i 1.8.2 :<
Va? Vart har du hört det?
Rykten på forumet, att huvudgrejerna kommer komma i 1.8 och sen smågrejer i patcherna.
Det och det faktum att byarna är tomma i videon!
Videon visar ju bara en preview av 1.8! Dom är inte klara med 1.8 ännu!
Forumen är ju för det mesta dumma i huvudet när det gäller att förutspå och tolka grejer >:/
http://www.youtube.com/watch?v=X33dxpD4kk0
Videon på youtube
bord @ 19:55!
Citat från u_suck_tbh
Videon visar ju bara en preview av 1.8! Dom är inte klara med 1.8 ännu!
Forumen är ju för det mesta dumma i huvudet när det gäller att förutspå och tolka grejer >:/
1.8 ska väl släppas 28:e eller lite senare..?
låter någorlunda klart då D:
Citat från Pansartax
http://www.youtube.com/watch?v=X33dxpD4kk0
Videon på youtube
bord @ 19:55!
Fett!!!! Missade det första gången, folk skrev typ "ÖÖH DERP BORD OCHG REJER" men folk ba "nää alla andra hus var tomma lol" så jag typ kollade inte upp det.
MEN FAN VAD NICE!
Hoppas stolarna inte bara är vanliga wooden stairs :(
Citat från BlackenedDeath
1.8 ska väl släppas 28:e eller lite senare..?
låter någorlunda klart då D:
Det ska släppas tidigast efter PAX, vilket är grejen dom är på i videon. Men det har inget releasedatum ännu.
MEN AH, dom överväger att släppa det "bitvis", så det blir nog flera kompletterande shit-grejer i 1.8.01 och 1.8.02 osv osv osv
Jag tror att 1.8 släpps snart, men INTE på söndag eller måndag som ryktena stämmer. Men kanske typ mellan mitten och början av september?
Gissar på det också
typ tidigast nästa vecka, typ torsdag
Yes, de lär ju vilja få lite feedback och fixa lite buggar innan de släpper det liksom. Förövrigt så dör Endermen i vatten!
Vad tråkigt. :(
Citat från Pansartax
Yes, de lär ju vilja få lite feedback och fixa lite buggar innan de släpper det liksom. Förövrigt så dör Endermen i vatten!
Dom har ju kört på torsdagar några gånger förut tror jag, så dom hinner få in skit och fixa på fredagen innan helgen! :D
Yes, jag såg! Men såg du om dom droppade någonting? Skrivs det något på forumen?
Jag tappade allt hopp om Enderman..
De borde göra så att han nästan är omöjlig att döda och han ska kunna flytta alla block förutom Bedrock juuuuuuuuuuuu......... :(
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet