Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 22:17
u_suck_tbh 34 år

Easy-peasy: bygg inte shit nära vatten

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 22:19
Sharon Tjej, 34 år

Det ska jag inte göra! Ska även inte bygga egna hus utan ska bara gräva mig in en kulle och göra det hemtrevligt, så han kommer och retar upp mig.

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 22:20
Pansartax Kille, 33 år

Zombiesarna droppade något rött såg jag, folk spekulerar i att dem droppar rotten flesh vilket låter rätt troligt.
Älskar den nya animeringen när man äter!

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 22:22
u_suck_tbh 34 år

Yes, det är rotten flesh dom droppar. Det säger dom i videon!

BlackenedDeath Kille, 31 år

5 530 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 23:39
BlackenedDeath Kille, 31 år

Iron bars kommer bli så jävla fint i mitt fängelse :')

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 23:42
u_suck_tbh 34 år

ditt ansikte kommer bli så jävla fint i MITT fängelse

oooooooooooooooohhhhh

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 23:44
Sharon Tjej, 34 år

Mitt ansikte kommer fint när jag stänger in mig själv.

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
27 augusti 2011 kl. 03:39
u_suck_tbh 34 år

Snygg vattenport! Men visst är den osymmetrisk?

esgil_ Kille, 29 år

498 forumsinlägg

Skrivet:
27 augusti 2011 kl. 03:43
esgil_ Kille, 29 år

tack. :))
osym...vadå?

Tetris Kille, 36 år

1 643 forumsinlägg

Skrivet:
27 augusti 2011 kl. 03:45
Tetris Kille, 36 år

Citat från Riddle


tack. :))
osym...vadå?


inte likadan på alla sidor, tror de saknas 2 block längst upp på höger sida:o

esgil_ Kille, 29 år

498 forumsinlägg

Skrivet:
27 augusti 2011 kl. 03:45
esgil_ Kille, 29 år

Citat från Tetris


Citat från Riddle

tack. :))
osym...vadå?

inte likadan på alla sidor, tror de saknas 2 block längst upp på höger sida:o


orkade inte vara så noga, haha.

esgil_ Kille, 29 år

498 forumsinlägg

Skrivet:
27 augusti 2011 kl. 03:48
esgil_ Kille, 29 år

Nån som har nåt förslag vad jag ska bygga? :DD

Tetris Kille, 36 år

1 643 forumsinlägg

Skrivet:
27 augusti 2011 kl. 03:48
Tetris Kille, 36 år

haha:p förklarade bara vad ordet "Symetrisk" betydde x] men de är väl ändå vart att lägga dit några extra block för att göra den symmetrisk?:]

esgil_ Kille, 29 år

498 forumsinlägg

Skrivet:
27 augusti 2011 kl. 03:50
esgil_ Kille, 29 år

Citat från Tetris


haha:p förklarade bara vad ordet "Symetrisk" betydde x] men de är väl ändå vart att lägga dit några extra block för att göra den symmetrisk?:]

mja :)


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet