Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
fisksnopp Tjej, 34 år

3 876 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 11:45
fisksnopp Tjej, 34 år

Men låt folk tycka om svordomar är negativt och inte gillar dem.
vafan spelar det för roll?

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 11:46
Tour Kille, 38 år

Citat från Sis


Citat från Tour

Citat från Sis

Finns annars två bra kraftuttryck - "Väldigt" och "Extremt".

varför inte använda fan och helvete? vad är det egentligen för fel på det, om man bortser från gamla kristna värderingar som ligger kvar?

1. Kristna kan ta illa upp.

2. Är inte det något man lär sig i andra årskursen för att det är "coola/mogna" ord?

3. Det brukar försämra ens ordförråd väldigt mycket. (självklart inte för alla - undantag finns)

4. Det kallas svordomar och klassas som "dåliga ord".

Finns det fler anledningar än 3 som visar att man bör använda sig av svordomar? :p



detta är väldigt off topic, så vi kan diskutera vidare i PM sen, men

1. om kristna tar illa upp är det deras problem, jag hoppar inte på deras religion eller kränker deras värderingar på något sätt.

2. förstår inte riktigt vad du menar med det

3. varöfr skulle man få sämre ordförråd för att man använder svordomar? jag har ett väldigt brett ordförråd även om jag använder fan och helvete, jag använder ju ordet "att" mer än dom, och ordet "att" försämrar inte mitt ordförråd trots att jag använder det väldigt ofta.

4. ja, det klassas som dåliga ord pga en uråldrig kristen moral. folk får gärna tycka det är fult och tycka jag är en sämre människa än nån annan för att jag svär, det skiter jag blanke fan i, hoho.

ward Tjej, 36 år

2 331 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 11:52
ward Tjej, 36 år

Topic nu killar ! <3

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 11:53
Tour Kille, 38 år

so true so true.. du har en jävligt bra server jimmy! :D

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 11:53
Pansartax Kille, 33 år

Jo, svordomar förstörker både positivt och negativt. Precis som att Fan vilket jävla as du är låter värre än vilket as du är, låter FAN vilken JÄVLA bra server du har bättre än "vilken bra server du har"!

Sis Tjej, 35 år

1 673 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 11:53
Sis Tjej, 35 år

I rest my case.

En är mot svordomar, en förespråkar fördomar, en tycker det är häftigt och en bryr sig inte. Ingen idé att fortsätta prata om det :o

(tro bara inte att du "vann" för att jag "ger upp" för då kommer jag aldrig mer prata med dig)

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 11:58
Tour Kille, 38 år

Citat från Sis


I rest my case.

En är mot svordomar, en förespråkar fördomar, en tycker det är häftigt och en bryr sig inte. Ingen idé att fortsätta prata om det :o

(tro bara inte att du "vann" för att jag "ger upp" för då kommer jag aldrig mer prata med dig)



lol. ingen har sagt att det är häftigt, bara att det är ord som kan användas för att förstärka uttryck helt enkelt. men iaf PM vid vidare diskussioner, ward har talat

ward Tjej, 36 år

2 331 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 12:00
ward Tjej, 36 år

Den som skriver minsta lilla sak till som inte har med Minecraft att göra kommer jag att stänga av från forumet tills helvete fryser till is! =)

utan Kille, 31 år

4 951 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 12:18
utan Kille, 31 år

Jag bryter tystnaden.

Min tomt ser ut som en djungel @ minecraft om någon undra!

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 12:21
Sharon Tjej, 34 år

Hoppas de skapar en mer tropisk biome och likaså försöker fixa så att det är passande djur i alla olika biomes.

Lalala1234 Tjej, 31 år

2 254 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 13:03
Lalala1234 Tjej, 31 år

Citat från Tate


Hoppas de skapar en mer tropisk biome och likaså försöker fixa så att det är passande djur i alla olika biomes.

Hatar redan regnskogsbiomen :( Vi meckade svävande öar till vår lanserver, men naturligtvis skulle det vara regnskog precis där... Så det regnar typ 24/7.

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 13:07
Sharon Tjej, 34 år

Citat från Stringburka


Hahahahaha! :D

Lalala1234 Tjej, 31 år

2 254 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 14:20
Lalala1234 Tjej, 31 år

Citat från Tate


Citat från Stringburka

Hahahahaha! :D


Är hemskt, varje natt är'e massa creepers, och så längtar man efter dagen... Sen blir det dag och thunderstorm så det både laggar OCH är massa creepers, så då längtar man till natten så man kan döda monstren utan lagg.

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 14:26
Sharon Tjej, 34 år

Citat från Stringburka


Citat från Tate

Citat från Stringburka

Hahahahaha! :D

Är hemskt, varje natt är'e massa creepers, och så längtar man efter dagen... Sen blir det dag och thunderstorm så det både laggar OCH är massa creepers, så då längtar man till natten så man kan döda monstren utan lagg.


Det är väl bara köra "/weather rain" om ni har commands, dvs! Då slutar det regna! :D

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 14:47
u_suck_tbh 34 år

Citat från Stringburka


Citat från Tate

Hoppas de skapar en mer tropisk biome och likaså försöker fixa så att det är passande djur i alla olika biomes.

Hatar redan regnskogsbiomen :( Vi meckade svävande öar till vår lanserver, men naturligtvis skulle det vara regnskog precis där... Så det regnar typ 24/7.



Väder är väl global? Det ökar väl inte i frekvens beroende på vart du är?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet