Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 10:48
Sharon Tjej, 34 år

Citat från Sis


Citat från Tate

Jag har varit fryst en vecka, så nu kan jag äntligen få ut allt jag vill skriva.

2. Jag hoppas att de gör att diamant blir svårare att finna.

Håller nästan med dig. Men man brukar göra Armor av diamant också så det när nästan bra som det är. Fast spelar man på en Peaceful server och hittar 12 diamant under loppet av 1 tim så... aa.. men de ska ändra den till survival snart! Då blir jag glad :)


Jag tänkte mest i SP! i MP borde väl de som håller i servern kunna ordna hur stor raritet det faktiskt är att finna.
Jag gjorde svärd, armor och alla verktyg i diamant på tre timmar igår, det gjorde mig ledsen, gick alldeles för snabbt.

Sis Tjej, 35 år

1 673 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 10:51
Sis Tjej, 35 år

Citat från Tate


Citat från Sis

Citat från Tate

2. Jag hoppas att de gör att diamant blir svårare att finna.

Håller nästan med dig. Men man brukar göra Armor av diamant också så det när nästan bra som det är. Fast spelar man på en Peaceful server och hittar 12 diamant under loppet av 1 tim så... aa.. men de ska ändra den till survival snart! Då blir jag glad :)

Jag tänkte mest i SP! i MP borde väl de som håller i servern kunna ordna hur stor raritet det faktiskt är att finna.
Jag gjorde svärd, armor och alla verktyg i diamant på tre timmar igår, det gjorde mig ledsen, gick alldeles för snabbt.


Jo.. och de som var OP på den servern var lite för hjälpsamma. De mer eller mindre missbrukade sina krafter för att hjälpa mig ^^' jag kastade allt jag fick i vattnet och sade åt dem att sluta! :D

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 10:56
Tour Kille, 38 år

breezes server? :S

Sis Tjej, 35 år

1 673 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 10:58
Sis Tjej, 35 år

Nope. Jag upplever inget problem med OPs på Breezes server. :)

Sis Tjej, 35 år

1 673 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 11:01
Sis Tjej, 35 år

Nej nej. Förutom att du svär lite för mycket för min smak ^^'
Fast det gör ganska många :o

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 11:04
Sharon Tjej, 34 år

Jimmy, the Curser.

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 11:07
Tour Kille, 38 år

Citat från Sis


Nej nej. Förutom att du svär lite för mycket för min smak ^^'
Fast det gör ganska många :o


svordomar är bara fult för att man nämner religiösa saker, t ex helvete, fan, satans. inget att ogilla med det om man inte är ultrakonservativ kristen egentligen. jag svär nog värre än jimmy IRL dock :P

Sis Tjej, 35 år

1 673 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 11:21
Sis Tjej, 35 år

Citat från Tour


Citat från Sis

Nej nej. Förutom att du svär lite för mycket för min smak ^^'
Fast det gör ganska många :o

svordomar är bara fult för att man nämner religiösa saker, t ex helvete, fan, satans. inget att ogilla med det om man inte är ultrakonservativ kristen egentligen. jag svär nog värre än jimmy IRL dock :P


Om man säger tex "Din jävla server är fan blaha blaha" så tolkar jag det ytterst negativt. Gör inte du det?

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 11:23
natsukashi Kille, 60 år

beror på vad som är blaha blaha

"da bomb" är ju positivt medan typ "en gris" är negativt

Sis Tjej, 35 år

1 673 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 11:28
Sis Tjej, 35 år

Så sant så sant.

Jag förknippar nog svordomar med något negativt eftersom jag hörde svordomar i samma mening med något taskigt varje dag när jag var mindre.
"Du är så jävla dum!" "Fan vad du är trög" "Men Fan! Gör det någon jävla gång" osv.

Ska det vara så svårt att bara sluta svära? :o

Men nu går vi offtopic :o

Jag föredrar att säga "Bra server" eller "dålig server" istället för "Fan vilken jävla bra server" eller "Den här jävla servern suger fitta".

Minecraft. I play it, I farm there, I live there. Game.

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 11:28
Tour Kille, 38 år

Citat från Sis


Citat från Tour

Citat från Sis

Nej nej. Förutom att du svär lite för mycket för min smak ^^'
Fast det gör ganska många :o

svordomar är bara fult för att man nämner religiösa saker, t ex helvete, fan, satans. inget att ogilla med det om man inte är ultrakonservativ kristen egentligen. jag svär nog värre än jimmy IRL dock :P

Om man säger tex "Din jävla server är fan blaha blaha" så tolkar jag det ytterst negativt. Gör inte du det?



kan man göra, skulle tolka det illa om nån sa din server är blahblahblah också, inget som riktigt stör mig med svordomar egentligen. tycker mest det är kraftuttryck för att förtydliga saker och ting!

Sis Tjej, 35 år

1 673 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 11:29
Sis Tjej, 35 år

Citat från Tour


Citat från Sis

Citat från Tour

Citat från Sis

Nej nej. Förutom att du svär lite för mycket för min smak ^^'
Fast det gör ganska många :o

svordomar är bara fult för att man nämner religiösa saker, t ex helvete, fan, satans. inget att ogilla med det om man inte är ultrakonservativ kristen egentligen. jag svär nog värre än jimmy IRL dock :P

Om man säger tex "Din jävla server är fan blaha blaha" så tolkar jag det ytterst negativt. Gör inte du det?


kan man göra, skulle tolka det illa om nån sa din server är blahblahblah också, inget som riktigt stör mig med svordomar egentligen. tycker mest det är kraftuttryck för att förtydliga saker och ting!


Finns annars två bra kraftuttryck - "Väldigt" och "Extremt".

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 11:32
Tour Kille, 38 år

Citat från Sis


Citat från Tour

Citat från Sis

Citat från Tour

Citat från Sis

Nej nej. Förutom att du svär lite för mycket för min smak ^^'
Fast det gör ganska många :o

svordomar är bara fult för att man nämner religiösa saker, t ex helvete, fan, satans. inget att ogilla med det om man inte är ultrakonservativ kristen egentligen. jag svär nog värre än jimmy IRL dock :P

Om man säger tex "Din jävla server är fan blaha blaha" så tolkar jag det ytterst negativt. Gör inte du det?


kan man göra, skulle tolka det illa om nån sa din server är blahblahblah också, inget som riktigt stör mig med svordomar egentligen. tycker mest det är kraftuttryck för att förtydliga saker och ting!

Finns annars två bra kraftuttryck - "Väldigt" och "Extremt".



varför inte använda fan och helvete? vad är det egentligen för fel på det, om man bortser från gamla kristna värderingar som ligger kvar?

Sis Tjej, 35 år

1 673 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 11:35
Sis Tjej, 35 år

Citat från Tour


Citat från Sis

Finns annars två bra kraftuttryck - "Väldigt" och "Extremt".

varför inte använda fan och helvete? vad är det egentligen för fel på det, om man bortser från gamla kristna värderingar som ligger kvar?


1. Kristna kan ta illa upp.

2. Är inte det något man lär sig i andra årskursen för att det är "coola/mogna" ord?

3. Det brukar försämra ens ordförråd väldigt mycket. (självklart inte för alla - undantag finns)

4. Det kallas svordomar och klassas som "dåliga ord".

Finns det fler anledningar än 3 som visar att man bör använda sig av svordomar? :p

utan Kille, 31 år

4 951 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 11:38
utan Kille, 31 år

Citat från Sis


Citat från Tour

Citat från Sis

Finns annars två bra kraftuttryck - "Väldigt" och "Extremt".

varför inte använda fan och helvete? vad är det egentligen för fel på det, om man bortser från gamla kristna värderingar som ligger kvar?

Finns det fler anledningar än 3 som visar att man bör använda sig av svordomar? :p


de e häftit jue :P


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet