Minecraft
Citat från Courtship
Jag kan inte logga in.
Men min bror kan, på samma dator. Varför kan inte jag? har varit så ett tag nu..
du har fel lösenord!!!
börja nästan gråta )':
HES JUST A KID D:
Får "End of stream"-felmeddelande hela tiden, weird
någon som vet när 1.8 kommer ut?:) om det har fått något bestämt datum
1.8 är "färdig", det skrev Notch på sin twitter idag, så nu så ska det ju visas på PAX, sedan så ska dem väl rätta till ett par buggar men det är nog inte lång tid kvar nu!
Jag och polaren letar byggare, seriösa sådana, till ett projekt vi arbetar på :) Är ni intresserade så PMa mig :)
Projekt: Vi bygger... Städer.. Håller på att bygga en lite halvliten stad, men så fort vi är färdiga skall vi plöjja vidare med en ännu större stad.
Ge mig en fredlig server jag kan fördriva tid på med er.
Inte säker på om det är någon spelare som gjort det eller så men jag hittade ett konstigt bygge som ger mig herobrinevibbar :O
@ Breeze server
Jag har varit fryst en vecka, så nu kan jag äntligen få ut allt jag vill skriva.
1. Jag gjorde en staty av enbart sand och torches - En creeper sprängde den.
2. Jag hoppas att de gör att diamant blir svårare att finna.
3. Mer användning för diamant och guld.
4. En zombie tittade på mig igår utan att attackera.
5. Jag är rädd för de kommande pigmen, om de nu kommer.
Så.
Citat från Tate
Jag har varit fryst en vecka, så nu kan jag äntligen få ut allt jag vill skriva.
2. Jag hoppas att de gör att diamant blir svårare att finna.
Håller nästan med dig. Men man brukar göra Armor av diamant också så det när nästan bra som det är. Fast spelar man på en Peaceful server och hittar 12 diamant under loppet av 1 tim så... aa.. men de ska ändra den till survival snart! Då blir jag glad :)
Edit: oh, varför var du fryst, om jag får fråga? :o
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
