Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
24 augusti 2011 kl. 16:38
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Courtship


Jag kan inte logga in.
Men min bror kan, på samma dator. Varför kan inte jag? har varit så ett tag nu..


du har fel lösenord!!!

leewonk Kille, 35 år

2 847 forumsinlägg

Skrivet:
24 augusti 2011 kl. 22:17
leewonk Kille, 35 år




TYCKER SÅ SYND OM HAN :(((((

OrtensKapten Kille, 28 år

282 forumsinlägg

Skrivet:
24 augusti 2011 kl. 22:30
OrtensKapten Kille, 28 år

börja nästan gråta )':
HES JUST A KID D:

Basistfan Kille, 31 år

1 203 forumsinlägg

Skrivet:
25 augusti 2011 kl. 00:03
Basistfan Kille, 31 år

Får "End of stream"-felmeddelande hela tiden, weird

JimmyE Kille, 34 år

184 forumsinlägg

Skrivet:
25 augusti 2011 kl. 13:08
JimmyE Kille, 34 år

någon som vet när 1.8 kommer ut?:) om det har fått något bestämt datum

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
25 augusti 2011 kl. 13:21
Pansartax Kille, 33 år

1.8 är "färdig", det skrev Notch på sin twitter idag, så nu så ska det ju visas på PAX, sedan så ska dem väl rätta till ett par buggar men det är nog inte lång tid kvar nu!

JimmyE Kille, 34 år

184 forumsinlägg

Skrivet:
25 augusti 2011 kl. 16:06
JimmyE Kille, 34 år

Citat från Pansartax


1.8 är "färdig", det skrev Notch på sin twitter idag, så nu så ska det ju visas på PAX, sedan så ska dem väl rätta till ett par buggar men det är nog inte lång tid kvar nu!

sounds nice

Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
25 augusti 2011 kl. 19:07
Bloodbath 33 år

Jag och polaren letar byggare, seriösa sådana, till ett projekt vi arbetar på :) Är ni intresserade så PMa mig :)

Projekt: Vi bygger... Städer.. Håller på att bygga en lite halvliten stad, men så fort vi är färdiga skall vi plöjja vidare med en ännu större stad.

Zacharias Kille, 28 år

2 244 forumsinlägg

Skrivet:
25 augusti 2011 kl. 20:57
Zacharias Kille, 28 år

Ge mig en fredlig server jag kan fördriva tid på med er.

najkboi Kille, 33 år

90 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 03:13
najkboi Kille, 33 år

Citat från Zacharias


Ge mig en fredlig server jag kan fördriva tid på med er.

^ +1

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 09:27
Pansartax Kille, 33 år

Inte säker på om det är någon spelare som gjort det eller så men jag hittade ett konstigt bygge som ger mig herobrinevibbar :O
@ Breeze server

Sarutobi Kille, 31 år

266 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 09:40
Sarutobi Kille, 31 år

Citat från Pansartax


Inte säker på om det är någon spelare som gjort det eller så men jag hittade ett konstigt bygge som ger mig herobrinevibbar :O
@ Breeze server


vart??

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 09:44
Pansartax Kille, 33 år

Citat från Breeze


använd /bb log och kolla :D[/i]

Hur använder man det, bara skriver och slår med log med vänsterklick?
Det står iaf "no edits on this block" när jag gör det :o

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 10:41
Sharon Tjej, 34 år

Jag har varit fryst en vecka, så nu kan jag äntligen få ut allt jag vill skriva.

1. Jag gjorde en staty av enbart sand och torches - En creeper sprängde den.
2. Jag hoppas att de gör att diamant blir svårare att finna.
3. Mer användning för diamant och guld.
4. En zombie tittade på mig igår utan att attackera.
5. Jag är rädd för de kommande pigmen, om de nu kommer.

Så.

Sis Tjej, 35 år

1 673 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2011 kl. 10:46
Sis Tjej, 35 år

Citat från Tate


Jag har varit fryst en vecka, så nu kan jag äntligen få ut allt jag vill skriva.

2. Jag hoppas att de gör att diamant blir svårare att finna.


Håller nästan med dig. Men man brukar göra Armor av diamant också så det när nästan bra som det är. Fast spelar man på en Peaceful server och hittar 12 diamant under loppet av 1 tim så... aa.. men de ska ändra den till survival snart! Då blir jag glad :)

Edit: oh, varför var du fryst, om jag får fråga? :o


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet