Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
21 augusti 2011 kl. 21:19
u_suck_tbh 34 år

Citat från Tour


tror (och hoppas) på att 1.8 blir en positiv förändring! inte för att minecraft är dåligt, men det behövs lite mer krydda i tillvaron, endermen t ex!


NPC VILLAGES OCH STÖRRE BIOMES TILL EXEMPEL

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
21 augusti 2011 kl. 21:24
Tour Kille, 38 år

jadå, såklart det också!

Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
21 augusti 2011 kl. 21:24
Bloodbath 33 år



NPC VILLAGES OCH STÖRRE BIOMES TILL EXEMPEL[/i]

Större Biomes + Ruiner känns som det "bästa" för mig atm :3

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
21 augusti 2011 kl. 21:30
u_suck_tbh 34 år

Honest, galet jävla pepp på större biomes, rivers och deep oceans + huge islands.
Kommer bli så JÄVLA mycket lättare att dra nationsgränser osv.

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
21 augusti 2011 kl. 21:33
ex Kille, 33 år

Jag är mest taggat på;

Nya lightning-systemet (0 chunk updates at dawn<33333)
Rivers (Som u_suck_tbh säger, bra gränser.)
RIKTIGA biomes, som det är nu förstör dom nästan bara :(
Och alla de förändringar jag hoppas dom gör i själva gameplayet! :>

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
21 augusti 2011 kl. 21:35
ex Kille, 33 år

Citat från u_suck_tbh


Förstår vad du menar, känner inte för att dra igång något seriöst på texm heller pga det, dock har jag ingenting emot nya maps. Det är liksom då det är roligt, när man inte har alla material osvosv.

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
21 augusti 2011 kl. 21:47
u_suck_tbh 34 år

Citat från Exone


Förstår vad du menar, känner inte för att dra igång något seriöst på texm heller pga det, dock har jag ingenting emot nya maps. Det är liksom då det är roligt, när man inte har alla material osvosv.


Det är ju asdrygt att generata nya maps D:
Mycket bättre att typ "OH HOLY SHIT, WAR HAS TORN THIS CITY APART, WE MUST MIGRATE"
Och sen återvänder man till den gamla staden då och då för att ransacka på resurser

Gandhi Kille, 33 år

2 342 forumsinlägg

Skrivet:
21 augusti 2011 kl. 22:19
Gandhi Kille, 33 år

Höhö, har creative på mobilen nu <3

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
21 augusti 2011 kl. 22:22
ex Kille, 33 år

Citat från u_suck_tbh


True iof. :p

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
21 augusti 2011 kl. 22:25
u_suck_tbh 34 år

Dels därför jag gillar oreglerade anarchy-servrar, folk tvingas gå bort från spawn för att bygga sina grejer.
Drygt annars liksom om man spelar länge och har en stad precis vid spawn som sedan överges osv
Det är ju liksom ascoolt att vandra och bara råka hitta ett övergivet hus som är snyggt osv.
Jag och min kompis hittade ett sånt hus, på toppen av ett berg. Det var fint.
Vi gick vidare från den och byggde vårat bio-tower - som någon antagligen har hittat nu :D

any1 29 år

675 forumsinlägg

Skrivet:
21 augusti 2011 kl. 22:49
any1 29 år

Men.... Uttalas det Majncraaft eller majncräft..? )-:

SnappleBapple Kille, 32 år

6 461 forumsinlägg

Skrivet:
21 augusti 2011 kl. 22:52
SnappleBapple Kille, 32 år

Beror på om man har engelsk eller amerikanskt uttal skulle jag säga :D

Potatismannen Kille, 33 år

597 forumsinlägg

Skrivet:
21 augusti 2011 kl. 22:53
Potatismannen Kille, 33 år

Citat från any1


Men.... Uttalas det Majncraaft eller majncräft..? )-:

Det är ju brittisk eller amerikansk dialekt, inget av det är ju fel egentligen....
Ungefär som att folk säger Haaalf-lajf eller Häälf-Laife.
Dialect son :D!

any1 29 år

675 forumsinlägg

Skrivet:
21 augusti 2011 kl. 22:54
any1 29 år

Citat från Potatismannen


Citat från any1

Men.... Uttalas det Majncraaft eller majncräft..? )-:

Det är ju brittisk eller amerikansk dialekt, inget av det är ju fel egentligen....
Ungefär som att folk säger Haaalf-lajf eller Häälf-Laife.
Dialect son :D!


Okej bra, för det känns som att hur jag än säger så kommer någon och viftar med pekfingret. ):

Gandhi Kille, 33 år

2 342 forumsinlägg

Skrivet:
21 augusti 2011 kl. 22:57
Gandhi Kille, 33 år

Eller så säger man bara MC :p


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet