Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
21 augusti 2011 kl. 22:59
natsukashi Kille, 60 år

uttalas mein kraft, komplett med tysk brytning

Gandhi Kille, 33 år

2 342 forumsinlägg

Skrivet:
21 augusti 2011 kl. 23:00
Gandhi Kille, 33 år

Citat från natsukashi


uttalas mein kraft, komplett med tysk brytning

<3

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
21 augusti 2011 kl. 23:32
ex Kille, 33 år

Dumheter Kille, 29 år

1 417 forumsinlägg

Skrivet:
21 augusti 2011 kl. 23:49
Dumheter Kille, 29 år

MIllenaire suger, imo. Roligare att spela med kompisar

SEAKING 35 år

1 896 forumsinlägg

Skrivet:
21 augusti 2011 kl. 23:53
SEAKING 35 år

oh exone<3

Gandhi Kille, 33 år

2 342 forumsinlägg

Skrivet:
22 augusti 2011 kl. 00:26
Gandhi Kille, 33 år

Haha, emil <3
Har den som BG på min gamla data :D

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
22 augusti 2011 kl. 00:27
ex Kille, 33 år

Inte gamla datorn dårå? dörrhörr :p

Säkert ..femte gången jag postar den här i tråden. Men den passade ju så bra :/

Tetris Kille, 36 år

1 643 forumsinlägg

Skrivet:
22 augusti 2011 kl. 05:38
Tetris Kille, 36 år

Jag fick joina Redstone Developement Foundation :D

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
22 augusti 2011 kl. 11:18
ex Kille, 33 år


Ganska snygg tbh^

JimmyE Kille, 34 år

184 forumsinlägg

Skrivet:
22 augusti 2011 kl. 20:21
JimmyE Kille, 34 år

testar jobs plug in :P

JimmyE Kille, 34 år

184 forumsinlägg

Skrivet:
23 augusti 2011 kl. 00:45
JimmyE Kille, 34 år

Hur kan man göra multiworlds?

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
23 augusti 2011 kl. 00:50
ex Kille, 33 år

plugins.

Satte upp en till server förut heheeh.
(Privat alltiallo.)

JimmyE Kille, 34 år

184 forumsinlägg

Skrivet:
23 augusti 2011 kl. 00:55
JimmyE Kille, 34 år

Citat från Exone


plugins.

Satte upp en till server förut heheeh.
(Privat alltiallo.)


hittade en :) ska se om den funkar snart, :) men jag antar att det är värt att ha?

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
23 augusti 2011 kl. 01:01
ex Kille, 33 år

nja, bror väll på vad du ska ha för server.
Ingen idé med multiplayer om spelare ska irra omkring i 10+ världar osv.
Men det är bra för vissa saker, :)

JimmyE Kille, 34 år

184 forumsinlägg

Skrivet:
23 augusti 2011 kl. 01:04
JimmyE Kille, 34 år

Citat från Exone


nja, bror väll på vad du ska ha för server.
Ingen idé med multiplayer om spelare ska irra omkring i 10+ världar osv.
Men det är bra för vissa saker, :)


okej :) testar mest, försöker få skylands


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet