Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Potatismannen Kille, 33 år

597 forumsinlägg

Skrivet:
21 augusti 2011 kl. 19:53
Potatismannen Kille, 33 år

Citat från Exone


Vill ha tillräckligt många seriösa spelare för att genomföra min "server modell", tycks dock vara omöjligt då 80% av alla som spelar Minecraft är; Inkompetenta, irriterande, eller helt enkelt dåliga.

cutcutcut.


What's the plan doc!?

obama_official 27 år

5 898 forumsinlägg

Skrivet:
21 augusti 2011 kl. 20:15

Breeze, älskar din server.

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
21 augusti 2011 kl. 20:16
Tour Kille, 38 år

Citat från Diamant


Breeze, älskar din server.


you better!

Kyligare Kille, 36 år

250 forumsinlägg

Skrivet:
21 augusti 2011 kl. 20:19
Kyligare Kille, 36 år

Jag kan inte spela :(
Någon som har en lösning?




Minecraft has crashed!
----------------------

Minecraft has stopped running because it encountered a problem.

If you wish to report this, please copy this entire text and email it to support@mojang.com.
Please include a description of what you did when the error occured.



--- BEGIN ERROR REPORT a1dce528 --------
Generated 2011-08-21 20:19

Minecraft: Minecraft Beta 1.7.3
OS: Windows 7 (x86) version 6.1
Java: 1.6.0_26, Sun Microsystems Inc.
VM: Java HotSpot(TM) Client VM (mixed mode), Sun Microsystems Inc.
LWJGL: 2.4.2
OpenGL: GeForce GTX 460/PCI/SSE2 version 4.1.0, NVIDIA Corporation

java.nio.BufferOverflowException
at java.nio.DirectByteBuffer.put(Unknown Source)
at java.nio.ByteBuffer.put(Unknown Source)
at ji.a(SourceFile:233)
at ji.b(SourceFile:139)
at net.minecraft.client.Minecraft.x(SourceFile:413)
at net.minecraft.client.Minecraft.a(SourceFile:329)
at net.minecraft.client.Minecraft.run(SourceFile:716)
at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
--- END ERROR REPORT 4b248c99 ----------

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
21 augusti 2011 kl. 20:21
Pansartax Kille, 33 år

forever alone @ Breeze server

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
21 augusti 2011 kl. 20:22
Tour Kille, 38 år

har du provat att installera om minecraft till att börja med?
har du moddat det eller du har inte kunnat spela alls?


prova annars att installera java 1.7 och se om det hjälper, alltid värt ett försök.

det är väl de enkla lösningar jag kan komma på.

obama_official 27 år

5 898 forumsinlägg

Skrivet:
21 augusti 2011 kl. 20:24

Citat från Pansartax


forever alone @ Breeze server

jag kommer

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
21 augusti 2011 kl. 20:25
u_suck_tbh 34 år

Citat från Breeze


Det känns som att det inte är servern för dig. Modsen bygger minst lika mycket som alla andra. Jag är dock den enda av dem med privilegier som kör legit när jag väl bygger något. Griefing är inte tillåtet, det är typ en lugn server, där folk har trevligt.
Funderar dock på att ändra det stenhårt när 1.8 kommer. Lite mer action.

Ska dock tilläggas att det är jävligt bra stämning på servern, alla är vänner med alla, så vitt jag har sett iallafall.



Ja alltså, har inget emot att mods/OPs bygger grejer, så länge dom inte spawnar shit for the hell of it. Återhållsamma Operators är bra Operators.
Där folk har det trevligt och gör vad? Bygger saker tillsammans? Aldrig några skärmytslingar?

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
21 augusti 2011 kl. 20:25
u_suck_tbh 34 år

Citat från Tour


har du provat att installera om minecraft till att börja med?
har du moddat det eller du har inte kunnat spela alls?


prova annars att installera java 1.7 och se om det hjälper, alltid värt ett försök.

det är väl de enkla lösningar jag kan komma på.



^prova detta.
Om det fortfarande inte funkar, avinstallera och ominstallera Java och installera minecraft på nytt efter det.

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
21 augusti 2011 kl. 20:34
ex Kille, 33 år

Tagit bort /give, /i osv på texm, för att vissa admins aldrig lär sig. :p

Och sen ser jag gärna att admins går att lita på, i pvp osv.

(och det behövs inte alls så.)

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
21 augusti 2011 kl. 20:47
u_suck_tbh 34 år

Citat från Exone


Tagit bort /give, /i osv på texm, för att vissa admins aldrig lär sig. :p

Och sen ser jag gärna att admins går att lita på, i pvp osv.

(och det behövs inte alls så.)



Om du behöver en OP du kan lita på (som håller på sina privilegier) så kan jag ställa upp någon gång framöver!
Men om du har en tråkig server så kommer jag inte vara inne så mycket! :ppp

Kyligare Kille, 36 år

250 forumsinlägg

Skrivet:
21 augusti 2011 kl. 20:56
Kyligare Kille, 36 år

Det slog mig just, det var mitt gamla TP som inte fungerade ihop med nya updateringen!
Tog bara bort det o nu verkar det funka!! :D

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
21 augusti 2011 kl. 20:57
ex Kille, 33 år

Citat från u_suck_tbh


Säger till om det behövs ;)

Har en creative och en smp, sistnämnda "ska bli" RP/PVP ish. ...när jag orkar ta tag i det ordentligt. Har inte tyckt att minecraft är särskilt kul sedan innan 1.5 (No reason, bara blev så.)
Hoppas att 1.8 ändrar på det. :p

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
21 augusti 2011 kl. 21:18
Tour Kille, 38 år

tror (och hoppas) på att 1.8 blir en positiv förändring! inte för att minecraft är dåligt, men det behövs lite mer krydda i tillvaron, endermen t ex!

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
21 augusti 2011 kl. 21:18
u_suck_tbh 34 år

Citat från Exone


Säger till om det behövs ;)

Har en creative och en smp, sistnämnda "ska bli" RP/PVP ish. ...när jag orkar ta tag i det ordentligt. Har inte tyckt att minecraft är särskilt kul sedan innan 1.5 (No reason, bara blev så.)
Hoppas att 1.8 ändrar på det. :p



Aight!!!

Har typ inte heller spelat minecraft ordentligt på sistone. har suttit i flera dagar och letat efter en mod som gör spelet mer intressant.
Känns liksom fett ovärt att påbörja något nytt (har min main-save på min dator hos min kompis) eftersom det ändå inte kommer hålla i ju med 1.8!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet