League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Cornis Tjej, 36 år

1 394 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 13:35
Cornis Tjej, 36 år

Citat från Frontosa


Citat från Cornis

Hade tank-masteries och dps runes ;)
Funderade på AP-runes men tog dps så jag skulle slå lite hårdare ;)

Med dps menar du AD? :)
Dps står för damage per second; det står inte för en specifik typ av damage.


Nej jag menar DPS
För rune-setet innefattar AS A-pen och crit ;)

iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 14:06
iDisco Kille, 33 år

Citat från ChillFTW


Nu tänker jag dra igång en diskussion, eller ett försök till det iaf :D

Hade det inte varit ganska fett med en 5v5v5 map? alltså tre lag som möter varandra ist för bara två.
Sen tycker jag att riot borde sluta göra massa jävla champions.
Vi har liksom bara två modes och två maps.. Tänk dom som har över 500+ i wins, dom borde ju tröttna på spelet snart.
Eller så släpper dom bara Magma Chamber någon jävla gång!


3v3v3 hade varit lite roligare imo! Tre olika lag med fem heroes i varje hade blivit sjuuukt jobbigt, men rätt köttigt ändå.

Cornis Tjej, 36 år

1 394 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 14:08
Cornis Tjej, 36 år

eller en större bana, men 4 lanes 2-1-1-2 6v6 ;) eller 8v8 med i varje lane ;d

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 14:10
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Cornis


eller en större bana, men 4 lanes 2-1-1-2 6v6 ;) eller 8v8 med i varje lane ;d

8v8 ranked med draftmode, skulle bli episka teambuilds.. haha.

iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 14:11
iDisco Kille, 33 år

Citat från neuromancer


Citat från Cornis

eller en större bana, men 4 lanes 2-1-1-2 6v6 ;) eller 8v8 med i varje lane ;d

8v8 ranked med draftmode, skulle bli episka teambuilds.. haha.


Draftmode är de modet där de bannas en del champs och man inte kan välja de champsen som det andra redan valt? Isåfall, agreed :D

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 14:14
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från iDisco


Draftmode är de modet där de bannas en del champs och man inte kan välja de champsen som det andra redan valt? Isåfall, agreed :D

Japp, det andra systemet kallas Blind Pick.

Skulle gissa på att fler än 4 champions blir bannade i ett 8v8 game, och när det dessutom väljs 16 st så kommer folk få gå lite utanför high-tier champsen.

ZyntaSpiteFire Kille, 37 år

69 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 14:17
ZyntaSpiteFire Kille, 37 år

nu tycker jag seriöst ni ska adda mig T.T XD! :P

iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 14:31
iDisco Kille, 33 år

Citat från neuromancer


Citat från iDisco

Draftmode är de modet där de bannas en del champs och man inte kan välja de champsen som det andra redan valt? Isåfall, agreed :D

Japp, det andra systemet kallas Blind Pick.

Skulle gissa på att fler än 4 champions blir bannade i ett 8v8 game, och när det dessutom väljs 16 st så kommer folk få gå lite utanför high-tier champsen.


Jaa! Eller 6 st hade ju minst blivit bannade. Rammus och Shen hade ju aldrig blivit spelade. Samma med Shaco och Zilean

ChillFTW Kille, 32 år

4 974 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 14:38
ChillFTW Kille, 32 år

iDisco, ja men det va bara ett förslag liksom :D
Hade varit sjukt skoj med en ny map!

iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 14:42
iDisco Kille, 33 år

Ja alltså de får fan rappa på nu.

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 14:46
turtlelephant Kille, 33 år

yi är en bra karaktär

ZyntaSpiteFire Kille, 37 år

69 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 14:52
ZyntaSpiteFire Kille, 37 år

Morgana ,Swain, Forever <3

ChillFTW Kille, 32 år

4 974 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 15:06
ChillFTW Kille, 32 år

Johan, jag vill spela.

SLUMPEN Kille, 34 år

376 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 15:49
SLUMPEN Kille, 34 år

Citat från AIex


[i]Help me naaoo...
vad gör jag för fel? :S
får inga kills med singed = typ inga items.


Det beror ju på hur du spelar.. Träna några gånger så löser det sig :)

iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 15:57
iDisco Kille, 33 år

^ Du skulle ju kunna byta ut Frozen Heart eller Banshees mot Rabadons om du inte gör tillräckligt med skada, men jag har inga erfarenheter av Singed så jag venne... :(


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet