League of Legends (spel)
Cornis
Tjej, 36 år
Citat från Frontosa
Citat från Cornis
Hade tank-masteries och dps runes ;)
Funderade på AP-runes men tog dps så jag skulle slå lite hårdare ;)
Med dps menar du AD? :)
Dps står för damage per second; det står inte för en specifik typ av damage.
Nej jag menar DPS
För rune-setet innefattar AS A-pen och crit ;)
iDisco
Kille, 33 år
Citat från ChillFTW
Nu tänker jag dra igång en diskussion, eller ett försök till det iaf :D
Hade det inte varit ganska fett med en 5v5v5 map? alltså tre lag som möter varandra ist för bara två.
Sen tycker jag att riot borde sluta göra massa jävla champions.
Vi har liksom bara två modes och två maps.. Tänk dom som har över 500+ i wins, dom borde ju tröttna på spelet snart.
Eller så släpper dom bara Magma Chamber någon jävla gång!
3v3v3 hade varit lite roligare imo! Tre olika lag med fem heroes i varje hade blivit sjuuukt jobbigt, men rätt köttigt ändå.
Cornis
Tjej, 36 år
eller en större bana, men 4 lanes 2-1-1-2 6v6 ;) eller 8v8 med i varje lane ;d
iDisco
Kille, 33 år
Citat från neuromancer
Citat från Cornis
eller en större bana, men 4 lanes 2-1-1-2 6v6 ;) eller 8v8 med i varje lane ;d
8v8 ranked med draftmode, skulle bli episka teambuilds.. haha.
Draftmode är de modet där de bannas en del champs och man inte kan välja de champsen som det andra redan valt? Isåfall, agreed :D
GreveNoll
Kille, 36 år
Citat från iDisco
Draftmode är de modet där de bannas en del champs och man inte kan välja de champsen som det andra redan valt? Isåfall, agreed :D
Japp, det andra systemet kallas Blind Pick.
Skulle gissa på att fler än 4 champions blir bannade i ett 8v8 game, och när det dessutom väljs 16 st så kommer folk få gå lite utanför high-tier champsen.
ZyntaSpiteFire
Kille, 37 år
nu tycker jag seriöst ni ska adda mig T.T XD! :P
iDisco
Kille, 33 år
Citat från neuromancer
Citat från iDisco
Draftmode är de modet där de bannas en del champs och man inte kan välja de champsen som det andra redan valt? Isåfall, agreed :D
Japp, det andra systemet kallas Blind Pick.
Skulle gissa på att fler än 4 champions blir bannade i ett 8v8 game, och när det dessutom väljs 16 st så kommer folk få gå lite utanför high-tier champsen.
Jaa! Eller 6 st hade ju minst blivit bannade. Rammus och Shen hade ju aldrig blivit spelade. Samma med Shaco och Zilean
ChillFTW
Kille, 32 år
iDisco, ja men det va bara ett förslag liksom :D
Hade varit sjukt skoj med en ny map!
iDisco
Kille, 33 år
Ja alltså de får fan rappa på nu.
turtlelephant
Kille, 33 år
yi är en bra karaktär
ZyntaSpiteFire
Kille, 37 år
Morgana ,Swain, Forever <3
ChillFTW
Kille, 32 år
Johan, jag vill spela.
iDisco
Kille, 33 år
^ Du skulle ju kunna byta ut Frozen Heart eller Banshees mot Rabadons om du inte gör tillräckligt med skada, men jag har inga erfarenheter av Singed så jag venne... :(
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
