League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Arza Kille, 33 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 09:40
Arza Kille, 33 år

Citat från ChillFTW


Citat från shydlips

Varför envisas HoN och DoTA nördar med att dyka upp här?
--------------------------------------------------------------------------


Citat från ChillFTW

Citat från shydlips

Varför envisas HoN och DoTA nördar med att dyka upp här?
--------------------------------------------------------------------------


Citat från ChillFTW

Citat från shydlips

Varför envisas HoN och DoTA nördar med att dyka upp här?
--------------------------------------------------------------------------


Citat från ChillFTW

Citat från shydlips

Varför envisas HoN och DoTA nördar med att dyka upp här?
--------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 11:36
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från eckel


hatar hela konceptet med LoL..
Visserligen så är det ju gjort av samma personer som grundade Dota..


Just saying, det är värt att spendera 250 kr på HoN istället..
Så jävla mycket bättre


Oh, the irony.

Cornis Tjej, 36 år

1 394 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 11:47
Cornis Tjej, 36 år

Haha.. Mid:ade med warwick igår, de blev så ägda så jag inte ens han på B den matchen, fick bara köpt ett item :(

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 12:09
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Cornis


Haha.. Mid:ade med warwick igår, de blev så ägda så jag inte ens han på B den matchen, fick bara köpt ett item :(

Trollwick (AP) eller vanlig ADwarwick?

Cornis Tjej, 36 år

1 394 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 12:29
Cornis Tjej, 36 år

Citat från neuromancer


Citat från Cornis

Haha.. Mid:ade med warwick igår, de blev så ägda så jag inte ens han på B den matchen, fick bara köpt ett item :(

Trollwick (AP) eller vanlig ADwarwick?


Köpte ju som sagt bara 1 item, så han inte bygga något av det ;)

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 12:30
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Cornis


Köpte ju som sagt bara 1 item, så han inte bygga något av det ;)

Tänkte på runorna och masteries, och startitemet.

Aldrig kört attack speed-ww i mitten, men trollwick är episkt kul att äta ansikten med.

Cornis Tjej, 36 år

1 394 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 12:33
Cornis Tjej, 36 år

Citat från neuromancer


Citat från Cornis

Köpte ju som sagt bara 1 item, så han inte bygga något av det ;)

Tänkte på runorna och masteries, och startitemet.

Aldrig kört attack speed-ww i mitten, men trollwick är episkt kul att äta ansikten med.


Hade tank-masteries och dps runes ;)
Funderade på AP-runes men tog dps så jag skulle slå lite hårdare ;)

ChillFTW Kille, 32 år

4 974 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 13:08
ChillFTW Kille, 32 år

Nu tänker jag dra igång en diskussion, eller ett försök till det iaf :D

Hade det inte varit ganska fett med en 5v5v5 map? alltså tre lag som möter varandra ist för bara två.
Sen tycker jag att riot borde sluta göra massa jävla champions.
Vi har liksom bara två modes och två maps.. Tänk dom som har över 500+ i wins, dom borde ju tröttna på spelet snart.
Eller så släpper dom bara Magma Chamber någon jävla gång!

Arza Kille, 33 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 13:10
Arza Kille, 33 år

5v5v5v5 <3

;) och så ska det finnas 2 st bossNPCs

21,23 olika runor

minst 50 nya items!

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 13:13
GreveNoll Kille, 36 år

Sluta släppa champions och sluta med itemsläppandet, balansera spelet istället... Jag som sitter på ungefär 1800 matcher spelade har inte tröttnat, men jag har däremot tröttnat på att de ALDRIG fixar saker.

Puff Kille, 33 år

769 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 13:15
Puff Kille, 33 år

dom har ju sagt själva att det är olika team som jobbar på server, maps och champions, att som slutar släppa champions gör inte att det andra går snabbare

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 13:16
Frontosa Kille, 36 år

Citat från Cornis


Hade tank-masteries och dps runes ;)
Funderade på AP-runes men tog dps så jag skulle slå lite hårdare ;)


Med dps menar du AD? :)
Dps står för damage per second; det står inte för en specifik typ av damage.

ChillFTW Kille, 32 år

4 974 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 13:17
ChillFTW Kille, 32 år

Känns som dom inte riktigt vet vad dom ska göra och försöker dölja det med att släppa en ny champion t.ex.

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 13:18
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Puff


dom har ju sagt själva att det är olika team som jobbar på server, maps och champions, att som slutar släppa champions gör inte att det andra går snabbare

De kan ju alltid ha FLERA teams på balanseringen.

ChillFTW Kille, 32 år

4 974 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 13:18
ChillFTW Kille, 32 år

Citat från Puff


dom har ju sagt själva att det är olika team som jobbar på server, maps och champions, att som slutar släppa champions gör inte att det andra går snabbare

Men dom kan ju fortfarande välja vilket "team" dom ska lägga mest tid på.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet