League of Legends (spel)
Citat från ChillFTW
Citat från shydlips
Varför envisas HoN och DoTA nördar med att dyka upp här?
--------------------------------------------------------------------------
Citat från ChillFTW
Citat från shydlips
Varför envisas HoN och DoTA nördar med att dyka upp här?
--------------------------------------------------------------------------
Citat från ChillFTW
Citat från shydlips
Varför envisas HoN och DoTA nördar med att dyka upp här?
--------------------------------------------------------------------------
Citat från ChillFTW
Citat från shydlips
Varför envisas HoN och DoTA nördar med att dyka upp här?
--------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------
Haha.. Mid:ade med warwick igår, de blev så ägda så jag inte ens han på B den matchen, fick bara köpt ett item :(
Citat från neuromancer
Citat från Cornis
Haha.. Mid:ade med warwick igår, de blev så ägda så jag inte ens han på B den matchen, fick bara köpt ett item :(
Trollwick (AP) eller vanlig ADwarwick?
Köpte ju som sagt bara 1 item, så han inte bygga något av det ;)
Citat från neuromancer
Citat från Cornis
Köpte ju som sagt bara 1 item, så han inte bygga något av det ;)
Tänkte på runorna och masteries, och startitemet.
Aldrig kört attack speed-ww i mitten, men trollwick är episkt kul att äta ansikten med.
Hade tank-masteries och dps runes ;)
Funderade på AP-runes men tog dps så jag skulle slå lite hårdare ;)
Nu tänker jag dra igång en diskussion, eller ett försök till det iaf :D
Hade det inte varit ganska fett med en 5v5v5 map? alltså tre lag som möter varandra ist för bara två.
Sen tycker jag att riot borde sluta göra massa jävla champions.
Vi har liksom bara två modes och två maps.. Tänk dom som har över 500+ i wins, dom borde ju tröttna på spelet snart.
Eller så släpper dom bara Magma Chamber någon jävla gång!
5v5v5v5 <3
;) och så ska det finnas 2 st bossNPCs
21,23 olika runor
minst 50 nya items!
Sluta släppa champions och sluta med itemsläppandet, balansera spelet istället... Jag som sitter på ungefär 1800 matcher spelade har inte tröttnat, men jag har däremot tröttnat på att de ALDRIG fixar saker.
dom har ju sagt själva att det är olika team som jobbar på server, maps och champions, att som slutar släppa champions gör inte att det andra går snabbare
Känns som dom inte riktigt vet vad dom ska göra och försöker dölja det med att släppa en ny champion t.ex.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet