League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 01:01
Akterskytt Kille, 34 år

Folk har missuppfattat Singed för tank och bygger honom därefter, jag föredrar RoA, Swiftnessboots, Force of nature och sedan hourglass. :@
AP > Resistance enligt mig!

SLUMPEN Kille, 34 år

376 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 01:04
SLUMPEN Kille, 34 år

neuro: han avbryter ultis och andra jobbiga attacker m.m... men allt är en smaksak! :)

Akterskytt: Jo det funkar ju asbra, sålänge du möter AP-heroes

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 01:05
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Dedikerad


neuro: han avbryter ultis och andra jobbiga attacker m.m... men allt är en smaksak! :)

Akterskytt: Jo det funkar ju asbra, sålänge du möter AP-heroes


Skulle välja andra offtanks om man så kunde, men singed är helt klart inte en "dålig" champion för varken normal, ranked eller premade.

Cornis Tjej, 36 år

1 394 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 01:06
Cornis Tjej, 36 år

Citat från Akterskytt


Folk har missuppfattat Singed för tank och bygger honom därefter, jag föredrar RoA, Swiftnessboots, Force of nature och sedan hourglass. :@
AP > Resistance enligt mig!


RoA är sjukt OP för singed

Alex Kille, 32 år

3 700 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 01:56
Alex Kille, 32 år

Citat från Dedikerad


Citat från AIex

Citat från Dedikerad

20/3/16 med Singed nyss.. Jävligt skön champ.. underskattad som fhen tycker jag.

jag fattar inte varför jag sällan ser han i games, han är jävligt bra, folk borde spela honom, skall köpa honom tänkte jag.

Rekommenderar AP-build med Rod of Ages, Boots of Swiftness, Archangel's Staff, Frozen Heart, Banshee's Veil och Rylai's Crystal Scepter.

Heal&Ghost. 0-9-21
Seals: Greater Seal of Evasion (Dodge)
Marks: Greater Mark of Insight (Magic Pen.)
Glyphs: Greater Seal of Force (+AP/level)
Quins: Greater Quin. of Swiftness (Movement Speed)

--

Damn, man köttar inte på dåligt då..


nu jävlar blire singed, skall köra din build här D:

möter ryze, tf, nida, gragas, veigar
wtf

Alex Kille, 32 år

3 700 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 02:36
Alex Kille, 32 år

FAN VA ARG JAG BLIR!!!! fick typ 1/1/15, jag får aldrig kills med någon någonsinn... hhaaaaaaaaaataaaar dettta spel så jävla mycekt... lewfdmsgfadsnöfdnsfdnsjfnasfo

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 02:46
turtlelephant Kille, 33 år

lol, vände ett game där det stog 1-17 till motståndarna

Zhetor Kille, 30 år

29 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 03:15
Zhetor Kille, 30 år

Morderkaiser ftw :) varje game med honom får jag alltid 10 + kills

SEAKING 35 år

1 896 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 03:19
SEAKING 35 år

zhetor vad heter du ingame?:D

Alex Kille, 32 år

3 700 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 03:40
Alex Kille, 32 år

nee fyfan, nu skall jag sova, trött på skiten, hatar ALLLT ...
på 5 games med singed, så hann jag bara få ihop till den jääävla rod of ages, och det senaste hade jag 9/2/15
MEN SINGEDS KUKSUGARPOISON KOSTAR VÄLL SÅKLART OCKSÅ ANTAR JAG!! PIIIIISSSS


jag är arg punkt
godnatt

simma lugnt trådN

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 03:52
turtlelephant Kille, 33 år

så jävla trött på folk som bara "OMG NOOBS FEED NOW WE LOOSE GAME" efter 10 min när det står 5-15. och sen så ger de upp och vägrar försöka och kallar alla noobs. bah

jontie Kille, 29 år

2 913 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 04:11
jontie Kille, 29 år

hatar hela konceptet med LoL..
Visserligen så är det ju gjort av samma personer som grundade Dota..


Just saying, det är värt att spendera 250 kr på HoN istället..
Så jävla mycket bättre

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 04:33
turtlelephant Kille, 33 år

varför?

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 09:08
QWERDF 33 år

Varför envisas HoN och DoTA nördar med att dyka upp här?

ChillFTW Kille, 32 år

4 974 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 09:31
ChillFTW Kille, 32 år

Citat från shydlips


Varför envisas HoN och DoTA nördar med att dyka upp här?
--------------------------------------------------------------------------


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet