League of Legends (spel)
Folk har missuppfattat Singed för tank och bygger honom därefter, jag föredrar RoA, Swiftnessboots, Force of nature och sedan hourglass. :@
AP > Resistance enligt mig!
neuro: han avbryter ultis och andra jobbiga attacker m.m... men allt är en smaksak! :)
Akterskytt: Jo det funkar ju asbra, sålänge du möter AP-heroes
Citat från Dedikerad
neuro: han avbryter ultis och andra jobbiga attacker m.m... men allt är en smaksak! :)
Akterskytt: Jo det funkar ju asbra, sålänge du möter AP-heroes
Skulle välja andra offtanks om man så kunde, men singed är helt klart inte en "dålig" champion för varken normal, ranked eller premade.
Citat från Akterskytt
Folk har missuppfattat Singed för tank och bygger honom därefter, jag föredrar RoA, Swiftnessboots, Force of nature och sedan hourglass. :@
AP > Resistance enligt mig!
RoA är sjukt OP för singed
Citat från Dedikerad
Citat från AIex
Citat från Dedikerad
20/3/16 med Singed nyss.. Jävligt skön champ.. underskattad som fhen tycker jag.
jag fattar inte varför jag sällan ser han i games, han är jävligt bra, folk borde spela honom, skall köpa honom tänkte jag.
Rekommenderar AP-build med Rod of Ages, Boots of Swiftness, Archangel's Staff, Frozen Heart, Banshee's Veil och Rylai's Crystal Scepter.
Heal&Ghost. 0-9-21
Seals: Greater Seal of Evasion (Dodge)
Marks: Greater Mark of Insight (Magic Pen.)
Glyphs: Greater Seal of Force (+AP/level)
Quins: Greater Quin. of Swiftness (Movement Speed)
--
Damn, man köttar inte på dåligt då..
nu jävlar blire singed, skall köra din build här D:
möter ryze, tf, nida, gragas, veigar
wtf
FAN VA ARG JAG BLIR!!!! fick typ 1/1/15, jag får aldrig kills med någon någonsinn... hhaaaaaaaaaataaaar dettta spel så jävla mycekt... lewfdmsgfadsnöfdnsfdnsjfnasfo
lol, vände ett game där det stog 1-17 till motståndarna
Morderkaiser ftw :) varje game med honom får jag alltid 10 + kills
zhetor vad heter du ingame?:D
nee fyfan, nu skall jag sova, trött på skiten, hatar ALLLT ...
på 5 games med singed, så hann jag bara få ihop till den jääävla rod of ages, och det senaste hade jag 9/2/15
MEN SINGEDS KUKSUGARPOISON KOSTAR VÄLL SÅKLART OCKSÅ ANTAR JAG!! PIIIIISSSS
jag är arg punkt
godnatt
simma lugnt trådN
så jävla trött på folk som bara "OMG NOOBS FEED NOW WE LOOSE GAME" efter 10 min när det står 5-15. och sen så ger de upp och vägrar försöka och kallar alla noobs. bah
hatar hela konceptet med LoL..
Visserligen så är det ju gjort av samma personer som grundade Dota..
Just saying, det är värt att spendera 250 kr på HoN istället..
Så jävla mycket bättre
varför?
Varför envisas HoN och DoTA nördar med att dyka upp här?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet