League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Alex Kille, 32 år

3 700 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 00:14
Alex Kille, 32 år

det kan inte jag, serriLir jag är sämst på LoL ;)

SLUMPEN Kille, 34 år

376 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 00:16
SLUMPEN Kille, 34 år

Citat från AIex


Citat från Dedikerad

20/3/16 med Singed nyss.. Jävligt skön champ.. underskattad som fhen tycker jag.

jag fattar inte varför jag sällan ser han i games, han är jävligt bra, folk borde spela honom, skall köpa honom tänkte jag.


Rekommenderar AP-build med Rod of Ages, Boots of Swiftness, Archangel's Staff, Frozen Heart, Banshee's Veil och Rylai's Crystal Scepter.

Heal&Ghost. 0-9-21
Seals: Greater Seal of Evasion (Dodge)
Marks: Greater Mark of Insight (Magic Pen.)
Glyphs: Greater Seal of Force (+AP/level)
Quins: Greater Quin. of Swiftness (Movement Speed)

--

Damn, man köttar inte på dåligt då..

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 00:17
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Dedikerad


Rekommenderar AP-build med Rod of Ages, Boots of Swiftness, Archangel's Staff, Frozen Heart, Banshee's Veil och Rylai's Crystal Scepter.

Heal&Ghost. 0-9-21
Seals: Greater Seal of Evasion (Dodge)
Marks: Greater Mark of Insight (Magic Pen.)
Glyphs: Greater Seal of Force (+AP/level)
Quins: Greater Quin. of Swiftness (Movement Speed)

--

Damn, man köttar inte på dåligt då..


Den builden funkar ju bara om du har en annan tank med i laget.

SEAKING 35 år

1 896 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 00:17
SEAKING 35 år

neuromancer alltså antingen tar du en 1v1 mot mig eller så lever du i skam i resten av ditt liv ;@@

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 00:18
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från SEAKING


neuromancer alltså antingen tar du en 1v1 mot mig eller så lever du i skam i resten av ditt liv ;@@

Ser inte riktigt varför jag ska spela 1v1 i ett spel som går helt ut på att spela i ett lag? Ungefär lika givande som att köra en 1v1 i Counter-Strike.

SEAKING 35 år

1 896 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 00:21
SEAKING 35 år

jag tycker 1v1 är kul ;c det är väl därför man spelar spelet alls så då är det givande att spela 1v1 för mig i alla fall

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 00:23
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från SEAKING


jag tycker 1v1 är kul ;c det är väl därför man spelar spelet alls så då är det givande att spela 1v1 för mig i alla fall

Spelar för att ha kul, och visst kan 1v1 vara underhållande, men föredrar helt klart lagmatcher.

SLUMPEN Kille, 34 år

376 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 00:25
SLUMPEN Kille, 34 år

Citat från neuromancer


Citat från Dedikerad

Rekommenderar AP-build med Rod of Ages, Boots of Swiftness, Archangel's Staff, Frozen Heart, Banshee's Veil och Rylai's Crystal Scepter.

Heal&Ghost. 0-9-21
Seals: Greater Seal of Evasion (Dodge)
Marks: Greater Mark of Insight (Magic Pen.)
Glyphs: Greater Seal of Force (+AP/level)
Quins: Greater Quin. of Swiftness (Movement Speed)

--

Damn, man köttar inte på dåligt då..

Den builden funkar ju bara om du har en annan tank med i laget.


Han är rätt svår att döda ändå, men i jobbiga lägen kan man ju skaffa sig en Warmog's eller Force of Nature beroende på motstånd.. Frozen och Banshee's skyddar bra ändå.
Jag hade en Rammus på mitt lag när jag spelade den builden jag skrev ovanför iof så det var rätt soft

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 00:26
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Dedikerad


Han är rätt svår att döda ändå, men i jobbiga lägen kan man ju skaffa sig en Warmog's eller Force of Nature beroende på motstånd.. Frozen och Banshee's skyddar bra ändå.
Jag hade en Rammus på mitt lag när jag spelade den builden jag skrev ovanför iof så det var rätt soft


Jo, men om man skaffar Rod och Archangel så kommer man aldrig vara tålig nog för att tanka själv, så i fallet där rammus är med så funkar det bra!

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 00:29
turtlelephant Kille, 33 år

singed är ju rätt att ignorera, bara att inte gå i hans poison och inte stå fel så att han kan flinga in dig i tornet! men han är rätt rolig att spela, och otrolig på att farma <:

SLUMPEN Kille, 34 år

376 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 00:30
SLUMPEN Kille, 34 år

Citat från neuromancer


Jo, men om man skaffar Rod och Archangel så kommer man aldrig vara tålig nog för att tanka själv, så i fallet där rammus är med så funkar det bra![/i]


Allt är relevant, man snackar med laget innan man söker ett game.
btw, jag kan inte spela utan 4 pers i skype för man lyckas alltid få med någon dålig stackare..

SLUMPEN Kille, 34 år

376 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 00:34
SLUMPEN Kille, 34 år

Citat från johanPMS


singed är ju rätt att ignorera, bara att inte gå i hans poison och inte stå fel så att han kan flinga in dig i tornet! men han är rätt rolig att spela, och otrolig på att farma <:

Du underskattar honom! Man ska kötta på speed så hinner INGEN att springa bort. Och man behöver verkligen inte tornet för att döda.

Slowar med "slemmet", slår+gasar. flinkar tillbaka in i "slemmet". fortsätter.

Med ulti så dödar han dom flesta, och han är otroligt bra i teambattles.

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 00:35
turtlelephant Kille, 33 år

jag vet, jag har spelat singed <:
säger bara att om man ska ha en TANK så finns det bättre val imo, men han är en väldigt bra offtank!

SLUMPEN Kille, 34 år

376 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 00:40
SLUMPEN Kille, 34 år

Singed är en Bruiser, ingen tank.. Egentligen!

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2011 kl. 00:58
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Dedikerad


Singed är en Bruiser, ingen tank.. Egentligen!

Precis. Däremot så är han faktiskt inte så fantastisk i teamfights, vilket jag upptäckt när jag spelat honom i rankade matcher (solo eller 2m queue).


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet