League of Legends (spel)
SLUMPEN
Kille, 34 år
Citat från iDisco
^ Du skulle ju kunna byta ut Frozen Heart eller Banshees mot Rabadons om du inte gör tillräckligt med skada, men jag har inga erfarenheter av Singed så jag venne... :(
jo det är klart, men Singed är en bruiser och måste tåla lite smällar .
Jag skadade ca 100 i sekunden med gasen, ca 650 med Flink.. Sen tänk dig med min ulti som ger 65 i allt.. Det räcker... Men om man nu ska kötta sönder med AP så klart, Rabadon är niiice!
Kidcrash_Fanboy
Kille, 33 år
Citat från iDisco
^ Du skulle ju kunna byta ut Frozen Heart eller Banshees mot Rabadons om du inte gör tillräckligt med skada, men jag har inga erfarenheter av Singed så jag venne... :(
Njeee. Man ska ju överleva också.
Och mana ger ju honom hp, och med archangel's även ap.
SEAKING
35 år
JAG VILL SPELA :$
SEAKING
35 år
JO, IN PÅ SKYPE
Arza
Kille, 33 år
jag kan spela typ
Sgt420Man
Kille, 30 år
Ska köra nu :D
iDisco
Kille, 33 år
"Fuck Csg, Falck, Nova, FRA, IPRED och Aina"
För skön<3
iDisco
Kille, 33 år
Förövrigt är jag trött på newbies nu. Seriöst. LIRA MED MIG. HAR 30 SLAK, SPELLAR HÅRT, SLÅR HÅRDARE OSV.
thundercunt
Tjej, 36 år
Alltså, har dragit hem så jävla mycket customskinns nu rolrorlol
turtlelephant
Kille, 33 år
spelade nyss med en akali i ranked som fick 17/0/6 <3 oh ze love
Akterskytt
Kille, 34 år
Akali är helt cpstörd om hon får lite farm/feed
QWERDF
33 år
Jag vill spela, men är rädd att internet kommer börja cepa som i morse. Det var INTE kul. ):
ChillFTW
Kille, 32 år
nej det va INTE kul :((((
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet