League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 21:40
QWERDF 33 år

Jag känner mig ogillad. :(

SEAKING 35 år

1 896 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 21:41
SEAKING 35 år

jag känner mig mest älskad i tråden lolololol

Architectz Kille, 32 år

1 380 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 21:42
Architectz Kille, 32 år

Twitch är svår. Note - jag suger med twitch. Någon som kan hjälpa mig? Build? Aim i attacker osv

Luthor Kille, 30 år

7 923 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 21:42
Luthor Kille, 30 år

Farma, bli feedad, döda allt.

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 21:42
Arza Kille, 32 år

Citat från Roadhouse


Twitch är svår. Note - jag suger med twitch. Någon som kan hjälpa mig? Build? Aim i attacker osv

Uhm.. Var osynlig. Stå någonstans där ingen är. skjut på saker som lever. :D

Builda upp DMG och Attack speed imo :P

Architectz Kille, 32 år

1 380 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 21:44
Architectz Kille, 32 år

Citat från Arza


Citat från Roadhouse

Twitch är svår. Note - jag suger med twitch. Någon som kan hjälpa mig? Build? Aim i attacker osv

Uhm.. Var osynlig. Stå någonstans där ingen är. skjut på saker som lever. :D

Builda upp DMG och Attack speed imo :P


best tip EVER?

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 21:47
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Roadhouse


Twitch är svår. Note - jag suger med twitch. Någon som kan hjälpa mig? Build? Aim i attacker osv

Precis som med samtliga assassinchamps så ska du sikta efter deras högsta damage output, tänk ryze, malzahar, veigar eller dylikt. Infinity Edge, Phantom Dancer, Bloodthirster och Black Cleaver är alla bra grejer på twitch.

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 21:47
turtlelephant Kille, 33 år

aptwitch

Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

1 009 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 21:48
Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

Citat från shydlips


Jag känner mig ogillad. :(

Jag tycker ju om dig!

Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

1 009 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 21:48
Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

Citat från johanPMS


aptwitch

Jag testade en gång, jag blev feedad. Det var konstigt.

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 21:51
QWERDF 33 år

Citat från MrAwkward


Jag tycker ju om dig!

I sådana fall är du ensam om det. :(

Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

1 009 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 21:52
Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

Citat från shydlips


I sådana fall är du ensam om det. :(

Skulle jag inte tro!

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 21:52
Arza Kille, 32 år

Citat från shydlips


Citat från MrAwkward

Jag tycker ju om dig!

I sådana fall är du ensam om det. :(


Jag känner inte dig. MEn vi har u gaymat lite.
I approve of your existence.

SEAKING 35 år

1 896 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 21:52
SEAKING 35 år

shydlips, jag vill ha dig här hos mig

Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

1 009 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 21:53
Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

Citat från SEAKING


shydlips, jag vill ha dig här hos mig

Nu blir jag avundsjuk


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet