League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
SEAKING 35 år

1 896 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 21:54
SEAKING 35 år

casper, du får kolla på ;))

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 21:55
Arza Kille, 32 år

Men jag då...? trodde vi var bros JEsper...

Alex Kille, 32 år

3 700 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 21:55
Alex Kille, 32 år

Tillägnad Johan.


QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 21:56
QWERDF 33 år

Aaw.. nu kände jag mig lite mer älskad igen.
Kommer sova gott i natt! Så god natt, flickor. :$

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 21:56
QWERDF 33 år

Citat från SEAKING


casper, du får kolla på ;))

äckel

Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

1 009 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 21:57
Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

Citat från shydlips


äckel

Äsch!

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 22:26
turtlelephant Kille, 33 år

Citat från AIex


Tillägnad Johan.




wat is dis i dont even :<

iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 23:35
iDisco Kille, 33 år

hej poikar

SEAKING 35 år

1 896 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 23:38
SEAKING 35 år

Citat från iDisco


hej poikar
--------------------------------------------------------------------------

Avie Tjej, 32 år

4 836 forumsinlägg

Skrivet:
24 februari 2011 kl. 03:23
Avie Tjej, 32 år

Någon som haft samma problem att spelet fuckats på något sätt, och efter det är slut så står det "Game is still in progress... Reconnect", men när man trycker på reconnect så crashar det? Det är väl bara att vänta ut det? :/

Alex Kille, 32 år

3 700 forumsinlägg

Skrivet:
24 februari 2011 kl. 03:26
Alex Kille, 32 år

Citat från Sjolin


Någon som haft samma problem att spelet fuckats på något sätt, och efter det är slut så står det "Game is still in progress... Reconnect", men när man trycker på reconnect så crashar det? Det är väl bara att vänta ut det? :/


blir alltid så för mig, och när jag TILLSLUT kommer in igen, då kan jag inte targeta torn...

Avie Tjej, 32 år

4 836 forumsinlägg

Skrivet:
24 februari 2011 kl. 03:28
Avie Tjej, 32 år

AIex: Detta var första gången det hände för mig, löste sig dock nyss!

Alex Kille, 32 år

3 700 forumsinlägg

Skrivet:
24 februari 2011 kl. 03:31
Alex Kille, 32 år

Citat från Sjolin


AIex: Detta var första gången det hände för mig, löste sig dock nyss!

va bra ;)
men duvet... MAN MÅSTE SOVA OCKSÅ!!

Avie Tjej, 32 år

4 836 forumsinlägg

Skrivet:
24 februari 2011 kl. 03:34
Avie Tjej, 32 år

AIex: Icke, sova gör man... sen!

Alex Kille, 32 år

3 700 forumsinlägg

Skrivet:
24 februari 2011 kl. 03:35
Alex Kille, 32 år

Citat från Sjolin


AIex: Icke, sova gör man... sen!

jag har inte ens lov... varför sover inte JAG?..

skall försöka, gnight..!


simma lugnt trådN


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet