League of Legends (spel)
Var i plats 2658, två timmars wait time.
Jag låter bli att spela idag...
Oh.. Well, cheers till mig då!
Någon som är online och vill vara med på ett 5v5? Vi behöver 1-2 till.
dem queue tiderna stämmer inte. hade väntetid typ 52min igår. kom in efter 10-15min.
Citat från Yggdrasil
dem queue tiderna stämmer inte. hade väntetid typ 52min igår. kom in efter 10-15min.
Klart de inte stämmer, men det tar fortfarande jävligt lång tid att komma in.
Jag har väntat 20 min nu.
jag vill spela ett game med johan, casper, andre och arza :$
försökte logga in tidigare idag, plats 500. klickade cancel och gjorde igen, plats 1
:3
Laget jag hamnade i nu alltså. Vill gråta.
VI GÅR HIT, KOM ALLESAMMANS! Jag springer med dom, dom vänder utan anledning, jag blir påhoppad, och dödad. När vi väl ska pusha någonstans, så går dom och junglar istället. Slutade med 1/9/3 för min del. :@
Skitspel.
Citat från iDisco
Citat från SEAKING
jag vill spela ett game med johan, casper, andre och arza :$
aja men fuck u då
vem är du? :s
Hatar när dumma Jannor drar sina ults helt random.
aflusbgfuyasf
Hon sabbade ALLA teamfights..
Först är jag online. Kan inte göra 5v5. Jag loggar ut väntar en timma. Fortfarande bara göra 3v3. sug mig
Jag känner mig halvt gillad. :$
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
