League of Legends (spel)
Astradyne
Tjej, 34 år
Citat från Akterskytt
Kassadin är skoj. :3 Övning ger färdighet.
Naturligtvis! Men första gången var hemsk! Alltså, förstod inte vad hans abilities gjorde. Jag bara tryckte på några tangenter och hoppades på det bästa. :(
GreveNoll
Kille, 36 år
Citat från Astradyne
Prövade Kassadin för första gången nu, vet inte alls vad jag pysslade med. Jäkla champion.
haha! kommer ihåg första gången jag spelade kassadin, mycket förvirrande är det. Tar ett tag att komma in i hur han fungerar, men händer fortfarande att man slänger sin force pulse åt fel håll eller har en 1k mana cost på hans ultimate.
thundercunt
Tjej, 36 år
q = silence
w = du slår hårdare
e = slow
r = hopp hopp hopp
ChillFTW
Kille, 32 år
JOHAN.
ÄR DU UPPTAGEN?!
Astradyne
Tjej, 34 år
Citat från neuromancer
haha! kommer ihåg första gången jag spelade kassadin, mycket förvirrande är det. Tar ett tag att komma in i hur han fungerar, men händer fortfarande att man slänger sin force pulse åt fel håll eller har en 1k mana cost på hans ultimate.
Haha, ja. Jag menar det. Och alltså, ska det vara så jäkla krångligt i början så blir man ju inte sugen på att fortsätta..........
Rora: Ahaaa. Hade ju varit så mycket enklare om beskrivningarna varit som dina.
thundercunt
Tjej, 36 år
Men självklart skadar de också hallååååååååååå
och fuck w it suckz balls
ChillFTW
Kille, 32 år
Kommer ihåg när jag spelade kassadin och stackade archangel staff's
tog kanske 1.3k med ultin <3
thundercunt
Tjej, 36 år
Arza: Äh, beerballs!
Mmm balllllls.... Do suck 'em. Problems officer?
thundercunt
Tjej, 36 år
Citat från neuromancer
w är awesome :( tank-kassadin är roligast att spela, ever.[/i]
-------------------------------------------------------------------------
Har bara sett en som kört tank kassa. Warmogs, FoN osv. Var kul :>
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet