League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Astradyne Tjej, 34 år

738 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 13:11
Astradyne Tjej, 34 år

Citat från Akterskytt


Kassadin är skoj. :3 Övning ger färdighet.

Naturligtvis! Men första gången var hemsk! Alltså, förstod inte vad hans abilities gjorde. Jag bara tryckte på några tangenter och hoppades på det bästa. :(

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 13:11
turtlelephant Kille, 33 år

Citat från ChillFTW


Rumpnissar

<3<3

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 13:12
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Astradyne


Prövade Kassadin för första gången nu, vet inte alls vad jag pysslade med. Jäkla champion.

haha! kommer ihåg första gången jag spelade kassadin, mycket förvirrande är det. Tar ett tag att komma in i hur han fungerar, men händer fortfarande att man slänger sin force pulse åt fel håll eller har en 1k mana cost på hans ultimate.

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 13:12
thundercunt Tjej, 36 år

q = silence
w = du slår hårdare
e = slow
r = hopp hopp hopp

ChillFTW Kille, 32 år

4 974 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 13:14
ChillFTW Kille, 32 år

JOHAN.
ÄR DU UPPTAGEN?!

Astradyne Tjej, 34 år

738 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 13:15
Astradyne Tjej, 34 år

Citat från neuromancer


haha! kommer ihåg första gången jag spelade kassadin, mycket förvirrande är det. Tar ett tag att komma in i hur han fungerar, men händer fortfarande att man slänger sin force pulse åt fel håll eller har en 1k mana cost på hans ultimate.

Haha, ja. Jag menar det. Och alltså, ska det vara så jäkla krångligt i början så blir man ju inte sugen på att fortsätta..........



Rora: Ahaaa. Hade ju varit så mycket enklare om beskrivningarna varit som dina.

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 13:15
Arza Kille, 32 år

Citat från Rora


q = silence/damage
w = armor pen/mana
e = slow/damage
r = hopp hopp hopp


fix'd

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 13:16
thundercunt Tjej, 36 år

Men självklart skadar de också hallååååååååååå
och fuck w it suckz balls

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 13:16
turtlelephant Kille, 33 år

Citat från ChillFTW


JOHAN.
ÄR DU UPPTAGEN?!


si :<

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 13:16
Arza Kille, 32 år

Citat från Rora


Men självklart skadar de också hallååååååååååå
och fuck w it suckz balls


Du måste vara detaljerad.
du suger ballz.

ChillFTW Kille, 32 år

4 974 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 13:17
ChillFTW Kille, 32 år

Kommer ihåg när jag spelade kassadin och stackade archangel staff's
tog kanske 1.3k med ultin <3

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 13:17
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Rora


Men självklart skadar de också hallååååååååååå
och fuck w it suckz balls


w är awesome :( tank-kassadin är roligast att spela, ever.

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 13:19
thundercunt Tjej, 36 år

Arza: Äh, beerballs!
Mmm balllllls.... Do suck 'em. Problems officer?

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 13:19
Arza Kille, 32 år

Citat från Rora


Arza: Äh, beerballs!
Mmm balllllls.... Do suck 'em. Problems officer?


Yupp

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 13:21
thundercunt Tjej, 36 år

Citat från neuromancer


w är awesome :( tank-kassadin är roligast att spela, ever.[/i]
-------------------------------------------------------------------------
Har bara sett en som kört tank kassa. Warmogs, FoN osv. Var kul :>


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet