League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
osv Kille, 33 år

9 303 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 01:53
osv Kille, 33 år

Deras Cho'Gath verkade rätt kass, hahahaha.
Attack speed wat lol

Anyway, spelade lite Te'emo nyss på ett nytt skitacc, bara för att, och fyfan, trots äckligt serverlag gick det asbra.

mrpotatoehead Kille, 30 år

31 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 01:57
mrpotatoehead Kille, 30 år

jag har köpt den nyaste maokai och jag rekommenderar han starkt äckligt skön gubbe :D

SEAKING 35 år

1 896 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 02:30
SEAKING 35 år

Citat från carlsson


jag har köpt den nyaste maokai och jag rekommenderar han starkt äckligt skön gubbe :D

han heter inte maokai, han eter trällux? :sss

Alex Kille, 32 år

3 700 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 03:14
Alex Kille, 32 år

Citat från carlsson


jag har köpt den nyaste maokai och jag rekommenderar han starkt äckligt skön gubbe :D

true

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 03:16
turtlelephant Kille, 33 år

loss forgiven är <3<3<3

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 03:17
turtlelephant Kille, 33 år

dcade i loadingscreen tidigare när jag skulle pröva irelia, kunde inte reconnecta. så ser jag att det blev loss forgiven och att jag fick typ 50 ip av det
<3<3<3

Avie Tjej, 32 år

4 836 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 04:02
Avie Tjej, 32 år

Jag vill spela med någon. :c

SPERM Kille, 34 år

3 150 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 04:08
SPERM Kille, 34 år

wow e bättre =P

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 08:52
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från johanPMS


loss forgiven är <3<3<3

Det har du rätt i, men känns inte mindre förarligt när man förlorar för att man spelar en assassin och kan inte bära laget själv!

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 13:04
turtlelephant Kille, 33 år

nä, det som är lite segt med såna som shaco osv. köpte akali igår, hon är så jävla rolii

ChillFTW Kille, 32 år

4 974 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 13:05
ChillFTW Kille, 32 år

Rumpnissar

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 13:07
QWERDF 33 år

chillis

Astradyne Tjej, 34 år

738 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 13:08
Astradyne Tjej, 34 år

Prövade Kassadin för första gången nu, vet inte alls vad jag pysslade med. Jäkla champion.

Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 13:08
Akterskytt Kille, 34 år

Kassadin är skoj. :3 Övning ger färdighet.

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 13:09
QWERDF 33 år

Vill spela Kassadin. Om bara mitt internet kunde sluta dö var 5:e minut...


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet