League of Legends (spel)
Deras Cho'Gath verkade rätt kass, hahahaha.
Attack speed wat lol
Anyway, spelade lite Te'emo nyss på ett nytt skitacc, bara för att, och fyfan, trots äckligt serverlag gick det asbra.
jag har köpt den nyaste maokai och jag rekommenderar han starkt äckligt skön gubbe :D
loss forgiven är <3<3<3
dcade i loadingscreen tidigare när jag skulle pröva irelia, kunde inte reconnecta. så ser jag att det blev loss forgiven och att jag fick typ 50 ip av det
<3<3<3
Jag vill spela med någon. :c
wow e bättre =P
nä, det som är lite segt med såna som shaco osv. köpte akali igår, hon är så jävla rolii
Rumpnissar
chillis
Prövade Kassadin för första gången nu, vet inte alls vad jag pysslade med. Jäkla champion.
Kassadin är skoj. :3 Övning ger färdighet.
Vill spela Kassadin. Om bara mitt internet kunde sluta dö var 5:e minut...
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet