League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
ChillFTW Kille, 32 år

4 974 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 13:22
ChillFTW Kille, 32 år

Johan, fu.

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 13:23
thundercunt Tjej, 36 år

Bra, Jimmöhhh! Skyperå?

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 13:26
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Rora


Har bara sett en som kört tank kassa. Warmogs, FoN osv. Var kul :>

Älskar att köra trollbuilds i normalgames.

Tankteemo, tankkassadin, AP-Yi, AP-warwick, AD-gragas.. episkt!

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 13:31
thundercunt Tjej, 36 år

Citat från neuromancer


Älskar att köra trollbuilds i normalgames.

Tankteemo, tankkassadin, AP-Yi, AP-warwick, AD-gragas.. episkt![/i]

Haha, hade varit härligt att se!

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 13:33
QWERDF 33 år

Som sagt, måste testa AD-annie någon gång. Hon har lika lång range som Caitlyn liksom. :o

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 13:34
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Rora


Haha, hade varit härligt att se!

Tankteemo är faktiskt väldigt bra, hans damage är så hög ändå tack vare toxic shot.

hazaku Kille, 31 år

362 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 13:35
hazaku Kille, 31 år

Vad ska man köra på med TF? Ap, Ad eller attack speed?

Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 13:35
Akterskytt Kille, 34 år

Citat från hazaku


Vad ska man köra på med TF? Ap, Ad eller attack speed?


Beror på.

hazaku Kille, 31 år

362 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 13:39
hazaku Kille, 31 år

Citat från Akterskytt


Citat från hazaku

Vad ska man köra på med TF? Ap, Ad eller attack speed?


Beror på.


Beror på exakt vad? O.-

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 13:40
thundercunt Tjej, 36 år

AP tf är skitäcklig men Citat från neuromancer


Tankteemo är faktiskt väldigt bra, hans damage är så hög ändå tack vare toxic shot.[/i]

Kan tänka mig det :o

Körde ett Lux game häromdagen. Vi hade Soraka, Lux, Xin, och 2 andra squishys.
Vi ägde dem early och mid men lategame köttade de för att vi inte hade tank. Xin byggde inte om så jag drog rylais för hp't och ap:n, sen en GA. Soraka skällde ut mig resten av gamet för att jag hade för lite AP och att Lux då fan inte var någon Support och inte heller tank (ganska självklart det sistnämnda). Grejen var ju att jag lyckades hålla dem vid liv ganska länge, tankade torn och var den enda som överlevde när de andra dog till slut. Brukar dra tank Sona också.

...vet inte varför jag skrev allt det där men varsågod, nu vet du. :D

Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 13:40
Akterskytt Kille, 34 år

Citat från hazaku


Citat från Akterskytt

Citat från hazaku

Vad ska man köra på med TF? Ap, Ad eller attack speed?


Beror på.

Beror på exakt vad? O.-



Deras lag, och ditt lag. Om ni inte har någon AP-attacker så kör du AP, annars föredrar jag damage före atk speed.

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 13:41
thundercunt Tjej, 36 år

Citat från Akterskytt



Deras lag, och ditt lag. Om ni inte har någon AP-attacker så kör du AP, annars föredrar jag damage före atk speed.[/i]

ad OCH as ftw. ganska värdelöst med någon som bara bygger attack speed :S

Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 13:42
Akterskytt Kille, 34 år

Citat från Rora


Citat från Akterskytt


Deras lag, och ditt lag. Om ni inte har någon AP-attacker så kör du AP, annars föredrar jag damage före atk speed.

ad OCH as ftw. ganska värdelöst med någon som bara bygger attack speed :S



Jo, men jag brukar köra 35-40% attack speedrunor när jag kör tf. :D Det brukar räcka till riktigt sent.

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 13:44
GreveNoll Kille, 36 år

Rora, såna där games får jag emellanåt också. Man kan vinna utan tank, men då måste man göra det fort.

TF är en champion jag föredrar att köra hybrid på, Guinsoo's är nästan lika bra på honom som på Kayle och Nidalee. Hextech är alldeles underbar, sen kan man slänga in en wit's end eller Sword of the Divine också, brukar göra susen!

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
23 februari 2011 kl. 14:28
Arza Kille, 32 år

Uhm.. TF är dock väldigt epic.

När man har 2+ A/per sec så kan man bara langa AD/AP

BAM! 3 shottar allt.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet