League of Legends (spel)
Johan, fu.
Bra, Jimmöhhh! Skyperå?
Citat från neuromancer
Älskar att köra trollbuilds i normalgames.
Tankteemo, tankkassadin, AP-Yi, AP-warwick, AD-gragas.. episkt![/i]
Haha, hade varit härligt att se!
Som sagt, måste testa AD-annie någon gång. Hon har lika lång range som Caitlyn liksom. :o
Vad ska man köra på med TF? Ap, Ad eller attack speed?
Citat från hazaku
Vad ska man köra på med TF? Ap, Ad eller attack speed?
Beror på.
Citat från Akterskytt
Citat från hazaku
Vad ska man köra på med TF? Ap, Ad eller attack speed?
Beror på.
Beror på exakt vad? O.-
AP tf är skitäcklig men Citat från neuromancer
Tankteemo är faktiskt väldigt bra, hans damage är så hög ändå tack vare toxic shot.[/i]
Kan tänka mig det :o
Körde ett Lux game häromdagen. Vi hade Soraka, Lux, Xin, och 2 andra squishys.
Vi ägde dem early och mid men lategame köttade de för att vi inte hade tank. Xin byggde inte om så jag drog rylais för hp't och ap:n, sen en GA. Soraka skällde ut mig resten av gamet för att jag hade för lite AP och att Lux då fan inte var någon Support och inte heller tank (ganska självklart det sistnämnda). Grejen var ju att jag lyckades hålla dem vid liv ganska länge, tankade torn och var den enda som överlevde när de andra dog till slut. Brukar dra tank Sona också.
...vet inte varför jag skrev allt det där men varsågod, nu vet du. :D
Citat från hazaku
Citat från Akterskytt
Citat från hazaku
Vad ska man köra på med TF? Ap, Ad eller attack speed?
Beror på.
Beror på exakt vad? O.-
Deras lag, och ditt lag. Om ni inte har någon AP-attacker så kör du AP, annars föredrar jag damage före atk speed.
Citat från Akterskytt
Deras lag, och ditt lag. Om ni inte har någon AP-attacker så kör du AP, annars föredrar jag damage före atk speed.[/i]
ad OCH as ftw. ganska värdelöst med någon som bara bygger attack speed :S
Citat från Rora
Citat från Akterskytt
Deras lag, och ditt lag. Om ni inte har någon AP-attacker så kör du AP, annars föredrar jag damage före atk speed.
ad OCH as ftw. ganska värdelöst med någon som bara bygger attack speed :S
Jo, men jag brukar köra 35-40% attack speedrunor när jag kör tf. :D Det brukar räcka till riktigt sent.
Rora, såna där games får jag emellanåt också. Man kan vinna utan tank, men då måste man göra det fort.
TF är en champion jag föredrar att köra hybrid på, Guinsoo's är nästan lika bra på honom som på Kayle och Nidalee. Hextech är alldeles underbar, sen kan man slänga in en wit's end eller Sword of the Divine också, brukar göra susen!
Uhm.. TF är dock väldigt epic.
När man har 2+ A/per sec så kan man bara langa AD/AP
BAM! 3 shottar allt.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet