League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 23:21
thundercunt Tjej, 36 år

Citat från Arza


haha men lilla Rora då :$ Köp en ny dator?

Pröjsar du?



Citat från Arza

Yay! Asian catfight![/i]

Fetch them some noodles.

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 23:22
Arza Kille, 32 år

Rora: What do i get in return?


Noodles and some kung fu!

Superhjelte Kille, 35 år

8 455 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 23:23
Superhjelte Kille, 35 år

Men bloodline champs är väl inte så krävande eller?

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 23:24
thundercunt Tjej, 36 år

Jag har en skitdator, Oskar.


Arza: UHh... eh heheh heheh h :$$$$$$$$$$

iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 23:25
iDisco Kille, 33 år

<- Har junglefever, noodlefever och redheadfever.

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 23:25
Arza Kille, 32 år

Nämen Rora! FY! :o

Bloodline aeger! <3
Bulletstorm ska äga mest dock :$

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 23:25
thundercunt Tjej, 36 år

<- Redhead.
'Nuff said.

Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 23:25
Akterskytt Kille, 34 år

Oh, illa Rora. :(
US har faktiskt inga problem alls numera, ingen oplanerad downtime alls på sistone :D

Seoul Kille, 33 år

1 917 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 23:25
Seoul Kille, 33 år

Citat från Arza


Rora: What do i get in return?


Noodles and some kung fu!


Alla vet att det är jag som går hem som en winner, trolls will be trolls.

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 23:25
Arza Kille, 32 år

Citat från iDisco


<- Har junglefever, noodlefever och redheadfever.

FU!

Det är jag som är redhead-ÄlskarN^

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 23:26
Arza Kille, 32 år

Nollie Noodle the master of FU!

Superhjelte Kille, 35 år

8 455 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 23:28
Superhjelte Kille, 35 år

Citat från Rora


Jag har en skitdator, Oskar.


Arza: UHh... eh heheh heheh h :$$$$$$$$$$


Har du kvar din laptop? :P För den var väl ungefär som min laptop från skolan, och den kan köra Bloodline

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 23:29
Arza Kille, 32 år

Tror dock att datorer kan bli sämre med tiden :PpPppPppPpPpP!

Minns min farsas dator som var EPIC! Nu kan man inte ens lira LoL med lägsta grafiken ;$

Superhjelte Kille, 35 år

8 455 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 23:29
Superhjelte Kille, 35 år

Självklart kan dom bli sämre? Eller hur menar du, känner att min hjärna inte fungerar till fullo

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 23:30
thundercunt Tjej, 36 år

NiNTENDOHC: Ja, det har jag. Jaså? Hm. Kanske ska testa då :o För på min så kallade speldator funkar det inte på :( Also: det med hjärnan... Inga kommentarer, inga kommentarer!!!!!11111

Akterskytt: Om jag bara hade fattat hur man kan byta från EU till US utan att behöva avinstallera EU versionen hade jag gjort ett acc på US också.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet