League of Legends (spel)
Citat från Arza
haha men lilla Rora då :$ Köp en ny dator?
Pröjsar du?
Citat från Arza
Yay! Asian catfight![/i]
Fetch them some noodles.
Rora: What do i get in return?
Noodles and some kung fu!
Men bloodline champs är väl inte så krävande eller?
Jag har en skitdator, Oskar.
Arza: UHh... eh heheh heheh h :$$$$$$$$$$
<- Har junglefever, noodlefever och redheadfever.
Nämen Rora! FY! :o
Bloodline aeger! <3
Bulletstorm ska äga mest dock :$
<- Redhead.
'Nuff said.
Oh, illa Rora. :(
US har faktiskt inga problem alls numera, ingen oplanerad downtime alls på sistone :D
Nollie Noodle the master of FU!
Citat från Rora
Jag har en skitdator, Oskar.
Arza: UHh... eh heheh heheh h :$$$$$$$$$$
Har du kvar din laptop? :P För den var väl ungefär som min laptop från skolan, och den kan köra Bloodline
Tror dock att datorer kan bli sämre med tiden :PpPppPppPpPpP!
Minns min farsas dator som var EPIC! Nu kan man inte ens lira LoL med lägsta grafiken ;$
Självklart kan dom bli sämre? Eller hur menar du, känner att min hjärna inte fungerar till fullo
NiNTENDOHC: Ja, det har jag. Jaså? Hm. Kanske ska testa då :o För på min så kallade speldator funkar det inte på :( Also: det med hjärnan... Inga kommentarer, inga kommentarer!!!!!11111
Akterskytt: Om jag bara hade fattat hur man kan byta från EU till US utan att behöva avinstallera EU versionen hade jag gjort ett acc på US också.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet