League of Legends (spel)
Citat från Rora
NiNTENDOHC: Ja, det har jag. Jaså? Hm. Kanske ska testa då :o För på min så kallade speldator funkar det inte på :( Also: det med hjärnan... Inga kommentarer, inga kommentarer!!!!!11111
Akterskytt: Om jag bara hade fattat hur man kan byta från EU till US utan att behöva avinstallera EU versionen hade jag gjort ett acc på US också.
Jag kunde ladda hem båda utan problem =o
In på hemsidan > download > byt till US client i drop-downen.
knasade när jag laddade hem båda :<
Citat från johanPMS
knasade när jag laddade hem båda :<
FU- Why would you go breaking my heart?
Weird, sålänge ni inte sparar på samma plats ska det inte vara några problem.. :P
Rora, skadar ju aldrig att testa!
Nu ska jag sova, peace!
:( Rora.. Svikare. Man ska inte lira US!
Citat från Akterskytt
Weird, sålänge ni inte sparar på samma plats ska det inte vara några problem.. :P
det var nog det jag gjorde :<
Annars kan jag ladda upp allt på någon sida... fast lär gå kuksegt att tanka c:
Alltså, Sferm är så snel. Men kan ju testa dra hem det och se om det fungerar innan du gör dig massa besvär ^^
Hehe, bara att säga till om något cpar. :]
I am dissapoint Rora... Dissapoint.
.............................wat nao
Man får inte spela på US trots att EU suger kuken ):
Näeee, tror inte det är det han menar. Vi har en sådan connection du vet, så jag gissar på att han är.. antingen kåt eller döende.
DO NOT SUPPORT AMERICA!
VIVA LOS EUROPE! ;DDDD
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet