League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 23:30
Akterskytt Kille, 34 år

Citat från Rora


NiNTENDOHC: Ja, det har jag. Jaså? Hm. Kanske ska testa då :o För på min så kallade speldator funkar det inte på :( Also: det med hjärnan... Inga kommentarer, inga kommentarer!!!!!11111

Akterskytt: Om jag bara hade fattat hur man kan byta från EU till US utan att behöva avinstallera EU versionen hade jag gjort ett acc på US också.



Jag kunde ladda hem båda utan problem =o
In på hemsidan > download > byt till US client i drop-downen.

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 23:31
turtlelephant Kille, 33 år

knasade när jag laddade hem båda :<

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 23:32
thundercunt Tjej, 36 år

Citat från johanPMS


knasade när jag laddade hem båda :<

FU- Why would you go breaking my heart?

Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 23:32
Akterskytt Kille, 34 år

Weird, sålänge ni inte sparar på samma plats ska det inte vara några problem.. :P

Superhjelte Kille, 35 år

8 455 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 23:32
Superhjelte Kille, 35 år

Rora, skadar ju aldrig att testa!

Nu ska jag sova, peace!

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 23:32
Arza Kille, 32 år

:( Rora.. Svikare. Man ska inte lira US!

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 23:32
turtlelephant Kille, 33 år

Citat från Akterskytt


Weird, sålänge ni inte sparar på samma plats ska det inte vara några problem.. :P

det var nog det jag gjorde :<

Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 23:32
Akterskytt Kille, 34 år

Annars kan jag ladda upp allt på någon sida... fast lär gå kuksegt att tanka c:

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 23:33
thundercunt Tjej, 36 år

Alltså, Sferm är så snel. Men kan ju testa dra hem det och se om det fungerar innan du gör dig massa besvär ^^

Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 23:44
Akterskytt Kille, 34 år

Hehe, bara att säga till om något cpar. :]

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 23:45
Arza Kille, 32 år

I am dissapoint Rora... Dissapoint.

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 23:45
thundercunt Tjej, 36 år

.............................wat nao

Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 23:48
Akterskytt Kille, 34 år

Man får inte spela på US trots att EU suger kuken ):

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 23:49
thundercunt Tjej, 36 år

Näeee, tror inte det är det han menar. Vi har en sådan connection du vet, så jag gissar på att han är.. antingen kåt eller döende.

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 23:50
Arza Kille, 32 år

DO NOT SUPPORT AMERICA!

VIVA LOS EUROPE! ;DDDD


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet