League of Legends (spel)
Sluta nu Rora!!!!!
Citat från iDisco
Sluta nu Rora!!!!!
Nej, jag är trött på det :) Aldrig något som funkar, kan lika bra lira spel som det faktiskt prioriteras rätt* ^^
MC? O_o
Kör Bloodline Champions och Bloodstorm med mig då! <3
Minecraft, kära Arza.
Hade Bloodline Champions fungerat på denna datorn hade jag gjort det! Och när jag tagit reda på om det andra funkar kan vi kanske köra det <3
Citat från AddictAttack
Citat från Nollie
Citat från johanPMS
Citat från Nollie
Folk som spelar evelynn avlid seriöst.
UMAD BRO?
Citat från SEAKING
Citat från Nollie
Folk som spelar evelynn avlid seriöst.
UMAD BRO?
Ouf om jag va alltså, min dator var för fan på väg ut genom fönstret. Det där spelet ger mig så mycket rage så det finns inte, true gamer ffs.
äru dålig eller?? :P:p:PPP:PP:Pp:pP
Nej, dåliga är människor som kallar sig själv gamers och feedar och inte dedicerar sitt liv till gajming.
nollie, du är så jävla dålig
Men håll käften med er, jag och Arza is having a moment here.
Edit: Oh, detta var inte sexforumet. My bad.
Rora, vi kan spela LoL, jag har då alltid spelat duktig med dig. :@
Sferm på LoL f.ö.
SPELA PÅ US FÖR SATAN.
Ack, kära Sferm! Du är jettedokti. Men det är inte spelarna det är fel på (eller jo, det med).
Förstår du att jag hade haft 3942394 i ping om jag spelat på US? Efter 18.00 får jag typ 300 sååååååååå... fast kanske.
Citat från Rora
Minecraft, kära Arza.
Hade Bloodline Champions fungerat på denna datorn hade jag gjort det! Och när jag tagit reda på om det andra funkar kan vi kanske köra det <3
<3
Men jag suger på Minecraft... :( Är inte kreativ..
Om din dator inte pallar Bloodline så är det no way in hell att den pallar Bulletstorm ;) <3
Citat från Rora
Ack, kära Sferm! Du är jettedokti. Men det är inte spelarna det är fel på (eller jo, det med).
Förstår du att jag hade haft 3942394 i ping om jag spelat på US? Efter 18.00 får jag typ 300 sååååååååå... fast kanske.
Jag har typ 160 på US. :( Det är helt klart spelbart, sitter du på mobilt bredband eller något?
Arza: Oh, fuck this shit. Kan vi inte spela sten, sax, påse på MSN eller något istället? Min dator borde klara det.
Akterskytt: Ah, inte så farligt ändå. Nej, det är det som är grejen. Jag tror att folk som slutar jobba och använder sig av vårat bredbandsbolag drar hem och tankar porr hela kvällarna.
haha men lilla Rora då :$ Köp en ny dator?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet