League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 22:58
iDisco Kille, 33 år

Sluta nu Rora!!!!!

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 23:00
thundercunt Tjej, 36 år

Citat från iDisco


Sluta nu Rora!!!!!

Nej, jag är trött på det :) Aldrig något som funkar, kan lika bra lira spel som det faktiskt prioriteras rätt* ^^

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 23:04
Arza Kille, 32 år

MC? O_o


Kör Bloodline Champions och Bloodstorm med mig då! <3

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 23:06
thundercunt Tjej, 36 år

Minecraft, kära Arza.

Hade Bloodline Champions fungerat på denna datorn hade jag gjort det! Och när jag tagit reda på om det andra funkar kan vi kanske köra det <3

Seoul Kille, 33 år

1 917 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 23:08
Seoul Kille, 33 år

Citat från AddictAttack


Citat från Nollie

Citat från johanPMS

Citat från Nollie

Folk som spelar evelynn avlid seriöst.

UMAD BRO?

Citat från SEAKING

Citat från Nollie

Folk som spelar evelynn avlid seriöst.

UMAD BRO?



Ouf om jag va alltså, min dator var för fan på väg ut genom fönstret. Det där spelet ger mig så mycket rage så det finns inte, true gamer ffs.

äru dålig eller?? :P:p:PPP:PP:Pp:pP



Nej, dåliga är människor som kallar sig själv gamers och feedar och inte dedicerar sitt liv till gajming.

SEAKING 35 år

1 896 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 23:10
SEAKING 35 år

nollie, du är så jävla dålig

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 23:11
thundercunt Tjej, 36 år

Men håll käften med er, jag och Arza is having a moment here.

Edit: Oh, detta var inte sexforumet. My bad.

Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 23:15
Akterskytt Kille, 34 år

Rora, vi kan spela LoL, jag har då alltid spelat duktig med dig. :@
Sferm på LoL f.ö.



SPELA PÅ US FÖR SATAN.

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 23:16
thundercunt Tjej, 36 år

Ack, kära Sferm! Du är jettedokti. Men det är inte spelarna det är fel på (eller jo, det med).
Förstår du att jag hade haft 3942394 i ping om jag spelat på US? Efter 18.00 får jag typ 300 sååååååååå... fast kanske.

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 23:16
Arza Kille, 32 år

Citat från Rora


Minecraft, kära Arza.

Hade Bloodline Champions fungerat på denna datorn hade jag gjort det! Och när jag tagit reda på om det andra funkar kan vi kanske köra det <3


<3

Men jag suger på Minecraft... :( Är inte kreativ..

Om din dator inte pallar Bloodline så är det no way in hell att den pallar Bulletstorm ;) <3

Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 23:17
Akterskytt Kille, 34 år

Citat från Rora


Ack, kära Sferm! Du är jettedokti. Men det är inte spelarna det är fel på (eller jo, det med).
Förstår du att jag hade haft 3942394 i ping om jag spelat på US? Efter 18.00 får jag typ 300 sååååååååå... fast kanske.



Jag har typ 160 på US. :( Det är helt klart spelbart, sitter du på mobilt bredband eller något?

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 23:19
thundercunt Tjej, 36 år

Arza: Oh, fuck this shit. Kan vi inte spela sten, sax, påse på MSN eller något istället? Min dator borde klara det.

Akterskytt: Ah, inte så farligt ändå. Nej, det är det som är grejen. Jag tror att folk som slutar jobba och använder sig av vårat bredbandsbolag drar hem och tankar porr hela kvällarna.

Seoul Kille, 33 år

1 917 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 23:20
Seoul Kille, 33 år

Citat från SEAKING


nollie, du är så jävla dålig

Som du då, trodde nästan jag var själv.

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 23:20
Arza Kille, 32 år

haha men lilla Rora då :$ Köp en ny dator?

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 23:20
Arza Kille, 32 år

Citat från Nollie


Citat från SEAKING

nollie, du är så jävla dålig

Som du då, trodde nästan jag var själv.


Yay! Asian catfight!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet