League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Avie Tjej, 32 år

4 836 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 21:26
Avie Tjej, 32 år

^ Mitt funkar typ inte heller.

Architectz Kille, 32 år

1 380 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 21:30
Architectz Kille, 32 år

Queue nr 274

/sigh

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 21:42
turtlelephant Kille, 33 år

Citat från Nollie


Folk som spelar evelynn avlid seriöst.

UMAD BRO?

SEAKING 35 år

1 896 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 21:51
SEAKING 35 år

Citat från Nollie


Folk som spelar evelynn avlid seriöst.

UMAD BRO?

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 22:19
turtlelephant Kille, 33 år

ska pröva irelia :3

SEAKING 35 år

1 896 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 22:20
SEAKING 35 år

du kommer inte lyckas :$

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 22:22
turtlelephant Kille, 33 år

om jag kommer kunna connecta någon gång i år..

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 22:24
turtlelephant Kille, 33 år

står bara att min brandvägg blockerar LoL, fast jag inte ens har brandväggen igång. YES

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 22:35
turtlelephant Kille, 33 år

fuck dis shit spelar BLC istället :@@@@

Cornis Tjej, 36 år

1 394 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 22:35
Cornis Tjej, 36 år

Segt att det inte går att starta games...

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 22:44
thundercunt Tjej, 36 år

Tog mig 1 timme innan jag kom in. 3 champion select innan ett game startade och då var det 5v2. Kul. Vi vann. Yey. Skulle dra ett custom istället och nu kan man inte ens spela tutorial. Avinstallerar snart och pröjsar för HoN istället.

Seoul Kille, 33 år

1 917 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 22:45
Seoul Kille, 33 år

Citat från johanPMS


Citat från Nollie

Folk som spelar evelynn avlid seriöst.

UMAD BRO?


Citat från SEAKING

Citat från Nollie

Folk som spelar evelynn avlid seriöst.

UMAD BRO?




Ouf om jag va alltså, min dator var för fan på väg ut genom fönstret. Det där spelet ger mig så mycket rage så det finns inte, true gamer ffs.

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 22:45
Frontosa Kille, 36 år

Jag kommer fan aldrig logga LoL nu, haha, bara sitta online och ta plats, mohaha.

AddictAttack Kille, 31 år

47 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 22:51
AddictAttack Kille, 31 år

Citat från Nollie


Citat från johanPMS

Citat från Nollie

Folk som spelar evelynn avlid seriöst.

UMAD BRO?

Citat från SEAKING

Citat från Nollie

Folk som spelar evelynn avlid seriöst.

UMAD BRO?



Ouf om jag va alltså, min dator var för fan på väg ut genom fönstret. Det där spelet ger mig så mycket rage så det finns inte, true gamer ffs.


äru dålig eller?? :P:p:PPP:PP:Pp:pP

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 22:52
thundercunt Tjej, 36 år

Citat från Breeze


Hatar detta spelet. Köper MC när vi får pengar så kan du och jag lira det istället. :)


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet