League of Legends (spel)
Citat från Tortured_Lullaby
Citat från Arza
Citat från Tortured_Lullaby
Är det någon annan här som kör som Poppy Eller Olaf? :d
Jag.
Vem kör du som av dom? :3
Uhm.. Båda?
Citat från Arza
Citat från Tortured_Lullaby
Citat från Arza
Citat från Tortured_Lullaby
Är det någon annan här som kör som Poppy Eller Olaf? :d
Jag.
Vem kör du som av dom? :3
Uhm.. Båda?
Vem är du bäst med?
Citat från Arza
Citat från Nollie
Folk som spelar evelynn avlid seriöst.
^ This.
Nä, jag tänker inte avlida
För det är inte skillat att dyka upp när någon har lågt hp och döda dom. Och invis champ så jävla p12 seriöst.
Eller så skaffar man bara Oracle och undviker när man ser invis champs komma.
Citat från Nollie
För det är inte skillat att dyka upp när någon har lågt hp och döda dom. Och invis champ så jävla p12 seriöst.
Det är inte skillat att inte tänka på det heller :$
Citat från Tortured_Lullaby
Citat från Arza
Citat från Tortured_Lullaby
Citat från Arza
Citat från Tortured_Lullaby
Är det någon annan här som kör som Poppy Eller Olaf? :d
Jag.
Vem kör du som av dom? :3
Uhm.. Båda?
Vem är du bäst med?
Bäst med alla.
Jag fick ett error i mit lol så tog bort det från datorn men sen när jag försöker ladda ner det på nytt så kan jag inte välja engelska som språk fast jag tar european server, ngn som har samma problem som jag eller som kan svara på min fråga varför det är så?
Så jävla lättkontrat med Vision wards under lanefasen och sedan oracles. Easy as pie.
Citat från Diddan
Jag fick ett error i mit lol så tog bort det från datorn men sen när jag försöker ladda ner det på nytt så kan jag inte välja engelska som språk fast jag tar european server, ngn som har samma problem som jag eller som kan svara på min fråga varför det är så?
Klienten tycker att du är polsk.
Citat från Diddan
Jag fick ett error i mit lol så tog bort det från datorn men sen när jag försöker ladda ner det på nytt så kan jag inte välja engelska som språk fast jag tar european server, ngn som har samma problem som jag eller som kan svara på min fråga varför det är så?
Det finns engelska, men engelska står inte på engelska så att säga xd
Står ingles eller nåt
Reloggar clienten för att det står att jag har 0 ip. "Place 598 in queue, approx waiting time 50 min." Awesome.
Citat från Diddan
Jag fick ett error i mit lol så tog bort det från datorn men sen när jag försöker ladda ner det på nytt så kan jag inte välja engelska som språk fast jag tar european server, ngn som har samma problem som jag eller som kan svara på min fråga varför det är så?
Det står typ Aingles eller dyl.
bara mitt som inte funkar just nu?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet