League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 19:21
Arza Kille, 32 år

Citat från Tortured_Lullaby


Citat från Arza

Citat från Tortured_Lullaby

Är det någon annan här som kör som Poppy Eller Olaf? :d

Jag.

Vem kör du som av dom? :3


Uhm.. Båda?

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 19:21
Arza Kille, 32 år

Citat från Nollie


Folk som spelar evelynn avlid seriöst.

^ This.

Tortured_Lullaby Kille, 32 år

160 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 19:23
Tortured_Lullaby Kille, 32 år

Citat från Arza


Citat från Tortured_Lullaby

Citat från Arza

Citat från Tortured_Lullaby

Är det någon annan här som kör som Poppy Eller Olaf? :d

Jag.

Vem kör du som av dom? :3

Uhm.. Båda?


Vem är du bäst med?

Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

1 009 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 19:23
Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

Citat från Arza


Citat från Nollie

Folk som spelar evelynn avlid seriöst.

^ This.


Nä, jag tänker inte avlida

Seoul Kille, 33 år

1 917 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 19:26
Seoul Kille, 33 år

För det är inte skillat att dyka upp när någon har lågt hp och döda dom. Och invis champ så jävla p12 seriöst.

Balkoth Kille, 37 år

86 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 19:33
Balkoth Kille, 37 år

Eller så skaffar man bara Oracle och undviker när man ser invis champs komma.

Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

1 009 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 19:37
Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

Citat från Nollie


För det är inte skillat att dyka upp när någon har lågt hp och döda dom. Och invis champ så jävla p12 seriöst.

Det är inte skillat att inte tänka på det heller :$

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 19:39
Arza Kille, 32 år

Citat från Tortured_Lullaby


Citat från Arza

Citat från Tortured_Lullaby

Citat från Arza

Citat från Tortured_Lullaby

Är det någon annan här som kör som Poppy Eller Olaf? :d

Jag.

Vem kör du som av dom? :3

Uhm.. Båda?

Vem är du bäst med?


Bäst med alla.

Cornis Tjej, 36 år

1 394 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 19:47
Cornis Tjej, 36 år

Citat från Balkoth


Eller så skaffar man bara Oracle och undviker när man ser invis champs komma.

This^

Diddan Kille, 33 år

22 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 20:36
Diddan Kille, 33 år

Jag fick ett error i mit lol så tog bort det från datorn men sen när jag försöker ladda ner det på nytt så kan jag inte välja engelska som språk fast jag tar european server, ngn som har samma problem som jag eller som kan svara på min fråga varför det är så?

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 20:37
thundercunt Tjej, 36 år

Så jävla lättkontrat med Vision wards under lanefasen och sedan oracles. Easy as pie.

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 20:37
thundercunt Tjej, 36 år

Citat från Diddan


Jag fick ett error i mit lol så tog bort det från datorn men sen när jag försöker ladda ner det på nytt så kan jag inte välja engelska som språk fast jag tar european server, ngn som har samma problem som jag eller som kan svara på min fråga varför det är så?

Klienten tycker att du är polsk.

Cornis Tjej, 36 år

1 394 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 20:40
Cornis Tjej, 36 år

Citat från Diddan


Jag fick ett error i mit lol så tog bort det från datorn men sen när jag försöker ladda ner det på nytt så kan jag inte välja engelska som språk fast jag tar european server, ngn som har samma problem som jag eller som kan svara på min fråga varför det är så?

Det finns engelska, men engelska står inte på engelska så att säga xd
Står ingles eller nåt

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 20:49
Frontosa Kille, 36 år

Reloggar clienten för att det står att jag har 0 ip. "Place 598 in queue, approx waiting time 50 min." Awesome.


Citat från Diddan


Jag fick ett error i mit lol så tog bort det från datorn men sen när jag försöker ladda ner det på nytt så kan jag inte välja engelska som språk fast jag tar european server, ngn som har samma problem som jag eller som kan svara på min fråga varför det är så?

Det står typ Aingles eller dyl.

fu_ Tjej, 34 år

798 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 21:23
fu_ Tjej, 34 år

bara mitt som inte funkar just nu?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet