League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 12:52
thundercunt Tjej, 36 år

Jo, det med. Men jag har aldrig dött 27 gånger i ett game. Ever.

Alex Kille, 32 år

3 700 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 12:54
Alex Kille, 32 år

ok, gamet va säkert 90min långt xD

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 17:24
Arza Kille, 32 år

Usch.. Champion win -.-

Röv Yi och röv Udyr.

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 17:28
Frontosa Kille, 36 år

Citat från Rora


"we will be crediting a 10 Win IP Boost to everyone who played in the last thirty days"

Nice.


Sweeet.

Luthor Kille, 30 år

7 923 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 18:20
Luthor Kille, 30 år

När och var får man denna ip boost? D:

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 18:35
Arza Kille, 32 år

lol noob?

Luthor Kille, 30 år

7 923 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 18:35
Luthor Kille, 30 år

Syftade mer på, När.

För jag har inte fått nån.

Balkoth Kille, 37 år

86 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 18:37
Balkoth Kille, 37 år

Citat från WTFACAKE


Syftade mer på, När.

För jag har inte fått nån.


Någon gång i veckan skrev dom.
Kommer ta ett tag att skicka ut till alla.

hmm, jag har bara 3 kvar :'(

Tortured_Lullaby Kille, 32 år

160 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 18:37
Tortured_Lullaby Kille, 32 år

Är det någon annan här som kör som Poppy Eller Olaf? :d

Alex Kille, 32 år

3 700 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 18:39
Alex Kille, 32 år

jag fick en 10 wins ip boost idag..

och jag vill lira..

Tortured_Lullaby Kille, 32 år

160 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 18:40
Tortured_Lullaby Kille, 32 år

Citat från AIex


jag fick en 10 wins ip boost idag..

och jag vill lira..


Jag skulle också vilja lira nu men mitt rum har blivit okuperat av folk just nu -.-

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 18:42
Arza Kille, 32 år

Citat från Tortured_Lullaby


Är det någon annan här som kör som Poppy Eller Olaf? :d

Jag.

Tortured_Lullaby Kille, 32 år

160 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 18:44
Tortured_Lullaby Kille, 32 år

Citat från Arza


Citat från Tortured_Lullaby

Är det någon annan här som kör som Poppy Eller Olaf? :d

Jag.


Vem kör du som av dom? :3

Seoul Kille, 33 år

1 917 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 19:09
Seoul Kille, 33 år

Folk som spelar evelynn avlid seriöst.

Tortured_Lullaby Kille, 32 år

160 forumsinlägg

Skrivet:
22 februari 2011 kl. 19:10
Tortured_Lullaby Kille, 32 år

Citat från Nollie


Folk som spelar evelynn avlid seriöst.

Varför säger du så?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet