League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
osv Kille, 33 år

9 303 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 22:33
osv Kille, 33 år

Spelade med en kennen en gång som hade custom skin, men jag såg det...varför? :<

SEAKING 35 år

1 896 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 22:35
SEAKING 35 år

jag vill köpa trällux

Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

1 009 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 22:42
Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

Citat från SEAKING


jag vill köpa trällux

Jag ska köpa Trollux nu ;$$$$$
Jag ska också bli lika sexig som dig.

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 22:46
Frontosa Kille, 36 år

Riot lär ha separata team som jobbar med just sina saker. T ex nya champs/items till spelet eller specifikt med servrarna. Tror knappast att faktumet att det kommer ut nya champs sölar ned serverutvecklingen.

JKIBMM Kille, 34 år

1 487 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 22:48
JKIBMM Kille, 34 år

Citat från Frontosa


Riot lär ha separata team som jobbar med just sina saker. T ex nya champs/items till spelet eller specifikt med servrarna. Tror knappast att faktumet att det kommer ut nya champs sölar ned serverutvecklingen.

Det är exakt det dom har, fattar inte logiken att folk ska klaga på riot för chatservrarna suger.
tycker det är för jävla dåligt att folk klagade på förra gruppen som skötte chatservern, som fick kicken.
Dom var ju i alla fall bättre.

osv Kille, 33 år

9 303 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 22:50
osv Kille, 33 år

Citat från Frontosa


Riot lär ha separata team som jobbar med just sina saker. T ex nya champs/items till spelet eller specifikt med servrarna. Tror knappast att faktumet att det kommer ut nya champs sölar ned serverutvecklingen.

I så fall ska det vara separata budgetar också.
Om inte så kommer alla pengar ifrån samma håll, och det sölar ner serverutvecklingen.

osv Kille, 33 år

9 303 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 22:52
osv Kille, 33 år

Men vadå?
Ska vi INTE klaga?
Chatservrarna suger ju något otroligt, och vad jag gör man om något inte är bra?
Jo, man klagar, yttrar sin åsikt för att förbättra.

iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 23:03
iDisco Kille, 33 år

Citat från Edvard


Spelade med en kennen en gång som hade custom skin, men jag såg det...varför? :<

Generellt så sätter man custom skins på det klassiska skinnet och "skriver över" det, men sen kan du använda andrahands program, som är olagliga, för att ändra så att andra också ser det. Finns på alla spel!

JKIBMM Kille, 34 år

1 487 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 23:09
JKIBMM Kille, 34 år

Citat från Edvard


Men vadå?
Ska vi INTE klaga?
Chatservrarna suger ju något otroligt, och vad jag gör man om något inte är bra?
Jo, man klagar, yttrar sin åsikt för att förbättra.


Klaga inte fan här då.
Skicka ett mail och fråga varför det är så här?
Och nej jag tror inte att era åsikter här kommer till riot.
":D"

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 23:11
Arza Kille, 32 år

LoL-tråd

Man får klaga hur jävla mycket man vill om spelet.

JKIBMM Kille, 34 år

1 487 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 23:12
JKIBMM Kille, 34 år

Ah juste, det är ju emocore vi pratar om.
man måste ju vara negativ.

Till och med /v/ klagar mindre..

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 23:16
Arza Kille, 32 år

Har för mig att vi har skrivit mer än bara negativa saker om spelet. Men du får ju tolka det hur du vill.

iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 23:18
iDisco Kille, 33 år

Det handlar ju faktiskt om spelet. Har man något att klaga om så är detta ju en perfekt tråd att klaga på't.
Samma när det är något positivt om spelet, då skriver man det ju här.

Zacharias Kille, 28 år

2 244 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 23:36
Zacharias Kille, 28 år

Spelet är bra, servrarna suger.


Blitz + Morgana combo är så jävla priceless.

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 23:36
thundercunt Tjej, 36 år

Servarna borde bli bättre prioriterade, and that's that. Ta det som whine, klag, hat, whatever.
Ska man bara sitta och prisa LoL och Riot i denna tråden? För jag kan skapa en "Vi som inte gillar servrarna på LoL" tråd där vi kan gnälla varje gång något fittar. Vilket i princip är varje, jävla dag. :)


Also, KOLLA BOB!! ESL Tourny something
http://www.solomid.net/livestream.php?s=2860


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet