League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Architectz Kille, 32 år

1 380 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 20:46
Architectz Kille, 32 år

Citat från Exoroe


Citat från Rora

Citat från Exoroe

fast det kostar inte att göra champions som det gör med servrar!

Vem bryr sig? Hur fan ska du kunna spela utan fungerande servrar? Champions finns det gott om så det är knappast något problem.

och hur tror du dom får pengar? Göra champions, skins, rune pages osv osv. Spelet har blivit för populärt för att vara gratis egentligen och med så många spelare så är det inte konstigt att servrarna kraschar. Det kostar väldigt mycket att köpa servrar som funkar. Jag är väldigt säker på att Riot vill ha bättre servers men dom måste ha mer pengar


wor''''''''d

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 20:48
thundercunt Tjej, 36 år

Citat från Exoroe


och hur tror du dom får pengar? Göra champions, skins, rune pages osv osv. Spelet har blivit för populärt för att vara gratis egentligen och med så många spelare så är det inte konstigt att servrarna kraschar. Det kostar väldigt mycket att köpa servrar som funkar. Jag är väldigt säker på att Riot vill ha bättre servers men dom måste ha mer pengar[/i]

Har sagt det förut och säger det igen: Tror inte jag är den enda som hellre skulle betala en summa för att få lira ett fungerande spel.

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 20:48
thundercunt Tjej, 36 år

Citat från Roadhouse


och hur tror du dom får pengar? Göra champions, skins, rune pages osv osv. Spelet har blivit för populärt för att vara gratis egentligen och med så många spelare så är det inte konstigt att servrarna kraschar. Det kostar väldigt mycket att köpa servrar som funkar. Jag är väldigt säker på att Riot vill ha bättre servers men dom måste ha mer pengar

wor''''''''d[/i]

FÖRSVINN

varghuvud Kille, 31 år

4 336 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 20:50
varghuvud Kille, 31 år

Citat från Rora


Citat från Exoroe

och hur tror du dom får pengar? Göra champions, skins, rune pages osv osv. Spelet har blivit för populärt för att vara gratis egentligen och med så många spelare så är det inte konstigt att servrarna kraschar. Det kostar väldigt mycket att köpa servrar som funkar. Jag är väldigt säker på att Riot vill ha bättre servers men dom måste ha mer pengar

Har sagt det förut och säger det igen: Tror inte jag är den enda som hellre skulle betala en summa för att få lira ett fungerande spel.


Fast det fungerar ju, det är bara att servrarna fuckar ur ibland. Jag tror verkligen inte att riot kommer göra så att spelet kommer kosta i månaden eller att man måste betala för det. Isåfall låter det mer troligt att man ska betala för en vissa nya maps. Riot har ju själv sagt att dom inte vill att spelet ska kosta i överhuvudtaget på det sättet som HoN gör

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 20:57
thundercunt Tjej, 36 år

Citat från Exoroe


Fast det fungerar ju, det är bara att servrarna fuckar ur ibland. Jag tror verkligen inte att riot kommer göra så att spelet kommer kosta i månaden eller att man måste betala för det. Isåfall låter det mer troligt att man ska betala för en vissa nya maps. Riot har ju själv sagt att dom inte vill att spelet ska kosta i överhuvudtaget på det sättet som HoN gör[/i]
--------------------------------------------------------------------------
Ibland? Det är så här nästan varje dag. Nej, jag tror inte heller att de kommer göra så att spelet kommer kosta något, men om jag minns rätt sa jag att jag nog inte är den enda som skulle föredra att betala en viss summa (engångs, månadsvis, kvartal) för ett fungerande spel. Och med fungerande spel menar jag självklart servrar som fungerar i princip hela tiden. Jag kan inte ens joina solo queue nu och custom mot vänner fungerar inte heller. Kommer till champ. select sen stannar det. Ganska jobbigt faktiskt :/

Så, enough said. Vi har sagt våra åsikter. Nu orkar jag inte mer.
Fick gnälla lite över det, så är happiface again.

Cornis Tjej, 36 år

1 394 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 21:21
Cornis Tjej, 36 år

Citat från Rora


Citat från Exoroe

och hur tror du dom får pengar? Göra champions, skins, rune pages osv osv. Spelet har blivit för populärt för att vara gratis egentligen och med så många spelare så är det inte konstigt att servrarna kraschar. Det kostar väldigt mycket att köpa servrar som funkar. Jag är väldigt säker på att Riot vill ha bättre servers men dom måste ha mer pengar

Har sagt det förut och säger det igen: Tror inte jag är den enda som hellre skulle betala en summa för att få lira ett fungerande spel.


Hade varit personer som inte hade börjat spela om det hade kostat pengar.

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 21:39
thundercunt Tjej, 36 år

Citat från Cornis


Hade varit personer som inte hade börjat spela om det hade kostat pengar.[/i]

Och kommer vara personer som slutar spela för att det är ostabila servrar :)

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 21:44
Arza Kille, 32 år

Citat från Rora


Citat från Cornis

Hade varit personer som inte hade börjat spela om det hade kostat pengar.

Och kommer vara personer som slutar spela för att det är ostabila servrar :)


This^

Servrarna failar FÖR mycket. Och det har varit så sen dag 1. Istället för att släppa nya champions varje vecka som ändå är obalanserade och för det mesta.. Trista. Så borde dom fokusera dom pengarna dom får att uppdatera servrarna.

iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 21:45
iDisco Kille, 33 år

Citat från Exoroe


och hur tror du dom får pengar? Göra champions, skins, rune pages osv osv. Spelet har blivit för populärt för att vara gratis egentligen och med så många spelare så är det inte konstigt att servrarna kraschar. Det kostar väldigt mycket att köpa servrar som funkar. Jag är väldigt säker på att Riot vill ha bättre servers men dom måste ha mer pengar

Men alltså, det handlar ju om att prioritera. Plus, Riot Games äger inte LoL helt själva längre. De blev väl uppköpta av ett företag så nu är väl Riot Games bara delägare. Grejen var ju att det var en absurd summa på 400 miljoner amerikanska dollar, så tror inte direkt att de lever i rännstenen och bara tjänar pengar på nya champs.
Just nu måste de fokusera på servrarna om de vill ha kvar en glad community.

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 21:49
thundercunt Tjej, 36 år

^ All of this!

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 21:51
thundercunt Tjej, 36 år

Försökt googla mig fram till hur man lägger in custom skin, men förstår inte. Funkar det och äre bara jag som kommer se det ingame?

iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 21:52
iDisco Kille, 33 år

Citat från Rora


Försökt googla mig fram till hur man lägger in custom skin, men förstår inte. Funkar det och äre bara jag som kommer se det ingame?

Hade det förut på Mordekaiser, Gangplank och Yi. Tog bort det för det blev lite knas med partiklarna när jag stod i gräs. Men ja det funkar och ja du är den enda som kommer se det ingame. Kan hjälpa dig lite senare!

Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

1 009 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 21:53
Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

Citat från Rora


Försökt googla mig fram till hur man lägger in custom skin, men förstår inte. Funkar det och äre bara jag som kommer se det ingame?

Det funkar. :D
Bara du ser det.
Ganska simpelt när man väl fixat det. Jag har inte pallat dock. Satte in en, sen /care.

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 21:54
thundercunt Tjej, 36 år

Casper: Jaha, som jag trodde då. Men så länge jag ser det äre ju nice. Har hittat 2 som faktiskt ser ut att vara riktigt nice ingame. :>

Andreas: Åh, awesome! Du kan skriva här sen när du har tid och lust <3

iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 22:05
iDisco Kille, 33 år

Also, Seaking vet tydligen inte vem jag e :<
fuck u jesper. fuck u.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet