League of Legends (spel)
Kidcrash_Fanboy
Kille, 33 år
iDisco <3
iDisco
Kille, 33 år
CITERA INTE BILDER
QWERDF
33 år
sluta citera bilder
man ska inte citera bilder
turtlelephant
Kille, 33 år
sluta citera disco
hazaku
Kille, 31 år
Ska inte då, geez...
iDisco
Kille, 33 år
Casper stötte på mig igår... Han tog mig rakt på tasken
iDisco
Kille, 33 år
thundercunt
Tjej, 36 år
JAG SKA RINGA RIOT OCH SÄGA ATT DE ÄR NÅGRA REDIGA FITTOR SOM INTE KAN FIXA SERVRARNA ISTÄLLET FÖR ATT PUNGA UT NYA FULA CHAMPIONS OMG
osv
Kille, 33 år
alltså
fick sitta i kö för att spela <3
thundercunt
Tjej, 36 år
Citat från Exoroe
fast det kostar inte att göra champions som det gör med servrar![/i]
Hur fan ska man kunna spela utan fungerande servrar? Champions finns det gott om så det är knappast något problem.
varghuvud
Kille, 31 år
Citat från Rora
Citat från Exoroe
fast det kostar inte att göra champions som det gör med servrar!
Vem bryr sig? Hur fan ska du kunna spela utan fungerande servrar? Champions finns det gott om så det är knappast något problem.
och hur tror du dom får pengar? Göra champions, skins, rune pages osv osv. Spelet har blivit för populärt för att vara gratis egentligen och med så många spelare så är det inte konstigt att servrarna kraschar. Det kostar väldigt mycket att köpa servrar som funkar. Jag är väldigt säker på att Riot vill ha bättre servers men dom måste ha mer pengar
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet

