League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 20:24
iDisco Kille, 33 år

Citat från hazaku


Citat från iDisco

<- är bäst med alla heroes :>

Good for you


hazaku Kille, 31 år

362 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 20:24
hazaku Kille, 31 år

Citat från iDisco


Citat från hazaku

Citat från iDisco

<- är bäst med alla heroes :>

Good for you



Vad har det med nåt att göra xD

Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

1 009 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 20:25
Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

iDisco <3

iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 20:25
iDisco Kille, 33 år

CITERA INTE BILDER

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 20:26
QWERDF 33 år

sluta citera bilder
man ska inte citera bilder

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 20:26
turtlelephant Kille, 33 år

sluta citera disco

hazaku Kille, 31 år

362 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 20:26
hazaku Kille, 31 år

Ska inte då, geez...

Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

1 009 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 20:27
Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

Citat från johanPMS


sluta citera disco

Sluta ha pms.

iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 20:28
iDisco Kille, 33 år

Casper stötte på mig igår... Han tog mig rakt på tasken

iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 20:30
iDisco Kille, 33 år

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 20:34
thundercunt Tjej, 36 år

JAG SKA RINGA RIOT OCH SÄGA ATT DE ÄR NÅGRA REDIGA FITTOR SOM INTE KAN FIXA SERVRARNA ISTÄLLET FÖR ATT PUNGA UT NYA FULA CHAMPIONS OMG

varghuvud Kille, 31 år

4 336 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 20:41
varghuvud Kille, 31 år

Citat från Rora


JAG SKA RINGA RIOT OCH SÄGA ATT DE ÄR NÅGRA REDIGA FITTOR SOM INTE KAN FIXA SERVRARNA ISTÄLLET FÖR ATT PUNGA UT NYA FULA CHAMPIONS OMG

fast det kostar inte att göra champions som det gör med servrar!

osv Kille, 33 år

9 303 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 20:42
osv Kille, 33 år

alltså
fick sitta i kö för att spela <3

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 20:43
thundercunt Tjej, 36 år

Citat från Exoroe


fast det kostar inte att göra champions som det gör med servrar![/i]

Hur fan ska man kunna spela utan fungerande servrar? Champions finns det gott om så det är knappast något problem.

varghuvud Kille, 31 år

4 336 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 20:45
varghuvud Kille, 31 år

Citat från Rora


Citat från Exoroe

fast det kostar inte att göra champions som det gör med servrar!

Vem bryr sig? Hur fan ska du kunna spela utan fungerande servrar? Champions finns det gott om så det är knappast något problem.


och hur tror du dom får pengar? Göra champions, skins, rune pages osv osv. Spelet har blivit för populärt för att vara gratis egentligen och med så många spelare så är det inte konstigt att servrarna kraschar. Det kostar väldigt mycket att köpa servrar som funkar. Jag är väldigt säker på att Riot vill ha bättre servers men dom måste ha mer pengar


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet