League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 19:33
GreveNoll Kille, 36 år

Förstår inte hur det kan vara svårt att fixa systemet, så det inte kraschar varje dag.

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 19:34
thundercunt Tjej, 36 år

Citat från MicroN


Lira några games någon?

Har inte kört något idag så hade gärna lirat men chatten buggar ju ur.

turtlelephant Kille, 33 år

5 616 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 19:34
turtlelephant Kille, 33 år

kan inte sägas för många gånger alltså

Tortured_Lullaby Kille, 32 år

160 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 19:34
Tortured_Lullaby Kille, 32 år

har någon lust att köra med mig och min kompis nu? :D

MicroN Kille, 36 år

168 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 19:35
MicroN Kille, 36 år

Citat från Rora


Citat från MicroN

Lira några games någon?

Har inte kört något idag så hade gärna lirat men chatten buggar ju ur.


Ja loggar lol, så får vi se hur lång tid de tar innan de funkar :) fan länge sen vi lira nu o.O

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 19:36
thundercunt Tjej, 36 år

Citat från MicroN


Ja loggar lol, så får vi se hur lång tid de tar innan de funkar :) fan länge sen vi lira nu o.O[/i]

Yep, 2-3 veckor sedan lolol

MicroN Kille, 36 år

168 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 19:37
MicroN Kille, 36 år

Citat från Rora


Citat från MicroN

Ja loggar lol, så får vi se hur lång tid de tar innan de funkar :) fan länge sen vi lira nu o.O

Yep, 2-3 veckor sedan lolol


måste bara ladda ner patchen på denna dator, varit borta så har bara patchen på bärbara -.-

hazaku Kille, 31 år

362 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 19:40
hazaku Kille, 31 år

Citat från Tortured_Lullaby


har någon lust att köra med mig och min kompis nu? :D

I'm up for it :D
Adda Kimbya@LoL

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 20:01
thundercunt Tjej, 36 år

Chatten funkar nu! ..tror jag

hazaku Kille, 31 år

362 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 20:18
hazaku Kille, 31 år

YESSS!!!!...den funkar x3

Tortured_Lullaby Kille, 32 år

160 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 20:20
Tortured_Lullaby Kille, 32 år

YEES ;D
hazuku srry vi han börja :/

hazaku Kille, 31 år

362 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 20:21
hazaku Kille, 31 år

Citat från Tortured_Lullaby


YEES ;D
hazuku srry vi han börja :/


Inga problem, adda bara så spelara vi någon gång :P

iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 20:22
iDisco Kille, 33 år

<- är bäst med alla heroes :>

hazaku Kille, 31 år

362 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 20:23
hazaku Kille, 31 år

Citat från iDisco


<- är bäst med alla heroes :>

Good for you

Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

1 009 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 20:23
Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

Ingenting funkar ju?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet