League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

1 009 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 23:38
Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

Citat från Zacharias


Spelet är bra, servrarna suger.


Blitz + Morgana combo är så jävla priceless.


Blitz + Sion är roligare.

Zacharias Kille, 28 år

2 244 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 23:38
Zacharias Kille, 28 år

Beror på motståndet. Men Blitz + CCchamp är alltid roligt.

iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 23:48
iDisco Kille, 33 år



Ville bara dela med mig av lite sköningar.

OnT: Fiddle + Blitz är jobbigt också. Fear är skitjobbigt när du försöker undvika att bli hookad.

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 23:50
Frontosa Kille, 36 år

Citat från iDisco


Det handlar ju faktiskt om spelet. Har man något att klaga om så är detta ju en perfekt tråd att klaga på't.
Samma när det är något positivt om spelet, då skriver man det ju här.


Jo, men jag tror att alla instämmer om att servrarna suger, så det blir liksom tjat på tjat på tjat när det är lika för alla. Roligare att diskutera andra saker istället, som t ex hur äckligt mycket ip/timme man kan dra in via custom games nu. :D 500 + typ.

Zacharias Kille, 28 år

2 244 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 23:51
Zacharias Kille, 28 år

Blitz + CC vs. Fiddle är rätt kul. Körde nyss ett game, och lanade mot Fiddle. Han hade 0/10/0 när de surrendade efter 25 min.

osv Kille, 33 år

9 303 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 23:54
osv Kille, 33 år

Disco, jag har det programmet han använder i videon <33333

iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2011 kl. 23:56
iDisco Kille, 33 år

Citat från Frontosa


Citat från iDisco

Det handlar ju faktiskt om spelet. Har man något att klaga om så är detta ju en perfekt tråd att klaga på't.
Samma när det är något positivt om spelet, då skriver man det ju här.

Jo, men jag tror att alla instämmer om att servrarna suger, så det blir liksom tjat på tjat på tjat när det är lika för alla. Roligare att diskutera andra saker istället, som t ex hur äckligt mycket ip/timme man kan dra in via custom games nu. :D 500 + typ.


Ofta man kan? 3v3 eller 5v5 och bara push to win?

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
21 februari 2011 kl. 00:03
Frontosa Kille, 36 år

Citat från iDisco


Ofta man kan? 3v3 eller 5v5 och bara push to win?

5v5 all mid. Alla köper endast sight wards som tankar tornet. Summoner skills rally och teleport. :P Wins brukar ligga strax över 6 min public, men spammar du premade custom så kan det nog gå jävligt snabbt. :P 05:49 var mitt snabbaste public game.


Tillägg: man tar första tornet innan första creep-vågen, sedan tar man det andra med hjälp av creeps.

Cajvall Kille, 33 år

443 forumsinlägg

Skrivet:
21 februari 2011 kl. 00:05
Cajvall Kille, 33 år

Citat från Frontosa


Citat från iDisco

Ofta man kan? 3v3 eller 5v5 och bara push to win?

5v5 all mid. Alla köper endast sight wards som tankar tornet. Summoner skills rally och teleport. :P Wins brukar ligga strax över 6 min public, men spammar du premade custom så kan det nog gå jävligt snabbt. :P 05:49 var mitt snabbaste public game.


haha, måste testa sight wards!

osv Kille, 33 år

9 303 forumsinlägg

Skrivet:
21 februari 2011 kl. 00:06
osv Kille, 33 år

jag vill prova
:<
vilka är på?

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
21 februari 2011 kl. 00:08
Frontosa Kille, 36 år

Kan lira ett till. Är vi fem så är det ju jävligt fint. :)

ChillFTW Kille, 32 år

4 974 forumsinlägg

Skrivet:
21 februari 2011 kl. 00:17
ChillFTW Kille, 32 år

Jag kan va med efter mitt game!

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
21 februari 2011 kl. 00:20
Frontosa Kille, 36 år

Aye aye, lägg till megatred ni som vill nöta.

iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
21 februari 2011 kl. 00:33
iDisco Kille, 33 år

Citat från Frontosa


Aye aye, lägg till megatred ni som vill nöta.

Farmar gärna ihop lite imorgon!

MicroN Kille, 36 år

168 forumsinlägg

Skrivet:
21 februari 2011 kl. 12:17
MicroN Kille, 36 år

Lira några games någon?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet