League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Asianalien Tjej, 32 år

1 329 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 17:36
Asianalien Tjej, 32 år

shydlips, ta geule.
Edvard, Regina i all ära, men hon gör inte hela tråden till ett rent nöje, fast jag älskar henne ändå.

But then again, man ska inte ha några speciella krav på en tråd, aight?
Så alla som whinear/bragear kan fortsätta i samma anda, det är ju ändå ingen som bryr sig, eller iallafall inte jag. Tråden faller inte mig i smaken, det känns som att det finns en överklass vilket gör det svårt att kunna vara med i gemenskapen, något som inte gynnar nya spelare.

Herp derp, sista gången ni ser mig klaga i denna tråden iaf.

osv Kille, 33 år

9 303 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 17:56
osv Kille, 33 år

ELLEN
du är ju en del överklassen
stureplan i lol-tråden ):

fast then again, det var ju inget bra skrev du ja, men då ändrar vi på det
dsfsbbfkhusbd

ChillFTW Kille, 32 år

4 974 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 17:58
ChillFTW Kille, 32 år

Wat

Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

1 009 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 17:59
Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

Citat från ChillFTW


Wat

Chilli

ChillFTW Kille, 32 år

4 974 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 18:00
ChillFTW Kille, 32 år

SHUT THE FLYING FUCK UP

Asianalien Tjej, 32 år

1 329 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 18:09
Asianalien Tjej, 32 år

THEY SEE ME TROLLIN'

Nejmen seriöst, jag vill inte ändra på tråden, alla verkar ju trivas så bra med att flumma omkring osv, jag tycker bara det är lite tråkigt i längden osv

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 18:11
Arza Kille, 32 år

Vad är tråkigt? :o Följer inte riktigt med i vad som händish här.

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 18:19
QWERDF 33 år

Citat från Asianalien


shydlips, ta geule.
Regina i all ära, men hon gör inte hela tråden till ett rent nöje, fast jag älskar henne ändå.


Det där gjorde ont. </3

iDisco Kille, 33 år

9 456 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 18:19
iDisco Kille, 33 år

Inte jag heller :( Tycker det är kul med diskussionerna som händer här och där + att alla har i stort sett spelat med alla känns det som

Asianalien Tjej, 32 år

1 329 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 18:29
Asianalien Tjej, 32 år

Regina, om du förstår mig fel är du dålig <3

Jag vill inte ha någon jättediskussion om det här, eftersom det verkar som att alla andra tycker att det är jättekul :(
Tycker bara att tråden här på EC inte känns som någon riktig LoL tråd from time to time. Och det är helt okej, eftersom man inte alltid orkar hålla sig till ämnet när man känner alla i tråden, vi är ju bara människor o:

Så glöm bort att jag har skrivit något, ska hålla mig till LoL's egna trådar istället för att gnälla här :'3

ChillFTW Kille, 32 år

4 974 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 18:35
ChillFTW Kille, 32 år

Vad menar du att det inte är någon "riktig lol tråd"?
Att vi inte postar och skryter om våra stats tillräckligt?
Lol.

Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

1 009 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 18:37
Kidcrash_Fanboy Kille, 33 år

Citat från ChillFTW


Vad menar du att det inte är någon "riktig lol tråd"?
Att vi inte postar och skryter om våra stats tillräckligt?
Lol.


Jag håller med här faktiskt.
Jag menar, det finns tyvärr ingen oändlig konversation om LoL direkt.

Asianalien Tjej, 32 år

1 329 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 18:37
Asianalien Tjej, 32 år

Det var precis det här jag ville undvika, för att kunna få fram vad jag menar med "en tråkig tråd" behöver jag nog skriva en längre text, vilket kommer att uppröra många eftersom alla tycker olika.

Därför är det bättre att jag bara slutar skriva i tråden istället, så slipper ni mig och mina åsikter. Leave it be.

ChillFTW Kille, 32 år

4 974 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 18:41
ChillFTW Kille, 32 år

What? du har väl inte fått någon mot dig precis?
Men visst, känner du att denna tråden inte är för dig så ah, lämna den.

Fast det hade varit fint och veta vad du menar.
Du skriver bara A men inte B om du fattar.

Asianalien Tjej, 32 år

1 329 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 18:47
Asianalien Tjej, 32 år

Förstår vad du menar! Men känner att det inte kommer att göra någon skillnad, om du jättegärna vill veta så kan du dock alltid PM:a mig.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet