League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Architectz Kille, 32 år

1 380 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 18:48
Architectz Kille, 32 år

asså kan ni ta ett game med mig sen?

Jag måste se hur ni spelar, och ni vet vad ni snackar om så jag vill verkligen se hur ni spelar

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 18:53
Arza Kille, 32 år

Beror ju på vilken gubbe du är :DD

ChillFTW Kille, 32 år

4 974 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 18:54
ChillFTW Kille, 32 år

Men annars känns det rätt finns att vunnit 4 av 5 games med Maokai c:

osv Kille, 33 år

9 303 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 19:00
osv Kille, 33 år

Jag vill ha mer Asianalien i tråden i alla fall, så fuck pm, du skriver här bitch.
OKEJ?!

ChillFTW Kille, 32 år

4 974 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 19:04
ChillFTW Kille, 32 år

Citat från Edvard


Jag vill ha mer Asianalien i tråden i alla fall, så fuck pm, du skriver här bitch.
OKEJ?!


Jag säger desamma, men hon kanske känner att hon inte vill att folk ska hoppa på henne för hennes åsikter :(

Asianalien Tjej, 32 år

1 329 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 19:04
Asianalien Tjej, 32 år

^ This.

Uppskattar att du tycker så Edvard.. men tycker inte att LoL-tråden här på EC erbjuder mig något speciellt längre >:

Jag är varken intresserad av att vara med i ett gäng eller skaffa nya kontakter på lol.

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 19:28
QWERDF 33 år

Citat från Asianalien


Regina, om du förstår mig fel är du dålig <3

Vad har jag missförstått då? ):

Architectz Kille, 32 år

1 380 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 19:28
Architectz Kille, 32 år

Mitt 400 win!! :D woho

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 19:30
Arza Kille, 32 år

:/ Men.. Om du inte gillar LoL-tråden så är det ju bara att sluta skriva här? Eller har jag missat något?

Architectz Kille, 32 år

1 380 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 19:31
Architectz Kille, 32 år

Arza jag tänker lira, Karthus som range, Renekton som melee och Alistar Som Tank Och som ninja tower Yi/trynda

varghuvud Kille, 31 år

4 336 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 19:34
varghuvud Kille, 31 år

varför ska folk på EC alltid "motkontra" när någon skriver något dom tycker. Jag menar hon säger ju att det inte gynnar henne längre att vara här och att det inte håller hennes standard, därför så slösar vi på tid och vi slösar på hennes tid, det liksom vinner inget för henne. Dock tycker jag att det är väldigt tråkigt att någon som hon lämnar tråden då jag är rätt säker på att hon är väldigt duktig på just LoL och någon som är det behövs i tråden. Så jag själv tycker att vi bättrar oss!

Architectz Kille, 32 år

1 380 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 19:38
Architectz Kille, 32 år

Citat från Exoroe


varför ska folk på EC alltid "motkontra" när någon skriver något dom tycker. Jag menar hon säger ju att det inte gynnar henne längre att vara här och att det inte håller hennes standard, därför så slösar vi på tid och vi slösar på hennes tid, det liksom vinner inget för henne. Dock tycker jag att det är väldigt tråkigt att någon som hon lämnar tråden då jag är rätt säker på att hon är väldigt duktig på just LoL och någon som är det behövs i tråden. Så jag själv tycker att vi bättrar oss!

Now that's ^

A MAN

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 19:38
thundercunt Tjej, 36 år

Jag fattar ingenting :D

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 19:44
Arza Kille, 32 år

Citat från Rora


Jag fattar ingenting :D

Jag fattar bara att hon inte vill vara kvar i tråden :D förstår inte varför folk drar upp en onödigt diskussion om det när hon bestämt sig! :DD

Ah well.. the drama <3

varghuvud Kille, 31 år

4 336 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2011 kl. 19:44
varghuvud Kille, 31 år

Roadhouse:
Im your man dude, im your man


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet