League of Legends (spel)
asså kan ni ta ett game med mig sen?
Jag måste se hur ni spelar, och ni vet vad ni snackar om så jag vill verkligen se hur ni spelar
Beror ju på vilken gubbe du är :DD
Men annars känns det rätt finns att vunnit 4 av 5 games med Maokai c:
Jag vill ha mer Asianalien i tråden i alla fall, så fuck pm, du skriver här bitch.
OKEJ?!
^ This.
Uppskattar att du tycker så Edvard.. men tycker inte att LoL-tråden här på EC erbjuder mig något speciellt längre >:
Jag är varken intresserad av att vara med i ett gäng eller skaffa nya kontakter på lol.
Citat från Asianalien
Regina, om du förstår mig fel är du dålig <3
Vad har jag missförstått då? ):
Mitt 400 win!! :D woho
:/ Men.. Om du inte gillar LoL-tråden så är det ju bara att sluta skriva här? Eller har jag missat något?
Arza jag tänker lira, Karthus som range, Renekton som melee och Alistar Som Tank Och som ninja tower Yi/trynda
varför ska folk på EC alltid "motkontra" när någon skriver något dom tycker. Jag menar hon säger ju att det inte gynnar henne längre att vara här och att det inte håller hennes standard, därför så slösar vi på tid och vi slösar på hennes tid, det liksom vinner inget för henne. Dock tycker jag att det är väldigt tråkigt att någon som hon lämnar tråden då jag är rätt säker på att hon är väldigt duktig på just LoL och någon som är det behövs i tråden. Så jag själv tycker att vi bättrar oss!
Citat från Exoroe
varför ska folk på EC alltid "motkontra" när någon skriver något dom tycker. Jag menar hon säger ju att det inte gynnar henne längre att vara här och att det inte håller hennes standard, därför så slösar vi på tid och vi slösar på hennes tid, det liksom vinner inget för henne. Dock tycker jag att det är väldigt tråkigt att någon som hon lämnar tråden då jag är rätt säker på att hon är väldigt duktig på just LoL och någon som är det behövs i tråden. Så jag själv tycker att vi bättrar oss!
Now that's ^
A MAN
Jag fattar ingenting :D
Roadhouse:
Im your man dude, im your man
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet